prendel du är så jävla värdelös vafan leker du din fjant när du försöker rappar snabbt? hahaha jävla skojjare det låter bara skit när man rappar som du & det enda jag diggar med dr.bög är hans öron haha! och försök lägga en bra punchline istället för att bara spruta ur er skit , keffa jävlar! hejja team gosk inte för att jag diggar dom specielt mycket , men dom kan iallafall dissa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vidundret P17 ... där fick dom så dom teg^^
Suck on my chocolate salty balls
visdomsord
www.youtube.com/prendel
Älskar Shackephulocs refräng med Doktor Död, men snälla, down som mongolider? Uppgradera punchesen till 2008 för fan.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Redaktionschef
2008-06-11 15:18
Älskar Shackephulocs refräng med Doktor Död, men snälla, down som mongolider? Uppgradera punchesen till 2008 för fan. haha, jag tycker den är rolig, kanske för att jag är gammal ;)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Är alla domare färdiga?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shakepulla eller vad dom heter : - EE , vi går in på whoa . - ska vi se här nu..... JA vi vann mot the larssons. - de va ju de jag trodde . - HE , fyfan . - få se här nu - vilka möter vi nu? - tyygla din slyyna . - Tygla din slyna? - Ja ! - MääääääääääääääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäÄÄääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄääeee SHIT! nu får ni åka hem för ni är lika dålig som jag vann mot er för 2 månader sen . Nånting sånt ... så jävla skönt
o vem e det ? kan det vara VemVet?
Sätt igång crewbattle :D
Geni
när kmr finalbidragen upp ? börjar bli otålig, sen word på padawon.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Gosk må ha sämre punchlines, men va har shakuiweghwg..? Gosk´s rader är fruktansvärt irriterande och det är de som är meningnen? "Hur du kan va så ful att klockorn stanna" klockrent.. så sjukt störande o played att de blir skitfett.. //Chuck Fedda
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Måste bara tillägga. i introt mot coffe och Akin så säger prendel, ah vi vann mot the larssons som vi trodde. då säger doktorn : ån fan, vafan liksom? åh fan, ena säger att ni trodde de och du verkar tro att ni skulle åka ut? de borde ni fan ha märkt medans ni höll på med låten.
problem, finalbidragen finns i tråden!
Doktor död: Ni saknar ögon som skrattande japaner! Kanske inte dödande rad men ack så rolig :D ShackEy skriver ju riktigt bra, hur många rad hade ni sammanlagt egentligen? Bidraget var 5 minuter och ni rappade snabbt genom hela så satan va många rader ni fick med.. Många roliga rader också! Tyvär så är det mycket man inte hör .. Team Gosk förvånade mig som fan, tycker ni var riktigt bra här! kort sagt, det är jämnt!
VemVet X78
Shakepulla eller vad dom heter : - EE , vi går in på whoa . - ska vi se här nu..... JA vi vann mot the larssons. - de va ju de jag trodde . - HE , fyfan . - få se här nu - vilka möter vi nu? - tyygla din slyyna . - Tygla din slyna? - Ja ! - MääääääääääääääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäÄÄääääääÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄääeee SHIT! nu får ni åka hem för ni är lika dålig som jag vann mot er för 2 månader sen . Nånting sånt ... så jävla skönt Om du inte vet så är det finalen som gäller nu, för det andra så var det inte skönt , bara barnsligt...
Vem fan pratar du med?
Bobbeman, han kanske tyckte att de va roligt ? din humor kanske suger ? : )
Haha jag håller med Member. Bobbeman du bestämmer lixom inte VAD som är roligt haha
Vidundret P17 Jag undrar vad du har emot prendel, för det finns ingen här på Whoa som kan rappa så snabbt. Och för att han rappar snabbt är han fjantig, Tummen upp för dig grabben. Lyssna och njut istället
♪ ▄ █ ▄ █ Peace
inte för att va sån men jo det finns folk som kan rappa så snabbt.. snabbare tillomed.. yo
krrrrrrrra
WaddsUp Håll dig till jenna grabben
www.youtube.com/prendel
vadå håll dig till jenna? det finns folk som är snabbare än dig på whoa.. blir du lite putt för att jag sa det alla andra redan visste :( stackars liden
krrrrrrrra
nämen emil då. ska du spela häftig här i tråden nu?
