haha yeah omega man diggar att äga sig själv. vad karlic har gjort mig? ingenting, det skrev jag ju? men juiz hade inte gjort han ett piss heller, och ändå så skrevhan endiss på honom, så killen du propsar är lika dålig som killen du dissar, sen att jag är mobbad var ett skämt, efter..? jag dissar mig själv för att ni ska känna att ni har nån i ryggen grabbar ;) karlic frågade även vad jag gjort han, fåntratt, därför skrev jag att han inte hade gjort honom nånting, och att juiz inte heller hade det. jag låter bara kalle slicka samma skosula. (DIN??) sen att musiken inte har med åldern att göra, jagg håller med, men du skrevb "recca den där s¨å vi får höra din målbrottsröst", medan du själv bergis inte har kommit ur målbrottet. låten är inte på 39 bars, men jag har bara skrivit så att allt ska komma på line, jag vet själv hur jag ska rappa den^^ sen skrev jag ju att den bara var på skojj, fåntratt, råkade bara missa en ny rad när jag skrev den infon, men fitthjärnor brukar tyvärr inte kunna registrera sånt :/ haha bara en fråga, har du datorn i mitten av rummet? you figure it out (y)
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O