I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Villy, Frowdan ft Juice & BulleN - Hej då karlic

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-02-10 23:48
TakkTakk alla
Frowdan // ATTITYD CREW

2008-02-10 23:54
haha, Frowndann får inge bra kritik, och det är ändå han som är kaxigast i forumet :)
Ja, jag är en vitlök.

2008-02-11 03:53
tack alla

2008-02-11 07:00
Fett, Karlic är överkörd :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-11 08:16
Karlic, Schhh du ät tystad
Frowdan // ATTITYD CREW

2008-02-11 10:23
frowdan @ forum! :)
alltid lika skön xD
uppar igen!
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2008-02-11 10:27

Hahaha.
Det här var fanimig utklassning, stackars Kalle.

Villy:
Hahaha så jävla skönt flyt o så klockren
Frowdan:
Inget roligt att komma med tyvärr, överlägset sämst på dissen.
Juice:
Lägger det jävligt bra o rolig text också
Bullen:
Kritiserade den här killen i en annan tråd men här finns inget o klaga på alls, nice.

Sammanfattningsvis så diggades detta som fan o jag är helt övertygad om att ni/(Juice) tar det här. Den här går rakt in i dissar mappen.
Bara pinsamt för Karlic om han svarar på detta.

Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-02-11 12:34

Tyckte alla la de fett bra!  har köttat den här nu sen ni la upp den haha :D

2008-02-11 12:35
Hej då karlic!! bög jävel

2008-02-11 12:39
karlic blev fick för mkt hype för sin mp3a.
det här slutar bara på ett sätt. karlic blev/blir överkörd på hög nivå.
verkligen klass skillnad! karlic ligger vid skorna och villy,frowdan,juice & bullen ligger intill stämbanden. riktigt mäktigt boys!

PEAAAJZ // KRB
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2008-02-11 13:06
haha, frowdan är välldigt kaxig även fast det inte är nån jävel i tråden som har sagt att han har lagt det tight. har inte lyssnat än för jag är i skolan, men detta ska bli kul å höra.

Men ett tips till den som dissade hela fryshuset i tråden, det kommer ju inte sluta bra om det leder till nått. repz
http://www.myspace.com/rickyrillzbeatz
"Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo

2008-02-11 13:21

Alltså jag kan ha fel men har inte fryshuset en satans gymnasieskola där det går massa vanskapta, efterblivna och talanglösa idioter som tror att dom e så jävla mycket hårdare än dom verkligen är? eller är jag ute och cyklar?

2008-02-11 13:26
PrimusC du har helt rätt. Och Rille_ antingen är du blind eller så kan du inte läsa ?

Peace
Frowdan // ATTITYD CREW

2008-02-11 14:08
Kan förklara för lilla karlic, Du hypas av hela whoa av hela fryshuset, din skola lyfter fram dig, din diss ställde dig i rampljuset för snabbt.
Sen hackar du på rappare som är överklassade gemnfört med dig för du tror dig vara störst?
Fortsätt dra fram din kuk o be pojkar pussa den?

Tack till resten här på whoa!
Upp nu!

2008-02-11 14:11
tackar grabbar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-11 14:11
@rille_ P16
Blir det inget bra? Lyssna på ->PrimusC P20 Han säger sanningen om den skolan.
:)

2008-02-11 14:15
nja det finns rätt sköna peepspå frys tycker jag. den enda ja har nåt emot e karlic........

2008-02-11 14:38

Juice_ Jag antar att din defination av "sköna peeps" skiljer sig avsevärt från min.
Visst jag kanske generaliserar lite när jag säger att alla som går där lider av någon utvecklingsstörning.
Men tills någon motbevisar mig så fortsätter jag nog tro det.

2008-02-11 14:46
Primusc. Hehe ja, du är helt ute och cyklar.

Och till er andra som talar ont om fryshuset; ja vill gärna veta era källor.

