Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fan, snälla kan du lägga upp någoting som du har gjort då eftersom du säger att vi är dåliga då måste ju du vara bättre??
Keps på sne? Vart ser du en keps på sne? Din åsikt är din, och jag skiter i den aha? Thanks anyway! Smackarupprappare peace!
Alltså herregud...
Håll er till att göra musiken, för så fort nån av er två pojkar skriver i forumet så framstår ni som två tolvåringar med downs syndrom.
Ni skämmer ut er för fan, jävla clowner.
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
Bullenflipps P17 äntligen nån av er som iaf kan ta lite kritik.
Frowdann P16 har aldrig påståt att jag är bättre, men vad ja påstår och vet är att ja har ett sinne för musik, vet hur RIKTIG musik låter! OCH ja har aldrig sagt att ni är dåliga, om du läser noga så säger jag att ja tkr om hur ni sjunger, erat mix, flow osv. MEN jag tycker att de är dålig stil att hoppa på 4 mot 1. de är de jag tjaffsar för, inte för er musik! och med de att ja sa att er musik är dålig och kommer aldrig lyssna på den, sa ja lite i ren aggision (eller hur de stavas...) men vad ja menar är att ja inte kommer lyssna och gilla den här låten för budskapet... hoppas allt klarna lite åt dig fronda, oj ja menar frowdan :)
Zyc0rE och C88 Douglas P19 verkligen word för er! så sant!...
Jag kan också ta kritik :)
men please, lägg ner och chatta i forumet istället! folk får tycka vad dom vill , och alla vet att omega slickar vitlökens röv redan, så kan omega lägg ner nu ? :) fortsätt boys, denna äter honom!
haha, vi bor på landet!
kralic knäckte dig fett juice.. och de va trots att du drog in 2 andra snubbar....riktigt dåligt gjort
Representing K-Town
Villyy P17 va bra villy, då ska du också ha lite credd :)
sleez_ P19 amen seriöst mannen, JA, jag måste chatta här! jag bidrar faktiskt lite till diskution om låten iaf, men allt jag sett dig skriva är att jag ''slickar vitlökens röv''? asså du måste vara bög på nått sätt eftersom att du verkar fixerad på folk's rövar? så omdu har nått och säga så låt de vara om låten. för dettta är whoa, ett forum om
hip hop , vill du ha nån jäävla bögforum där dom snackar om folks rövar fåru googla på de mannen....
Villy e tungast :)
http://www.filur-ownstyle.info.se http://www.filur-ownstyle.info.se http://www.filur-ownstyle.info.se
Man kan dissa folk av olika anledningar, nötter. Det måste ju börja någonstans. Ni är grymt bra, frowdan du har härlig röst.
tackar:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Takktakk :D
Frowdan // ATTITYD CREW
@
PrimusC P20 Vad fan ere du vill igentligen? sitta och förstöra för andra eller?
Käften och sug på morsans annars gör jag de Get it?
Skiter i om du påstår om vi är dåliga eller bra, lackar ur när du sitter och tror dig vara något för du hittat någon att hacka på, hacka på du kommer ingenstans och jag skiter fullständigt i vad som sägs om oss eller inte, du har skrivit 1 gång, det räcker,
Tack resten Upp nu!
haha ni säger emot er själva, ni säger att ingen backar han sen säger ni alla att ni pissar på hans crew..... GJ!
Fett soft låt :D ni la det fett, Villy soft som faan
haha yeah riktigt tight! Villy mkt bra!
Yeeh ma!
Bullenflipps P17 , Men är du dum på riktigt eller spelar du?
förstöra för andra?,förstöra vad?, din framtida rapkarriär, eller statusen du fått som "rappare" här på audioforumet? Titta på dig själv för fan, ni lägger upp en låt här för att få KRITIK, och när kritiken inte passar så kommer du med klyftiga kommentarer som:
Omega tack för din kritik, resten skiter jag i eller Din åsikt är din, och jag skiter i den aha?Kan det vara möjligt att sådana uttalanden i kombination med din låtsasgangster-attityd får mig att vilja "hacka" på dig
Käften och sug på morsans annars gör jag de Get it? Eftersom jag inte är från gatan som dig, så förstår jag inte alla häftiga slanguttryck som du använder, men du får ju gärna förtydliga för mig om du vill;)
En annan rolig grej e ju att när jag skrev att Fryshuset är fullt av talanglösa efterblivna idioter. så reagerar du inte alls på mitt språkbruk utan höll tillome med mig.
