Somfan , hoppas ni haft någon tystminut på hockeymatch om ni haft någon efter hans bortgång !
Cuttad entertainment -Roxhed !
mm igår spela dom en match för johan skull nått sånt..
Rap
Riktigt fin låt victor ! Bra gjort =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hoppas den spelas på skolan =)
verkligen fin låt viktor, kan lova att han är stolt över dig. hoppas verkligen att den spelas upp i skolan. big up !
Tack får gåshud älskar er ...
Rap
Asså alla som lyssnar skickar denna låt till folk..Ska veta att jag sitter jag har ongest över att jag inte kan berätta hur mkt jag uppskattar det...
Rap
Beklagar sorgen.Grymm text och sköön röst ..Upp!!peace
Tack alla..Sluta alldrig skriv ..Pz Det är många fler som tankat än skrivit nått så skriv på.. jag blir bara glad.
Rap
Tack det ska fan bli mer ..
Rap
MM..Det vore riktigt soft..Skriv alla
Rap
UPP !
Länka runt läken till polare som gillar denna musikart stil..
Rap
Skön som fan, keep it up!R.I.P
wooord på texten! R.I.P bäästa JOHAN <3
Josipr ? HUr kan du ens utrtycka dig ..för du vet ju abslolut inte varför man tar självmord...ingen vet ...Man är inte feg för det ...JAG tror att dem som gör självmord har hittat ett annat liv på andra sidan eller hur man ska säga..UPP för låten Och ner för Josipr /Im out!
Big Upppppp!!!!!! WilleS is The Shit.....
Tack alla...Tack pappa..Sluta alldrig skriva..
Rap
Keep it up och upp med trådfan också :D <3
asså det var bra å sådär.... men är lite less på val av beatet :// hatar det där beatet :P alla använder det
Allt är sant på internet.
skit i beatet. lyssna på texten, sjävla tanken rip johan! öppiz!
wait a minute man..
Vila I Frid Johan
Avesta ?!
fin låt förresten.
Avesta ?!
Ryser när jag hör denna låten! R.I.P Johan
Den var riktigt bra victor!. så många saknar han:(. Peac. /Henric
fortsätt tanka och kommentera killar ! den här är värd det !
Tig Kvinna!
fett konstig röst, men den är skön. R.i.p Johan
doonplume@hot...
Tack alla sluta i´nte skriv eller kommentera..Pz
Rap
Utnött beat som fan. Gillar inte rösten. inget särskilt flyt. vanlig text, tråkigt rimmat. njae, inget jag diggade.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
UPP !!!!!!!!!
fin låt synd att han inte fick höra den i detta liv:/ skanar dig ohygligt mkt johan. Och när de gäller den där jävla JosipR jag lovar får jag träffa han nån gång jag ska döda han så han får känna hur de känns att vara död.
Vafan händer? på 1 månad har 2 killar som jag känner tagit självmord, vad händer? feta props till dig som gör en sånhär låt. Låten tyckte jag var riktigt bra. Peyz
12345679
UPP !!!!!!
Nice låt. Fin tanke, kämpa på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fin låt!
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
UPP !!!!!