I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Villy, Frowdan ft Juice & BulleN - Hej då karlic

Vår Hiphop - Audio & Video

2008-02-14 19:53
Nej, karlic tog hem det här. Vsst, vissa av er i den här låten var bättre än vad karlic är (har iofs bara hört denna och hans), men han har utan tvekan skönare attityd i sina låtar medan ni bara laddar rad efter rad som ni lika gärna kunde skrivit till mig. Nej, skriv inte en disslåt om ni inte vet nåt om snubben. Samla fakta pojkar, då skulle ni säkerligen fått iväg en tyngre diss.
www.FREEBEATS.SE - Uppe igen!

2008-02-14 20:27
C88 Douglas P19

Hur kan han ta oss när vi inte fått ett svar än?

2008-02-14 20:28
Soft vers av Villy.

2008-02-14 20:38
tack tack :)

2008-02-14 20:54
Villyy P17

Ni dissar uppenbarligen karlic eftersom han dissade juice? När jag jämför de två låtarna (juicepress och denna) så tycker jag att hans i helhet är bättre, men visst så har vissa av er bättre flow/rim.

2008-02-14 21:48
men du kan ju inte säga att han tar alla oss eftersom han bara dissat juice? han har ju inte ens svarat på oss andra än, så vi får väll se hur mkt info han har om oss

2008-02-14 21:50
Så jävla tungt :P karlic blir stekad, peys
We make rap, but we live hiphop

2008-02-14 22:10
detta är mer som halvtis underhållnig i min å karlics beef:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-14 22:24
Varför fyra mot en haha? Tycker nog ända karlic la de tightare

2008-02-14 22:25
vadå fyra mot en?

DET E JU 4 MOT EN HALV!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-14 22:29
hahaha ok xD

2008-02-14 22:43
Bullen de du som leker ghetto ,fetto!
okay
www.myspace.com/johnlazy

2008-02-14 22:45
Villyy, det han la till juice tycker jag var bättre än det ni la mot honom, tillsammans. Okej han har inte lagt nåt mot er andra men jag har inget annat att jämföra än ERAN låt och HANS låt. Och den här låten är ändå ett svar till hans diss mot juice, jag menar, ni säger ju att han är okänd eller hur? Eller har ni suttit och grubblat länge på att dissa karlic? Nej, detta är erat svar för att juice blir dissad.

Hans låt är bättre. Jag snackar inte text, flow eller så, jag menar att han hade skönare stil i sin låt än vad ni har, era texter var ju förfan inte ens riktade till en person, förutom att ni la till hans namn.

Han har förmodligen inget info om er eftersom ni blandat in er själva i en diss riktad mot juice, eran kompis. Men okej, vi väntar tills han har svarat, då får vi se vem som gjorde den tyngsta disslåten men hittils så leder han. Låt vs låt. Om vi jämför juice text vs karlics text/framförande så leder karlic ändå. Det är bara det att ni, juice, ni vänner har hoppat in för att det är kul att dissa.

Inget illa menat mot er, men du förstår vad jag menar hoppas jag Villy

2008-02-14 22:54
C88 Douglas P19:det  här är egentligen inte svaret utan jag har gjort en annan låt. tidigare. 
du har faktiskt fel på vissa punkter där. jag frågade faktiskt inte villy frowdan åbullen om att de ville vara med på en diss mpt karlic. utan villy skickade hans å frowdans vers till  mej å sa att det va en diss till Karlic. å då frågade jag om ja fick va med. 
one

2008-02-18 12:32
@BigJohn P1
Jag leker ingenting, jag är.

Tack för kritik, hat, uppskattas :)
Upp nu hatarwhoa :D

2008-02-18 13:43
Tungt. Juice e bäst =)
NeutraL

2008-02-18 15:47
ok låtemässigt så digags de verkligen bra!

men om vi tar de lite diss mässigt, va fan 4 mot 1? har för mig att de va fokus på juice vs karlic, men du tar du in 3 till? klarar du dig inte sj juice? neej, tkr de va lite för feegt av er att göra så här men låten diggas abslolut!

men rösten går ändå till karlic!

2008-02-18 15:51
omega läs ovanför så ser du. haha 

GAY

2008-02-18 15:54
Villyy P17

nää han har inte svarat på er för att de va väl inte er som han skulle dissa från början? och om du nu vill ha en battle mot karlic starta en sj? gör en egen låt och dissa han, inte med 3 andra pers? gör fan en egen låt var och kalla de sen för diss. och texterna också som folk redan har sagt, de känns faktiskt inte direkt riktat mot karlic. fan ja kunde sj ta illa upp för låten o tro att ni dissa mig.

för att summera, gör en egen låt och battla mot karlic. och va fan TEXTERNA, skaffa fakta mannar!

som sagt håller på dig karlic, du har de och kommer ta de!

