I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Villy, Frowdan ft Juice & BulleN - Hej då karlic

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-02-29 16:42
haha yeah omega man diggar att äga sig själv. vad karlic har gjort mig? ingenting, det skrev jag ju? men juiz hade inte gjort han ett piss heller, och ändå så skrevhan endiss på honom, så killen du propsar är lika dålig som killen du dissar, sen att jag är mobbad var ett skämt, efter..? jag dissar mig själv för att ni ska känna att ni har nån i ryggen grabbar ;) karlic frågade även vad jag gjort han, fåntratt, därför skrev jag att han inte hade gjort honom nånting, och att juiz inte heller hade det. jag låter bara kalle slicka samma skosula. (DIN??) sen att musiken inte har med åldern att göra, jagg håller med, men du skrevb "recca den där s¨å vi får höra din målbrottsröst", medan du själv bergis inte har kommit ur målbrottet. låten är inte på 39 bars, men jag har bara skrivit så att allt ska komma på line, jag vet själv hur jag ska rappa den^^ sen skrev jag ju att den bara var på skojj, fåntratt, råkade bara missa en ny rad när jag skrev den infon, men fitthjärnor brukar tyvärr inte kunna registrera sånt :/ haha bara en fråga, har du datorn i mitten av rummet? you figure it out (y)
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :)

I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O

2008-02-29 18:38
3m3r4ld P14

diggar att äga sig sj? är du sjuk eller? emo? och du fattar ju fel, DU frågade karlic, vad karlic hade gjort mot DIG. och ja svara , att de va ju du som dissa honom först? så hur kan du fråga vad karlic har gjort mot dig? dissar för att vi ska känna att vi har nån i ryggen? ehm fattar inte... :/ och för övrigt så har ja kommit ur målbrottet, men plus så sjunger jag inte, kan erkänna har ingen sång röst, men ja kan rappa.. skrivit så allt så komma i line? ok, då behöver du lära dig text indelning (eller vad de heter..) vet inte vad musiken är för dig, men för mig så ska allt som droppas vara kvalite eller så är de bah skit o ska ligga i soptunnan. och nej ja har inte datorn i mitten av rummet, men du får gärna förklara vad du menar med de...

2008-02-29 19:47
Ta det i gästboken istället?

2008-02-29 21:44
Villyy P17

haha oj, hade vi tagit de i gästboken hade min gästbok vart full nu xD

2008-02-29 21:52

haha

2008-03-01 03:13
ful? karlic frågade mig vad jag gjort honom, och jag svarade med "vad jag gjort dig? inget, precis som juiz" så jag frågade inte han vad han gjort mig. sen skrev du att "alla mobbade brukar sitta i ett hörn av rummet med datorn" och då frågade jag dig om du ställde datorn i centrum^^ lär dig läsa före du börjar skriva? seriöst mannen, du kan ju knappt läsa igenom dina egna meddelanden, för du kommer inte ens ihåg vad du skrivit själv. är på att lägga ner disskussionen, men tycker fortfarande att både du och karlic suger :P sen så, kan inte du lägga en riktigt fet text och äga mig? jag väntar, droppa den i min gb så grabbarna ska slippa se skiten :P

2008-03-01 03:15
sen att du kommit ur målbrottet,  men kan säga att jag är kvar där? weirdo :S

2008-03-01 14:36
för er som vill veta så har ja utmanat 3m3r4ld P14 till en battle här på whoa, ingen sån som karlic och juice har utan ett 8-radig. men har inte fått svar än...

väntar fortfarande

2008-03-01 14:50

3m3r4ld P14, vad håller du på med? Är du full eller?
Skäms du inte över dig själv?

Singeln och videon ute nu!
Www.move-enter.com & www.movebloggen.com

2008-03-01 15:14
hold on, har du utmanat mig? bring it :P nej skäms inte ett skit för mina åsikter :P