När jag säger att du o Frowdan ligger på samma nivå som två tolvåringar med downs syndrom så är jag en elak hatare som hackar på folk utan anledning?
För övrigt så klagade jag inte på din "rapp" i den här låten.
Tvärtom så har jag för mig att jag berömde dig.
Frowdan verkar va en smart kille förresten
"Fan, snälla kan du lägga upp någoting som du har gjort då eftersom du säger att vi är dåliga då måste ju du vara bättre??" Puss Puss
Singeln och videon ute nu! Www.move-enter.com & www.movebloggen.com
PrimusC P20 PrimusC P20 är ful:P
hällre hängmatta i parken än hängpattar till marken
PrimusC P20 så jäävla sant mannen! kunde inte ha sagt de bättre sj!
och ja, jag är tbx i eran tråd :)
PrimusC P20 Haha, jag tror faktiskt inte att du hackar på någon, för jag har fått samma mördande kritik själv :P
Ja, jag är en vitlök.
primusC är söt!
@
PrimusC P20 Skrev du en bok?
@
karlic P17 Näjst, tuff nu? Kan spela upp hur du skrek på bussstationen vid tibble igår? :D
*Jag hatar dom.... som inte har jacka när det är ....... 7+ grader....*
Peace breathes.
Asså seriöst, jag känner ingen av er, aldrig hört er. Men kan ni sluta langa dissar utan dissar? Ni ger inga personliga dissar, sen vet ni inte ett jävla skit om ghetto så knip. Nej hade 4 gett sig på mig hade jag garvat åt skiten, inte ens värt att svara förfan. Juice låter som han fått ... i halsen, bullen låter som han har 300kg luft i magen, den enda som var hyffsad var första, men hans text kan väll en 5åring skriva också. FAN WHOA HÖJ NIVÅN PÅ DISSAR VAD ÄRE FÖR SKIT... Lägg ner att säga att du lägger punches när du inte la en ända, och dissar är meningen att vara personliga, inte punches som inte har med skiten att göra. PEACE.
Stenbom P17 roligt att höra att de är flera på whoa som använder hjärnan :)
Tungt, nått mer att tillägga? :) Upp nu!
Bullenflipps P17 hahaha! hur jävla många upps behöver ni? ni gillar ju ändå inte när ni får dålig kritik så vf dra upp den så fler kan skriva...?
Omega, vad snackar du om? det är typ du och typ 3 till som gett dålig kritik
Villyy P17 men vem sa nått om hur många de va? ja sa bara att så fort någon ger er lite dålig kritik så tar ni inte bah de o sväljer. utan ni måste förklara er SOM FAN att den kritiken inte stämmer. om du vill se lite bevis på detta så äre bah att scrolla upp lite till mitt första inlägg i tråden...
asså har inget emot er, men shit tråden har typ 300 inlägg, är ni inte nöjda, de är mycket bättre än dom flesta som gör sjukt mycket bättre låtar än er får? låt whoa uppa tråden med kritik och inte ni.
men ni mår väl bättre att få kritik, så vem är jag att kritisera er då?...
Karlic fick sin lilla hype för lite diss. Bullen var tightast.
/ wazupp
Omega.. jag kan ta kritik men du skriver fan hela tiden :P
karlic blev knullad Villyy var lätt tyngst ..
BAKSLAG BAKSLAG BAKSLAG
Alla hade ett fint flyt, men juice´s vers är nog skönast :)
tackar:)
Villyy P17 det är för ni är så roliga att snacka med xD
haha, Bullen! Var ni där, då? :P*Jag hatar dom.... som inte har jacka när det är ....... 7+ grader....*
Ja, jag är en vitlök.