2008-02-18 16:00
juice_

har läst hela tråden, ser inget som svarar på vf du inte kan klara dig sj?

RIKTIGT GAY...

2008-02-18 16:10
omega POJKE FJORTON: haha om du nu läst det och inte har allt för svårt för att läsa så ser du att det står att det var villy och frowdans diss först. sen hoppade jag på. SE DET SOM HALVLEKS UNDERHÅLLNING I MIN Å VITKÖKENS BEEF!

2008-02-18 17:50
juice_ POJKE NOLL VERKAR DE SOM...

ok, om de nu va så...

då måste ja fråga vf fan hoppa du in? ja ser de lite som ''fusk''. ja menar vf ska du göra en extra låt? och fan ja måste tilläga igen, ser verkligen inte din vers som en diss mot karlic eftersom de inte verkar vara en enda line där inne som har med han att göra...

halvleksunderhållning jo vars...

skulle verkligen gilla om karlic tog med alla som hatar dig, antagligen halva whoa, och gör en diss låt mot dig. då kan du lyssna på hur du blir dissad i 10 timmar... eller märker du att de är lite fuskigt då?

och du ska väl inte börja en battle mot mig med som du gjorde med karlic nu? för ja gilalr inte att bli dissad av flera

2008-02-18 18:35
haha omega du behöver inte oroa dej. hej hopp sug min snopp

2008-02-18 18:43
villy var bra, halv taskig text måste jag säga! men sjukt fett flow.. :)

frowdan: sjukt feet röst! inte så bra text häre iheller faktiskt , men skönt flow!

Juice: du var bäst på låten! varför hooka du inte mig på låten? :O.. haha , men ball text , och delivery!

BulleN: inte alls bra tyckte jag .. tyvärr!
haha, vi bor på landet!

2008-02-18 18:45
Sleez. A2daP och pikku skulle också vart med. men den blev upplagd tidigare än väntat:)

2008-02-18 18:48
juice_

ännu en gång så svarar du inte på min fråga? hej hopp fuck you

hahaha så du tänkte fega ännu mera genom att ta med 6 st!!?? HAHAHAHA mannen de är inte bra de :) så de behövs verkligen 6 st för att ta ner gammal goda karlic? skulle sj säga att de behövs mycket mer än så juice så packa på flera på whoa...

2008-02-18 18:48
juice_

ännu en gång så svarar du inte på min fråga? hej hopp fuck you

hahaha så du tänkte fega ännu mera genom att ta med 6 st!!?? HAHAHAHA mannen de är inte bra de :) så de behövs verkligen 6 st för att ta ner gammal goda karlic? skulle sj säga att de behövs mycket mer än så juice så packa på flera på whoa...

2008-02-18 18:49
oj vart fel , råka länka 2 ggr...

2008-02-18 18:56
men då måste jag faktiskt ställa frågan till dig karlic! och vad exakt var VERKLIGEN personligt i första dissen till juice? :) om du släppt en andra mot honom , så har jag inte hört den och gör inget försök till att hitta den iheller!
haha, vi bor på landet!

2008-02-18 19:07
sleez_ P19

vf för du kommer förstå att karlic dissar skiten ur juice? kolla på karlics pres, där ser du hans låt ''karlic-juicepress''

2008-02-18 19:08
omega är du full eller?

2008-02-18 19:10
juice

att du ens frågar, jag är 14? är du full ?

2008-02-18 19:18
-Omega- P14: haha , den har jag hört, och det var den första dissen där han dissade juice utan anledning.. plus att han själv inte kör med personliga dissar mot juice där! du är 14, gå och lägg dig, och sluta slicka vitlökens ass!
haha, vi bor på landet!

2008-02-18 19:49
sleez_ P19

nee kan hålla med varende line är ju inte en personlig diss mot juice, men va fan om varende line skulle vara'' hatar dig juice du kan inte sjunga'' ''du är så dålig juice för sdu går på bla bla''... de går inte, blir inge flow i de och ingen kmr vilja lyssna. men vad ja menar är att om nu juice ska göra en diss mot karlic vf inte göra de bra och ta några personliga lines? och ja  jag är 14 år, men va fan har de med saken att göra, ja verkar iaf kunna mer än dig. och sluta slick vitlökens ass? ja diggar karlic därför så försvarar ja lite för honom. va fan sluta bah slicka hela jävla juice, vi behöver inte 2 bögar...

2008-02-18 19:52
Ni är ju redan 2 bögar, och juice har redan knullat karlic i en diss, så ?

