vrf tar de 1 vecka o få fram dommar-rösterna? det är 2 låtar o bedömma.. man blir rädd
o just de.. du är jävligt äcklig också.
om det tar över 1 vecka att få fram bedömningarna på 2 låtar, hur fan kommer det se ut i crewbattle då ? haha. vill inte änns tänka tanken.. 3 månader kanske ?
Ööh, hur går det? Vore ju trevligt med en liten update åtminstone om vilka domare som klara, eller nått. Lite livstecken hade inte skadat, typ, lyft högra lillfingret om ni lever, lyft det två gånger om ni inte är där.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag lever. Väntar på domarröster från Soheil och Blizz. Segt jag vet. De andra var duktiga och lämna omdömen inom 2 dagar.
Mfs is still alive. :) Fränt, då hoppas vi att dom dyker in snarast. :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ahha vafan äre här.
-pack you'r bags man, you are a tourist!
väntar förväntasfullt :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
va fan sysslar dommarna med? de e för helvete 2 låtar.. seriöst..
Titta inte på mig, jag frågade Mfs redan dagen efter finalbidragens post, om dom andra domarna var klara.
hehe, bump?
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Någon som har gjort något kul i helgen? Aggro tänker jag dock inte fråga, han har nog med största sannorlikhet bara dippat muffinfyllda frallor i gräddtoppad öl. :D
Aggro Haha, såg trevligt ut. "MC Poplugg"? :D Haha.
asså detta tagteam måste ju den sämsta i historien?
Iallafall den dryyyyyygaste. Haha, vad fan gör domarna?
Fan, Mfs. Säg till den där siste långsamme jäveln att få tummen ur röven/ändan, som sitter i vagnen, som är parkerad i kvicksanden.
Sorry, har inte loggat in här på ett tag så jag visste inte ens att allt var uppe. Trodde jag skulle få allt via MSN som vanligt. Jag lägger rösterna nu. Sorry än en gång. /Soheil
Vem är du, tjänsteman?
Vänta, du har väl redan röstat, Soheil? Jag syftade på -------------------
Aggro Mfs saknade röster från både Soheil och Blizzak. Så, ja, nu är det väl bara Blizzak vi väntar på. Någon som känner honom kan ju hojta på honom utifall han inte heller vetat om att finalen ägt rum, så man slipper vänta en vecka till. :/
har skickat mitt till mfs men han e afk för ovanlighetens skull...sorry för väntan men skola, arbete har satt stopp för mig. men nu är det klart. det är väl spännande att vänta?
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
lägg upp skiten för helvete.. man får ju fan magsår
Vilket betyder att ? I morgon när jag vaknar har vi resultatet ? ;) Godnatt!
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
WillyBwooi Förutsatt att MC Poplugg är morgonpigg (annars får Aggro hoppa bomben på honom där han ligger i sängen). Men men, nu verkar ju alla nöjda och glada. För första gången på en vecka så blev jag faktiskt väldigt spänd på hur resultatet av kardemumman artar sig. Spänningen stiger! Kommer inte kunna sova. :(
DoktorDöd .. Måste bero på att du känner Vinsten i kroppen :D haha, lycka till!
Mikey88 Man ska aldrig förhasta sig, det är aldrig över förrän det är över. :)
Nämen man kan ju alltid hoppas tills det är över! För när det är över så är det över och då ger det inget att hoppas! Haha va =)
Alla resultaten är inne. Är på jobbet nu. Så resultaten kommer upp ikväll. Spännande!
Haha, fyfan va elakt ! Känner att spännande är helt fel ord! Nu tänker jag gå och bedriva otukt med min sacosäck, så hoppas att bidragen är tbx när jag kommer tillbaka ! Mc Poplugg, är ett väldigt lustig smeknamn! Hahaha. äh.. ciao !
btw, ser att det inte ser ut som att mc poplugg är roligt, ja tycker verkligen, utan ironi asså!
Haha, ursäkta min efterblivenhet, men är mc poplugg mfs :P
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Mfs - Huvudarrangör, battlefantast och hiphopens trotjänare. Även kallad Mc Poplugg
Prendel och Dr.Död som vinner detta shit. ;)
Hade svårt som fan för att höra vad shack sa men inte gosk.. Gosk är skåningar och grötiga i grunden men shack grötade till det mer. Upp för GOSK!
http://www.myspace.com/porrstudion http://www.myspace.com/mrdekoy http://www.youtube.com/porrstudion