Och jag syftar då inte på hela skolan för det finns en jävla massa efterblivna elever där, ja. Jag snackar om rapeleverna.
"Jag får mitt nyaste ljudkort på torsdag/fredag, men just nu har lite sämre grafikort derför det låter som det gör" - Nilleyo

2008-02-11 15:05
haha men ja vet iofsj inte alla som går där. men nåra sköna rappers finns det absolut! 

2008-02-11 15:11
hehe nu har jag lyssnat på låten, och jag drar typ alla över en kamm; inte någon vidare diss.

Ni säger att han är bög, men ändå raggar han brudar på lunar (?)

Villy har nyss torskat 100 spänn. du borde sagt att hela din klick tycker att han är skitbög.

Juicepress var bättre än de ni kom med. För ni kom väll inte med nån hook eller klyscha (?)

frowdan, kan inte sluta tänka på vilket sammanhang spiderman har med ett barn i detta läge? eller va de för att du skulle kunna säga attdu fånga honom i ett nät? p.s. både du och villy är spiderman i denna låt, är det eran idol av något slag? sen har inte du någon aning om vilka som backar karlic så det borde du lämnat utanför texten. Förstår heller inte vad som va det punchiga/roliga i att du säger att han tjänar papper från skrivarn. de va typ sämsta punchförsöket jag har hört. Och nej, han har inte tjejkläder. asså detta börjar bli tråkigt. går över till juice.

Juice, måste säga att du inte var alltför irriterande i rösten denna gång, big upp för de lilla framsteget. handikappad, bög och keff. dem var de ända "dissorden" som du hade i din text typ. Sen så skryter du typ bara om dig själv. Sen tolkar jag det som att du gör narr av hela rapklassen på fryshuset med tanke på att du säger att beef kommer bli ett skolprojekt. Du, om nån, borde ta del i det projektet isof.

Bullen, han dissar inte för att få hype, punkt slut. Och är du tillbaks igen, första gången jag hör dig och tror nog inte karlic vet vem du är. menar du att han är dålig eller att han smörar när du säger att han suger kuk? Han är/gör dock inte nått av dem. Bara för att man bor fint så måste man väll inte klä sig som en brat? tror du har fått det där om bakfoten. sen kom lite skryt om att du röker, och såklart så måste man ju nämna att han är en hora. (och varför inte att han knullar gamla grisar?) haha.

Så, kalla de krititk, kompispropps, vafan ni vill. det är i alla fall min åsikt på det hela. Orkar inte tjafsa om detta mer nu.

HEJS! Och juice hälsa matte axelsson! ;D

2008-02-11 15:17
Rille_ du är inte bra på att Tolka texter, och vi är inte båda två spiderman lyssna på låten igen? är Karlic din idol eller? ifall jag får säga det sj hällre Spiderman än Karlic ?

Peace
Frowdan // ATTITYD CREW

2008-02-11 15:25
rille_ P16: haha han hälsar tillbaka:) hörde att du träffade han å syrran min i fredags:P haha

2008-02-11 15:33
frowdan, jag tolkar texten på mitt sätt, och ingen avgöra om det är bra eller inte. nej han är verkligen inte min idol, men han är definitift den jag tycker tar denna battle/"beef" som pågår. jag är också hellre spiderman än karlic, tror inte du förstod va jag menade. de var lite roligt att båda ni drog "metaforer" om att ni var spiderman.

hehe aa de gjorde, kommer inte riktigt ihåg va ja sa, hoppas ja inte gjorde bort mig för mycket ;)

2008-02-11 15:35
haha ne eller matte sa inget om vad du sa:P

2008-02-11 17:18
När säger jag att jag e spiderman?

2008-02-11 17:57
märkte det nu att du sa superman. tar tillbaka det jag sa om spiderman.

2008-02-11 18:01
Villy, det är utveckling på dig! grymt kul att höra!! trist att du lägger outrot bättre än versen;)

Frowdan, aldrig hört innan, låter halv stelt lite osäkert, kanske blir bättre vad vet jag! =)

Juice, Tycker du lägger det halvdant! Lite halv trist text!