Rätt glas o rätt bågar !
Frowdan // ATTITYD CREW

2008-02-18 19:59
Frowdann P16

asså allt som ja undrar är vart fan komdu ifrån? ska inte leka att ja känner karlic riktigt bra, men va fan ahn hade väl ändå inget med dig?

men som sagt tycker de är sååå jävla fegt att ni 4 dissar karlic. ja menar, om han nu kommer svara på någon av er så kommer de ju bli juice eftersom de va han och karlic som hade battle från början. men undrar bah när fan ni kom ut ur garderoben och börja leka coola o dissa nån ni inte ens har haft nånsomhelst beef med, kan du snälla svara på de?

2008-02-18 20:06
Fan vad najjs Omega, så vadå? hadde karlic mycket beef med Juice innan han dissa honom? Visste äns några mer än hans närmaste vänner och dom på fryshuset vem han va innan det?

Det tror inte jag iaf,

Om du nu är så jävla "Bra inom rappen" så kan du väll greppa en mick o svara med han så smäller vi två i en smäll

Peace,
Frowdan // ATTITYD CREW

2008-02-18 20:13
TackTack Sleez_ :)
Frowdan // ATTITYD CREW

2008-02-18 20:16
hahahahahahah, någon mer här som tycker omega slickar lökens röv? :D upp med en hand isåfall!?
haha, vi bor på landet!

2008-02-18 21:12
sleez_ P19

asså shit, är du verkligen 19?

Frowdann P16

kan nog greppa micken o dra några rader, men vf säger du så , jo för du har väl sett att ja är 14 och att jag är nybörjare så du tänker väl att att du är grym när du går emot mig , right? . grejen är att ja kan mycket om hiphop och ja säger bah vad ja tycker. jag tycker att karlics musik är MYCKET bättre än juice och ni unknowns också.. men har inte nå riktigt beef med dig eller någon. står bara upp för karlic.. men nu ska ja inte snacka så mycket åt karlic han klarar sig sj. och aa även om han nu blev känd av att dissa juice, han har väl iaf kommit längre än er? han är ju mkt kändare än er här på whoa så du kan fan inte snacka om den saken... och om ja nu bara är 14 och inte kan nånting, vf bryr du dig så mycket att du måste svara på varenda inlägg med att undvika min fråga?  du måste uppenbarligen tycka att ja skriver nått som får er att se dåliga ut  så df måste du svara klyftigt. så mannen ta min kritik och sug på den, för kmr aldri tycka om er eller  eran musik...

2008-02-18 21:38
Jag skiter väll i om du är 14 år ? man kan vara bra för det eller? Och vem har sagt att jag är bäst eller så ? inte jag iaf, jag har inte rappat länge, så kom inte o klaga på att du är nybörjare, inte mitt fel att det tar längre tid för vissa o lära sig saker? Och jag skiter väll i om du inte tycker om min musik, Jag släpper min skit till dom som vill lyssna / Tycker att det är bra,

Så om du inte tycker att det här är bra så kan du vara nyttig o lämna tråden? Omega 3,
Frowdan // ATTITYD CREW

2008-02-18 21:47
Frowdann P16

haha ja har inte heller sagt att jag är dålig... de verkar som du bryr dig va ja tycker iaf... haha nee va smart du va nu och använde mitt citat... haha jag är de enda som är nyttigt och bra i den här tråden, eftersom den är full av fegisar, om du inte fatta så menar ja dig och ditt wanksta ''crew'' . jag tycker att de är skit , så du kan ju sluta och svara på mig då?

2008-02-18 21:57
Fan, snälla kan du lägga upp någoting som du har gjort då eftersom du säger att vi är dåliga då måste ju du vara bättre??

Fuck det hära, snubben är ju trög,
Frowdan // ATTITYD CREW

2008-02-18 22:46
haha, måste säga att det var roande & läsa allt i tråden :'D tycker 14 åringen har en jävligt bra poäng i de han säger. 

2008-02-18 22:54
Jävla chatt :)
 Jag hatar inte. Det är bara du som är värdelös.

2008-02-18 23:08

Shiii va skit man kan få för att man säger vad man tycker?

Alltid underhållande med trångsynta människor som vägrar se något från andra vinklar.

Stå upp för dig själv O :) 

www.myspace.com/zycoreofnewgeneration

2008-02-19 00:11
Horungar, sluta chatta i tråden, Omega tack för din kritik, resten skiter jag i,
Stfu, sho

2008-02-19 00:29
Haha, en fjortonårig grabb äger skiten ur er pojkar. Har läst hela tråden å redan lagt min åsikt, men på sättet ni försvarar er själva emot kritik är rentav patetiskt. Bete er efter er ålder, eller har ni fastnat i rapträsket? För mycket keps på sne'?

Go gangsters.

2008-02-19 02:13
Keps på sne? Vart ser du en keps på sne?
Din åsikt är din, och jag skiter i den aha? Thanks anyway!
Smackarupprappare peace!

2008-02-19 06:48
låter ganska bra,dom flesta har ganska bra flow.
men jokern hade skumt ljud :s
men annars bra