Bra , diggar din röst också , ( : beatet har jag på datan husbeatet elelr ngt sånt heter det va ? Skit bra var det , ( :
fast en sak , tycker inte reffen handllar så mkt om låten , men ja fint annars förutom beatet
Tackar alla somgillsr och inte gillar för alla kan inte gilla ..MEN men sluta inte skriv..Pz R.I.P
Rap
Tack den spelar på begravningen..Pz
Rap
Jag tror att Johan är grymt stolt över dig. Din halv hesa röst passar som handen i vanten till denna låt :D
beklagar sorgen. vet hur det är... min mamma dog för tre år sedan :( riktigt fin låt ! R.I.P Johan Karlsson!
WilleS the man Edwardsson detta e det bästa du någonsin har gjort broah........Big Uppp!!!!!!!
kan du fixa en ny länk är du snäll =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det här är nog den fetaste låten som jag har hört med dig! jag diggade allt i låten,keep it on ;)
Lungt main..Sluta alldrig tanka... Idag fick hans familj hans gamla flickvän ta farväl av johan fick se han död i kistan då spelade dom upp min låt.. Kändes riktigt skönt nu kan nog johan vila i frid..Pz R.i.p JOHAN KARLSSON
Rap
Riktigt softish...Alla skriv mer..
Rap
Sluta alldrig skriva..
Rap
ey kusin.. fint:P
/ LOWASS CREW / tHORBJORN PRODUCTION /
/ LOWASS CREW / tHORBJORN PRODUCTION /
Kusin?Tack aluta alldrig tanka elelr skriva skicka riunt länken..
Rap
fin låt, beatet kanske är utnött och texten var sådär, men det är väl era riktiga minnen.. det gör det finare RIP johan
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det. http://www.myspace.com/johanawesome
Skön röst, bra va fan heter det, budskap eller nå :S .. men du vet vad jag menar, du mena väl. det var snällt gjort, han är nog stolt, RIP johan
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
Ska den spelas på begravningen?
NICE över 1000 Downloads!
Japps shiet trodde alldrig det..Men sluta inte tanka..
Rap
Sluta inte skriv..Vill att alla ska känna till denna låt..R.I.P Imorgon begravning..
Rap
Hoppas det går bra på begravningen om du ska dit, får hälsa från hela avesta! Mest från bäver :) kände honom inte så bra men iallafall PZ RIP Johan
http://www.myspace.com/poppogstyle Yah man! That's Gangsta Shiiet Main
RIP Johan Den var skön, du förmedlade känslan jättebra. Vill inte kritisera en sådan här låt mer än så. Men den var definitivt värd att lyssna på och den tar tag i en.
UPP !!!!!!!!!
Cuttad entertainment -Roxhed !
Vore trevligt om fler kunde skriva tror knappast halva whoa har hört låten??
Rap
Dem flesta har hört låten men ingen törs kommentera , du vet man måste ju vara tuff..dem är rädda för att visa att dem faktist har känslor !!!
riktigt vacker! helklart en 10:a !! beklagar.
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Tack :DGlädjer mig kan man gå stolt till begravningen imorgon:/
Rap
Good luck at the begravning idag !
MM vet kul att det gillas.
Rap
SKA DEN SPELAS PÅ BEGRAVNINGEN ?
UPP !!!!!
Den är nedladdad 1116 gånger på 6 dagar Du äger sönder bror........ Big upp!!!!!
Jag är hemma nu från begravningen och den spelades..
Rap
R.I.P johan Karlsson
keep it on!