Bullen, också bra utveckling på dig, kul att höra! =)

Hälsa morsan! tja!
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se

2008-02-11 18:35
Shiiiiiit vad feeet, äntligen någon som satte denna horungen på plats, Ni kunde invitat mig, hatar den snubben och tänkte droppa något mot han innan
ey på mitt röka är det hög klass, mannen vi meckar upp en tjockis med brass

2008-02-11 18:40
hah tack :)

2008-02-11 19:06
Fan vad seg du e BulleN.. Har skrivit till dig. kolla dina meddelanden.. Pz<33
B E S Ö K:
W W W . Z I N K I M . S E
[email protected]

2008-02-11 19:16
@Rille, Vet inte vem han är? Han bor i skarpäng, har sett han ett par gånger.
I mina ögon är han det jag säger, en hora, grisknullare vad fan som jag skrev :)
Sen att han blir söndersmulad stämmer rätt i min syn på det hela.
Hare gröv, Peys

2008-02-11 19:28
asså jag e bättre !!!!!! men ni e inte sämst ni e ungefär lika bra som mig!

/ Mr t
hällre hängmatta i parken än hängpattar till marken

2008-02-12 00:08
juice_:
Det är klart att du tycker att det går några sköna peeps på frys.. har ju hört av RMK hur mycket du smörar för honom, så han loggar in på msn med en macka varje gång.. och jag ska förresten hälsa att han aldrig tänker gästa någon av dina låtar.

Till de andra på låten:
Eran lyrik suger i den här, det är bara skrytrapp! Kan också spela in en skrytrapp session och lägga ut den som en diss, kom med någonting intressant om mig istället? Eller? Är det svårt? (Detta involverar även juice)
Ja, jag är en vitlök.

2008-02-12 01:48
Karlic, du låter som en gnällspik mannen!..
Hur svårt äre att acceptera att du blev våldsknullad i denna beef??
Dom knullade söööööööönder dig rakt upp och ner ! ..

Ta med några gäster i nästa vettja, men ni har ändå ingen chans asså..
För Villy, frowdan, juice och bullen mööördade dig mannen!..

Kan du inte acceptera min åsikt, är du lika trög som buckshots! .. ;D
http://www.myspace.com/IntimSwe

2008-02-12 08:02
haha karlic vad snckar du om? tror inte att jag skrivit till han på msn på överett halvår. men men. 
jag väntar på rond 2.och om du vill kan du se denna som en halvtids underhållning.

btw jag hoppas att du ramlar och dör på väg till skolan idag:)

2008-02-12 10:57
1. Vad har Karlic gjort er?
2. Är deta ett försök på hype?
3. Varför måste ni vara så många för att dissa en, är han för bra för var och en så ni måste vara fler?

Men jajaja, PEACE!
Soldaten

2008-02-12 11:25
Soldaten :
1. han dissade mej helt utan anledning. 
2. Nej. hur skulle det kunna vara det när karlic är fullkommligt okönd?
3. Därför att det e en kul grej. och är 4 stycken onödigt många?

2008-02-12 11:55
Jag kapar dig! :D
Upp nu!

2008-02-12 12:51
Aha, Tack för svaren Juice!
Soldaten

2008-02-12 14:03
på tal om fryshuset, jag går fan där! inte hacka ner på fryshuset :/

2008-02-12 17:21

Upp för grabbarna!

B E S Ö K:
W W W . Z I N K I M . S E
[email protected]

2008-02-12 22:10
tack allihopa
Frowdan // ATTITYD CREW

2008-02-13 02:42
Haha, det är ett halvt projekt att ens läsa tråden :)

Tiiiiiiight som vanligt grabbar ;>
På Grund av klagomål från Blåbärs_soppa så har jag bytt signatur, jag visste hur man gjorde? gå och lägg dig nu (klagomål från nattråden 2/1 -05)

2008-02-13 04:45
Thanks Ratrax ;)
Upp nu !

2008-02-13 13:43
tackar alla:)

2008-02-13 18:23
tack alla

2008-02-14 01:13
alla var bra men villy lugnt bäst :D

2008-02-14 08:22
haha:)

2008-02-14 15:50
Takktakk Ratrax
Frowdan // ATTITYD CREW