de är fan synd om karlic ändå, han har 8cm i stånd, och dom växer innåt, lider med dig kalle. sen din diss, har du äntligen fattat att du inte kan rappa? med tanke på att du slösade halva beatet på försnack så lär du ha insett de (y) sen sångrösten din, asså är du egentligen 12 år kan jag fatta varför det låter som en mikrovågsugn med en kuk i röven^^ Ledsen, Karlic, ingen hör på vad du säger Det är tur för dig, att man inte får slå tjejer Annars skulle du ju ligga För du ser det kan gå illa När man muckar med en man, som med hjälp av musiken Kan slå ut din tand, du borde slipa taktiken Jag äter sån som dig till frukost Dags att byta din stil Jag trycker dig i min brödrost Kletar på dig margarin Du skulle lägga det fett Din millimeterskuk var fetare Nämen, titta har man sett Våran diss var mycket tätare Du reccar en diss, och vågar inte konfrontera Vilken jävla sketen miss, för du kan inte leverera Skicka ett svar Så vi kan skratta lite mera Det finns många rader kvar Och dom blir bara fler och flera Det krävs fett mer, för att börja imponera Som slaktarn Juiz sa, våran beef blir preskriberad Du hoppades på hype När du meckade Juicepress Försök att lägga det tight Svaren kommer som en käftsmäll Svaren kommer rätt fort Och du vet vad som kommer hända Våran beef gick som smort Dom som ser dig börjar vända Det är du och inte Juiz, som skämmer ut sig här Nya dissar varje dag, det är inget besvär För du har alltför många fel, du vet inte vad du snackar om Det verkar som det, dina låtar blir din bortgång Det som dödar mig är rösten, du som stryper en katt Har du tagit nån på brösten Nej du har aldrig rört en patt >snyggt rim< xP
Bara på skojj, men mot Karlic behöver man inga feta rim, för han lägger inga själv! Hoppas vi ses nån gång, karlic, har fyra presenter i form av knogar till dig ;)
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
till er grabbar i dissen, ni knäcker han hårt. och att ni är fyra mot en? han startade allting, "den som ger sig in i leken, får leken tåla"
I am The Emerald!! Rap and Hiphop is my life :) I'm gettin' a blowjob, as I'm writing :O
3m3r4ld P14 :
Det där var det töntigaste jag någonsin hört! Och btw, om jag var tolv.. det är väl du också? eller nej, du var ju fjorton. Du har den sämsta lyriken EVER! Och barsen du skriver är antingen för långa, eller för korta. Så lägg av, det där är riktigt skämmit! Vad har jag gjort dig, och vart vill du komma med din lilla skriv-battle? TÖNT!
Ja, jag är en vitlök.
Karlic, klaga inte på att hans rader är "Förlånga" eller "Förkorta" när du också lägger bars som du inte hinner med ? "Förlånga bars"
Frowdan // ATTITYD CREW
3m3r4ld P14 du snackar om karlics röst? ska komma från killen som släpper en ''diss'' på 39 rader ( ingen aning hur många de vah för visste inet när du börja och när du sluta...) va fan spela in de där skitet som du kallar ''diss'' så får vi höra dig och din lilla målbrotts röst? fan mannen seriöst lär dig lite mer om battle och rap innan du sitter i ditt lilla hörn i rummet och skriver en ''diss''¨på verkar som iaf 10 min ? så sluta lek cool genom att släppa detta skit och låtsas att du är en av dom här fyra som släppte denna diss låt mot karlic.
jag väntar på ditt svar på de här inlägget ...
wow, omega har stake han med, kan skriva en fetare diss än du om jag trycker upp en penna i arslet och försöker skriva. sen hur många rader, elr om barsen passar skiter jag i, för jag håller med om att jag är en newb, har bara spelat in en låt och den sög royal apkuk, men tränar som fan och lär mig för att jag älskar musiken och vill verkligen hålla på med den. men fett, du visste att datorn stog i ett av rumshörnen. villy, dina rader spräckte fisringen på töntkarlic, anledningen till att omega skriver så mycket är att han inte har nåt liv^^ men killen är en hårding, vågar mucka med 12 åringar, nej fan jag var ju 14 :S hey, eftersom att du också är ett barn, likt moi, kan inte du lägga fetare rader än mig, kanske inte kan skriva dissar elr battles, men lär knäcka dig lika hårt som du knäcker kuken i din hand varje dag, när det kommer till att skriva "seriösa" låtar. Till fattigkarlic, vad jag har gjort dig? samma sak som juiz hade gjort dig när du meckade en diss på honom, elr dissa tuffingbruden jonna, som säkert skulle äga dig över beatet. är det tillåtet för dig att göra en diss på nån (som sänker dig på en sats), fast han inte har gjort nåt för att förtjäna de, men när jag gör det är jag en sketen tolvåring