skrivit liknande text över samma beat faktiskt, he.. Hursomhelst, fin gest av dig, verkligen. din röst vet jag faktiskt inte riktigt vad jag tkr om, den är både soft och aa.. äh, låt oss säga soft :) ha.. aja, bra gjort hoppas fler folk kommenterar... beklagar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag uppskattar värkligen att nu tar er tid att lyssna..
Rap
Fin låt! han var värkligen en vacker person...diggar din röst och blablabla ^^ R.I.P Johan "kalven" Karlsson
jag lovar han är stolt över dig viktor ! diggades rejält ! Vila i frid Johan Karlsson
Grymt. Skön låt, fin tanke, och jag antar att låten var till en fin person. :) Sjukt bra.
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
Tack..Riktigt skönt att höra..Johan karlsson han vad den vackraste personen..Pz
Rap
skön röst! rip!
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Bra gjort :) Beklagar sorgen =(
Graffare
2007-03-17 02:36
Vila i frid Johan Karlsson. Och nu till Wille, jag både älskar och hatar det här beatet, jag älskar reffen och hatar beatet. Rappen kunde flowa på bättre och jag diggar fan din röst.
R.I.P Johan Karlsson Vers1 bra men inte helt bravers2 mk braJag tror att johan är stolt över dig Victor
får man fråga vf den fege jäveln tog självmord?
:)
Ej förfan nu får du ta ¨å skärpa dig JosipR ... Något fel lär du ha för sådär säger man fan inte har du inga känslor asså shiet det där va fan riktigt fult gjort..Ps Fortsätt skriv
Rap
JosipR du är på fel forum va vänlig gå ut genom exit åt vänster NU innan du gör bort dig helt
För att komentera låten den är överfet har kompisar som oxå fått nog av live så förstår din sorg men det är bara bita ihop. livet är för fullt av lycka för ge up så just keep on strugling PEACE
mrtn08: Tack så mkt main..Pz
Rap
Först o förfrämst jag beklagar sorgen :( du kan flowa bättre , texten vill jag inte kommentera texten för jag misstänker att detta är ditt inre o jag ska inte säga nåt om det . . beatet e jävligt soft , din röst rider på beatet .... Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beklagar =(.. Säger som cstudio jag kan inte kommentare för du har skrivit sen med innersta känslor .. Men rösten satt fint. bra låt
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
fint, rip
KFT thats me thats me
Jätte fin låt, R.I.P.
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Producent
2007-03-17 10:59
Beklagar sorgen mayn! och till låten den va soft gillar den på nått sätt men flowet lägger sig på efterkälken men den funkar Men takten ligger bra;) 5/10 på denna mayn du har gjort bättre R.I.P!
Flyger fritt, landar platt
Joh det här var fett skön och fin inlevelse victor ! We all Miss Johan ! Rest In Peace Johan. och forsätt så willes!
Tig Kvinna!
sooft låt main.. keep it up rest in peace gud kommer ta hand om din vän
www.sds.studio.nu
Tack jag uppskattar att ni tar er tid att lyssna å skriva tack så mkt..
Rap
shit victor! detta gjorde du bra faktiskt,. jag får rysningar! det var fint gjort av dig.. du ska ha feta creeds för denna! tare lugnt man..JosipR hade du stått framför mig hade jag hoppat in skallen på dig, jävla pajas! sådär säger man inte, visa respekt,. förståru?
Tack jocke..Riktigt skön att höra att det finns folk som lider känner smärtan med mig...Och visar att ni bryr er..Och så finns det ju idioter som JosipR som itne förstår hur svårt detta är..Pz
Rap
Tycker att du har valt fel beat... Lite småjobbig röst... Ett okej flow... Texten är inte mer än okej... Tanken är fin.... Låten är inte mer än okej, men tanken är fin...
fin låtR.I.P Johan Karlsson
Fan va glad jag blir..Underbart att höra..Hoppas värkligen johan ser detta..R.I.P
Rap
Mycket skön låt.. gjorde du fint.. rösten e clean
yeSs!<br>
Fan va glad jag blir det lettar..
Rap
LÅter fett brow. R.I.P
Haxnot fo lajfa vi lägger de tightas´t
Tack alla tack tack...
Rap
fett nice brosch fortsätt så hur skön som hälst jag vet hur det e Saknar honom ja me.....R.I.P JohanJosipR E du helt jävla störd i huvet........ Peace WilleS
Tack alla Uppskattar allt grabbar..
Rap