Shackephuloc for the win
---------Reklamplats---------
synd att ingen klarar av rite where u stand beatet...
Prendel! Vad heter det andra beatet ni har när ni battla Ri-Fa (i Tagteam 06) ?!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hoppas på gosk visst doktordöd är fet men jag hör ente ett shit av vad prendel säger desutom saknar han attityd helt. Trist men sant
Geni
showcase träffa gud? Menar du inte Xeilon lr vad han hette "Gör som xeilon å sluta rappa för gudskull"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är Seron som slutat rappa pga Gud.
be the change
digga gosk som fan asså !
richyrich bitch !
ja häjar på chackefulock, wo-ho...
Älskar schak's intro . man grinar nästan då man hör att det är hublers sista whoa tävling :'( ..
"Gör som xeilon å sluta rappa för gudskull" hahaha (= seron annars :)
Diggade Schakephuluc redan från början , men har tyckt att gosk har börjat kommit igen . Diggar dialekten stenhårt ;) Men tror Schakephuluc tar hem det.
HLY P18 Nej det gör jag inte, om du tar & kikar lite längre upp så ser du vad Hublerbubbler har skrivit :) ! he jh å
100procent
Och btw, det är absolut inte Xeilon BT rappar om :P hihihi.. seron är det väl om jag inte är ute och cyklar med helt fel cykel(?)
100procent
Jag varit bortrest.. men varför sista battlen Hubler? Du höll ju uppe tvspelarnas hopp om rapp :P
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
har inte fått höra semifinalen kan nån läggaupp :D plz obs inte speedyshare kan inte tanka från de :S de va de som va problemet
HAHAAH Gosk's rader är så jävla sköna! " är så fula så eran mamma matar er med slangbella\\"HAHAAH
Ny Användare : ReskOnee
så då var vi klara med bidraget
www.youtube.com/prendel
Hur orkar folk hålla på att bajta hela tiden? Speciellt när den bajtade raden var den enda bra raden i hela bidraget...*the doc i gettin' cocky*
"Du är så ful att din mamma matade dig med slangbella" har hörts på svenska skolgårdar sen mitten av 90-talet, och är en lika allmänt vedertagen (och dålig) diss som exempelvis "du är så ful att klockorna stannar", "du är dum som en gås" eller liknande. Jag kan gissningsvis uppskatta att raden använts i minst 100 låtar tidigare. Poängen är väl att inte rimma likadant? Och farbror Doktorn , hur var det nu med samlingsskiva/antiklimax ? ;) Puss
Nötkräm_Goofy 1. Om den raden nu är så uttjatad (och tillochmed "hörts på svenska skolgårdar sen mitten av 90-talet"), varför då ens använda den? Kom igen.2. Som jag sa tidigare så visste jag inte om att den redan var dragen av... vem det nu var som lade det före mig. Dessutom är det, i mitt tycke, en väldigt stor skillnad på att bajta medvetet och av misstag köra ett rim som redan har dragits.
DoktorDöd P19 Klart du kan sitta & säga att du inte bajtat det medvetet. Det skulle ju dom kunna säga om sin "slangbellarad" också. Du sitter o klagar på det, men gillar inte när nån skriver om ett rim du lagt. Som du inte hade hört, Vilket inte är så troligt
383 mannen vi slaktar bijaces !
Bajtar Fronda och säger -vifta med händerna fjortis.......
---------Reklamplats---------
jag hejar iaf på Schakephuloc!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Schakephuluc vs. Tygla Din Slyna 4-1 (Eller WO) kan slå vad om att skåningarna kommer langa nåt om de i deras pitrak
krrrrrrrra
Waddsup, ofc skulle inte du ha gjort det?!?!
B
Lyricist
2008-06-07 02:44
Älskar att det går att ladda ner låtarna! (L) stort plus till Winrar ! -.-
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
Lyricist
2008-06-07 02:45
ja det funkar ! :D
Team gosk Kommer att vinna ,,, Schakephuloc är bra men gosk är bättre :)
Things can go wrong but life goes on...
elajt. nae, känns för förutsägbart.
krrrrrrrra
Lyricist
2008-06-07 19:34
Schakephuloc vinner
Lyricist
2008-06-08 01:24
Någon som vet vad Schakephuloc betyder än ?
när kommer finalbidragen? :)
när kommer finalbidragen? :) Deadline för Finalen är söndagen den 8a juni klockan
20.00
finns ju bara gosk mot hubler & bross i semi länken ?
Nu ska vi se, sa den blinde och tog sin yxa och såg.
någon som har lust att länka till servern där låtarna ligger uppe?
20:00 nu bara att vänta på låtarna :)
Marty, langa ett elakt beat till finalen då och visa vad du går för, saknar attityden since slapyomoma tiden. Nu får du fixa det här!
soundcloud.com/brormusk/sets
i'll be damned
krrrrrrrra
Kommer väll upp snart right?
Geni
hoppas det! snaaaaaaaart orkar jag inte vänta mer, så får väl antagligen lyssna på finalen imorgon
kan man få en tidpunkt som är garanterad att få bidragen?
Vice Versa!
antagligen när han har tid/lust...gissar jag på
krrrrrrrra
tajm für the grand finale
Same shit, different diapers!
Upp me låtarna nu :)
nehe är det såpass!
Vice Versa!
nu sitter jag och gör samma ljud ifrån mig som prendel i introt i SEMIfinalen, bara för att de tar sååån tid :D haha
ofta man sätter en deadline och inte håller den..snälla..va bättre på tider nästa gång
Deadline för Finalen är söndagen den 8a juni klockan 20.00 och det skickas till undertecknad på msn: [email protected] eller här på whoa.nu i ett privat meddelande. Ha med Tag Team 2008 och ditt tagteam-lag i låttiteln. Och det går alltså inte att maila in bidraget till min msn-adress. Taimarn, står det någonstans att bidragen ska läggas upp idag? nope.. dont think it does.. har iofs inte läst igenom hela tråden bara huvudinlägget i princip.. men chilla lite, det är en whoa tävling som mfs håller i på sin fritid...
krrrrrrrra
The Dirty Essence diss mot Baconbarnen ägde för några år sen.