som borde ta mitt eget liv som du, emo? om du var tolv vadå?, man brukar följa upp med den meningen man startar, du skriver alltså meddelanden lika dåligt som du skriver dissar^^ jag dissar dig för att du dissar någon helt utan anledning, de är min anledning. sen så sög din refräng, mannen, fel att (om du måste hålla på med musik) sluta sjunga iaf, ärligt talat så lär jag inte knäcka dig på att rappa, men sångrösten din ägde jag dig på när jag verkligen var 12. Till båda tuffingarna: sen att texten suger era små barnpenisar kan bero på att jag vanligtvis inte skriver dissar elr battles, mer om mitt eget liv och hur jag känner ofta. sen om jag har konstigt rimschema, det beror på att ni inte ser raderna som jag gör, skulle ni skicka en text som ni har skrivit (btw, gör de, grabbar) skulle jag säkert inte fatta ett piss heller. sry men, ni grabbar verkar ha funnit varann, så när står bröllopet? tänkte att juiz och hans crew kunde stå för underhållningen, skulle nog slå succé! (y)
ey, kommer ett till inlägg, dels för att irritera er efterblivos, *och dels för att ta tillbaks min brutna stolthet :'(*, så: anledningen till att barsen var för korta elr för långa är att jag inte skriver en rad=en bar. jag skriver så att jag fattar, och så att jag inte blir förvirrad i min hjärna (är förvirrad för att jag måste räkna all fitta jag snor av dig, karlic, du vet dom där lunarraggen, som lovar att dom ska dyka upp och itne gör det, gissa vart dom tar vägen?) när jag reccar. och hit vill jag komma med min lilla skrivbattle, "TÖNT", till att du sitter i din fittpitt studio och gråter och är rädd för hiphop, på grund av alla som dissar dig. fu, my friend. haha och omega, som är lika gammal som jag, recca en diss på mig så vi får höra din målbrottsröst? jag är fan på att hylla dig om jag tycker att du knäckte mina 39 rader. för att ge dig information att skriva texten på, så har jag en onormalt stor kuk, som jag brukar retas för, jag slår sönder alla som kaxxar, vilket jag också blir mobbad för, och har en brorsa med down syndrom ;) sen mobbas jag också för att jag drygar fett med folk jag inte känner, är lik karlic på det sättet :)
haha det är lite pinsamt, men måste bara droppa ett till inlägg, älskar att knäcka folk, ser ni ;) jo, satt här och var rädd för er grabbar, och så fick jag lust att plåga mig själv, så jag satte på en skitlåt som nån ful fan men underläpp större än min fot hade meckat, och upptäckte i slutet en fånig line.. "Pressar ner dig i ett glas och dricker upp dig", och det på grund av hans nick? haha så om jag skulle nicka "Kuk", skulle du suga av mig då? vider..
3m3r4ld P14 ojojoj du säger att ja inte har liv när du sj sitter o skriver 3 feta inlägg? och kom inte o säg att ja har skrivit flera i den här tråden. för då vare folk som SVARA efter dom...
så ja vill börja med att fråga: så vad? du skriver dina låtar med arslet? är de till din fördel eller? och de är de ja menar!! lär dig musiken först! lär dig vad hip hop är! du kan fan inte bah sitta här o skriva lite skit på 39 rader o kalla de diss? och du tänker fortsätta?! de är väldigt synd om dig mannen de måste ja säga... fan alla äslkar musik, vissa använder den, du kan väl sj gissa vilken del du ligger i nu? och vf ja visste att din data ligger i ett hörn beror att alla jävla mobbade miffon sitter i hörnet.. ännu en grej! musiken har inte medåldern o göra din soppa? de finns hundra procent en 3 åring som lägger dissar bättre än dig nånstans i världen.
och mannen va fan äre för fråga din idiot? ''va fan har ja gjort dig karlic?'' FFS du lade ju nyss upp en 39 bars diss mot honom utan nån anledning!? shiit mannen hur dum äru egentligen.
fattade inte ditt andra ilägg om ja ska vah ärlig. så du är förvirrad när du skriver låtar att du inte ser om dina rader blir för korta elelr för långa? du får gärna förklara de andra inlägget för mig utan alla särskrivningar.. G i svenska ?
och ditt tredje inlägg. så du är rädda för oss på nätet men du slår alla som är kaxxiga? är de bara jag som ser nåt som inte går ihop?
och haha måste ba påpeka de, så du erkänner sj, fler ggr också, att du är mobbad. HAHAHAHA tycker inte synd om dig faktiskt.. hoppas du blir sönder mobbad för denna tortyr på 39 bars som du kallar ''diss''!
ska avsluta snyggt med ett av dina egna citat på din pres:
''Har inte rappat så länge, och bara reckat en låt som sög''
Haha, Jupp jag var där karlic ;) Det var du nån o ruth! Tack resten, Peace
250....................