Hur svårt ska det va lägg bara upp 2 låtar här snälla sen ta beslut om vilka som vinner sen Snälla nån?
Geni
Herregud vad otåliga en del är, ta det lugnt fan, det är inte direkt så att ni hinner dö av ålder innan bidragen är uppe.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Doktorn har talat. som sagt inga läkemedel inblandade!
Synd att dom inte var uppe, då kunde man ju dunkat lite Shakephuloc innan man gick och la sig! Får hoppas dem är uppe imorn då! Grattis Shakephuloc till TagTeam seger!!
be the change
Min dator har krashat. Så det är lite svårt att lägga upp låtar då. Shake och Gosk får gärna lägga upp sina bidrag här i tråden om ni kan. Ska försöka fixa min dator där hemma, sitter på morsans nu och här har jag bara Gosks bidrag.
Fint, gosk tar det här :)
Team Gosk!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
doktorn och prendel tog det här
Schakephulocs final kändes som ett stort antiklimax.. Dom har hållt hög klass hela tävling men nu kändes det som att dom tappat all motivation och vilja att vinna, för det här var underpresterat till tusen. Gosk har jobbiga röster och tråkigt flyt samt ett fånigt beat, dock skojiga punches. Jag tror och hoppas på att Schake- vinner, dock kunde dom gjort så mycket bättre :/
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
The Larsson!!!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Gosk tar de lätt.. shake sög fan..haha
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Schakephuluc tog det här överlägset!!
yes ! Schakephuluc var överlägsna..
JÄÄÄVLAR GOSK va asfeta lär ta detta
Geni
jävligt booring final :\
krrrrrrrra
yes, finalen! Hoppas Larssons tar det här! Eller.. vadå?
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
illusion: the larssons är inte med i finalen ens...........
The one-hour limit has been reached. Wait 17:33 minutes. Ny länk plz?
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
illusion: the larssons är inte med i finalen ens........... NO SHIT! Ironi on teh internet OWNS!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Var en jämn final , men tror Schakephuluc tar hem det ;)
haha, hubler och bross var fan sköna. men nu när det är som det är, så måste jag nog hålla på Gosk.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
prendel borde öppna munnen så man hör vad han säger, shhhhh.. du förstör ju erat final-bidrag:D fett synd där.. doktorn är dock fet. haha, sommarlov är grovt! gosk vinner ju haha så thug
Så var det dags för nästa bajt Prendel "så du kan se detta som en hjälp på traven som en Harry Boy" Om jag minns riktigt rätt så la någon ur Fish Unit nästan samma rad i crewbattle för några år sedan. Sen fanns det nått playd out shit i erat bidrag, tycker Gosk borde ta hem det här.
Digg it...
Såna som "vänta" blir ju tillochmed mobbade i team gosk's bidrag, fast du kan ju vara en mupp så länge du vill .. Gosk överaskade på mig i finalen framförallt för att shake kommer med klenaste bidraget hittils, kanske för dom kände segern bakom hörnet =) Så vet verkligen inte vem som tar de här..
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
alla som säger att dom inte hör vad prendel säger är fan hörselskadade? kanske efter att ni har hört på gosk vet ej öppna öronen förfan.
yoyoyo
WillyBwooi P19 Sluta innan du skämmer ut dig ännu mer...
Digg it...
tycker schak's bidrag var riktigt skönt, diggar doktordöd som fan! Gosk lägger det riktigt tight och har en fet attityd! men måste säga GOSK for the win
stackars gosk. schakephuloc tog den här... ;)
Ta inte livet så allvarligt du kommer ändå inte ur det levande.<br><br>X
lite synd att dom sämsta bidragen från båda lagen kom i finalen
Lyricist
2008-06-10 08:28
mmm...ahhh....det stämmer nog.... INTE !
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
Shakephuloooooc! Tar det så jävla lätt, hör fan knappt va gosk säger!
Gosk Records tar det här. Har haft bäst bidrag igenom hela tävligen. Shakephuloc. Har också haft bra bidrag igenom hela tävligen. Men jag tycker Gosk är bättre :)
Gosk solklart ,, Tänk inte ens på shakephuloc, För gosk tog över tankarna ;) haha Grym final , Dom säger att ord gör ingen skada , Men gosk dödade med sina ord ;)
Things can go wrong but life goes on...
var kan man tanka final låtarna ?!?
du är lika värd som bubblorna i min spottloska
goskgoskgosk!
Vem fan pratar du med?
DoktorDöd jag vet att du hör oss du har ju trippel x som storlek på öron WHAHAHAHAHA
Så jävla klockren rad från Goofy.
Suck on my chocolate salty balls
Gosk mördade fan nu när jag lyssna. wouFf
yoyoyo
GOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSKKKKKK !!!
richyrich bitch !
Synd att båda lagens sämsta ronder kom i finalen. En del baitande från gosk. men jag tycker ändå gosk var bättre. mitt tips 4-1 till gosk
Jag ska inte hänga med dom, jag ska hänga dom!
Ni måste spotta varje gång ni använder R Marty är så fet att han föddes den 4:e & 5:e December Jag ville hitta nån låt med er, så jag kunde sampla något ställe där ni gjorde (fel på fel? hör inte riktigt) Men då skulle jag behöva sampla alla era låtar osv... Marty är så dum att han försöker låsa upp dörrar med sina nyckelben Marty släpper så dåliga låtar att han borde bli bannad från whoa. Som man bäddar får man ligga så ni får sova på golvet (vet inte varför, men tyckte den va lite fyndig) Jag diggar väl Långben men jag hatar på Goofy Det var raderna jag diggade hos Schake, no offence Gosk, men orkar inte ge kritik åt er - Är dålig på att höra skånska.
Må bästa lag vinna!
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
Jag vet vilka rader som var bäst från Gosk... Bäst i hela turneringen rent ut sagt. De jag citerade där uppe
DoktorDöd jag vet att du hör oss du har ju trippel x som storlek på öron och nu fattade jag också denna
nästa år kan inte du och jag bli ett team vi hade passat bra, jag är Goofy du är Mimmi Pigg HAHAHA MIMMI PIGG, på grund av öronen :sd
Prendel rappar jättejättejättejättefort men än så länge så har han inte sagt ett enda vettigt ord så jävla sant
Suck on my chocolate salty balls