beklagar sorgen en väldigt bra låt.. kämpa på bara!
Romazze
Den va skön brush , fint gjort ! Beklagar ... Vila i frid Johan !
soundcloud.com/jerrones
Det Va Nice skön röst ..R.I.P johan karlsson
Make Peace Not War
denn va skön :D!
http://www.speedyshare.com/548428467.html
JosipR Sjuk i huvudet? :|
den var riktigt bra :) R.I.P johan karlsson
Tack så mkt alla som tar sin tid att lyssna..(L)
Rap
lite keff röst bara:/ men skön text RIP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla ni som skriver till mig har inga ord för er. självmord är de fegaste man kan göra inget ärofullt att dö så. har man problem tar man tag i det inte fan går man å gör självmord. alla som gör självmord e fega stackare som har brist på självrespekt och stolthet.
:)
johan var en så bra person! och låten var också bra. fin ! Han är stolt över dig. R.I.P Johan Karlsson
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alternativ självklart ville jag inte provocera, men jag uttryckte mig så som jag känner mig. och jag var lite dragen när jag skrev inlägget. var inte meningen att hans nära å kära skulle ta illa upp. men det ändrar inte hur jag tänker och tycker om självmord.
:)
väldigt fint gjort!R.I.P ! JosipR , om du har såna åsikter om självmord så ska du inte skriva dom i en sån här tråd. ingen här har bett om dina åsikter..väldigt fult gjort! sen snackar du om att dom som tar självmord har brist på självrespekt osv, du verkar då fan ha brist på respekt i huvudtaget. du borde skämmas! usch!
Mycket nice faktiskt, fortsätt med det du gör :D Börja checka min trådar lite smått också =)//Dany
Jag är faran som lurar i natten!
jättefin låt... =/ han är nog jätte stolt!... hittar inget fel på låten alls .. diggar din röst .. pizz
Yeah!.....singing like LalalalA....
Ta allt skitsnack i gästboken..Asså lyssna nu om det är så fegt att ta självmord så äre väll fan endåså jävligt svårt att ham/hon dör..Sluta itne skriv..
Rap
Diggar Denna gillar flowet:D fortsätt så här så går du långt:) R.I.P
F A L L E
Droppa komments alla......Pz
Rap
Mkt fint gjort , Johan är stolt över dig !!!!!RIP JOHAN KARLSSON !
Cuttad entertainment -Roxhed !
Tack väldigt kul att höra PZ
Rap
Du har inte någon bild på han ?! , med tanke på att alla jag känner från Avesta säger att han va en mkt snäll&vacker person,har aldrig sett honom !
Jojo men måste ba legga in på datan..
Rap
Många som lider med dig !
tycker låten e överfet .. nu kan johan iaf vila i friid nu när du gort denna låten :) .. du lägger de tajt o din röst e speciell lixom one of a kind men ja diggar den som fan ! Fridens !
Dåligt man röös när man hörde låten! Daaamn, niice ;D
fint gjort. vet hur det känns att förlora nån som står en nära! tragiskt nog så finns det folk som inte alls orkar leva kvar i denna värld :/ R.I.P!
UPP !!!!!!
Riktigt kul att höra..Spela upp låten för mamma för hon känner ju han sän vi spela hocky tsm..Då kommer hon ner efter låten till mig kunde knappt prata och ass grät..Det gav mig rysningar trodde alldrig jag kunde väcka så mklt känslor..Pz
Rap
Fet Låt! skön som fan asså grymt bra text! , R.I.P Johan Karlsson . JosipR du som inte äns vet vem han är borde inte äns yttra dej
Verkligen fin låt Victor. saknaden är stor fan :'(
wait a minute man..
jag gillar tanken med låten och det du gjorde av låten och din tanka mer hur skäönt som helst! diggar inte de beatet men du gör det najs! big up!
R.I.P Johan
// GurkaN Producer!.. SoundEye Productions. www.TheG.info.se Over and out, peace!
Johan spelade fotboll va ?! Jag tycker jag känner igen han , UPP !!!!!!!!!
Jävlit soft låt gilla reffen gilla refferna ganska mycke xd hoppas du klarar dej nu när han.. ahh :\ R.I.P Johan Karlsson vila i frid mayn :D Peyz
Tack allla fan va glad jag blir när alla är så omtänksamma.. Hoppas denna låt skickar runt..
Rap
UPP !!!!!!!!!!!
Detta gjorde du bra Victor, lite tråkigt beat bara.. Men allt annat var bra.. R.I.P Johan!
bra för att den var om johan päyz
:/Okej..Bra att du säger som du tkr men annars tack alla..
Rap
fin låt Victor..beklagar sorgen...peace
Tkr låten borde spelas upp på din skola ! UPP !!!!!
Björn--- P17 vi va ute jag å grabbarna alla satte på låten så sa vi att jag skulle legga ut den på skiva så ska jag snacka med recktorn...Det vore en ära..Pz
Rap