www.youtube.com/prendel
nämen christian då. på vilket sätt spelar jag häftig? förklara gärna ditt uttryck "håll dig till jenna" oxå... jag spelar inte häftig pågrund av att jag framställer fakta.. eller vill du påstå att du är snabbast på whoa kanske?
krrrrrrrra
tycker du är onödig. Håll dig till jenna istället för att lägga onödiga kommentarer på whoa. sen vet jag ingen som är snabbare heller för den delen.
www.youtube.com/prendel
Fan, nu börjar även jag bli lite otålig. :) Résultats, maistro!
ehm, ska jag hålla mig till jenna istället för att lägga onödiga kommentarer på whoa? varför just jenna? för att det är ditt ex eller kom du inte bara på nåt o skriva? okej... du vet alltså ingen som är snabbare? vet du vem tay tay dat dude är? ja det vet du. vet du vem toppen är? ja det vet du... vet du vem subdominant är? kanske inte. men han är snabbare oxå.. vet du vem idiotförklarad är? kanske inte, men han är snabbare... några exempel bara.. jag har aldrig sagt någonting om att du inte är duktig eller sagt NÅT för att va dryg mot dig.. jag sa bara vad jag tyckte(fakta i detta fallet)
krrrrrrrra
skulle vilja se dig vara lika spydig när du snackar med mig privat och inte i tråden. tuffing
www.youtube.com/prendel
jag kan med garanti lova dig att jag skulle va mer än spydig den dagen du och jag träffas face to face... vilket jag hoppas är snart din jävla tangentbordsriddare... tuffing
krrrrrrrra
Sluta tjaffsa nu prendel annars måste vi låsa tråden serru . och du med WaddsUp, eller kanske "vapenvila" ? .. hm låt se
Nu ska jag inte lägga mig i erat fjantiga lilla internetbråk men WaddsUp, när rappade Toppen snabbare än prendel?
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Isen om man ska rappa snabbt som prendel gör så ska det låta bra också, han värka ha missat den poängen. toppen kan vara rapp i munnen, och när det händer så låter det iallafall bra. tuuure
Dansk_BB fan va bitter du är då! Och WaddsUp sa inget om att det skulle låta bra, så prendel är betydligt snabbare i käften än toppen av det jag hört iaf.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
waddsup ta det med mig utanför tråden istället istället för att visa hur tuff du är inför alla
www.youtube.com/prendel
Varför kunna rappa snabbt? Det låter för det mesta bara otydligt.
I are the pimp
att rappa snabbt öppnar många vägar till att kunna variera sitt flow
www.youtube.com/prendel
isen P18 vem som helst som har tillräckligt mycket iq för att öppna en dörr, borde fatta att det ska låta bra oxå.. det handlar om att artikulera vilket prendel inte kan göra när han försöker rappa snabbt... prendel P21 för att sjunka några levels och komma till din nivå så: DUV BÖRJAH!
krrrrrrrra
att rappa snabbt öppnar många vägar till att kunna variera sitt flow Varför variera du inte dit flow då ?
ratatatatatatataaaah
suck, detta är anledingen till att jag inte orkar diskutera.
www.youtube.com/prendel
Varför variera du inte dit flow då ? det är ju det han gör >_<
Tycker det är nice när du rappar fort
....men det är klart att du kan utvecklas på den fronten, ibland blir det lite otydligt.
---------Reklamplats---------
"blehlllsdofoskkspslfosfc,irapreallyreallyfastsothecrowdcanttellwhatimreallysayiniswhack" Battle handlar om dissar.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
För övrigt är det galna dissar mot coffes baitande.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Taytay rappar snabbt men inte lika snabbt och när toppen rappar snabbt låter det inte bra alls.. Jag håller på Prendel och Dr.DÖD
♪ ▄ █ ▄ █ Peace
Prendel och Dr.död ! bääst
Kom igen :D resultat!
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Gosk borde ta detta :) über fett :D
You can never avoid the voices of the voiceless
Nice final, DoktorDöd är riktigt bra!
För övrigt är det galna dissar mot coffes baitande. Sen går dom och bajtar själva... eller aa iallafall Prendel
Suck on my chocolate salty balls
Lyricist
2008-06-13 23:55
skiter i om folk kallar mej för idiot men jag har kollat hela tråden vart hittar man final bidragen?
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt
Whoa Tag Team Final och Rond 3 Nyhet: Jag har tydligen snurrat ihop det. Kalendern i windows snurrade till det för mig. Det ska självklart inte vara 1a juni som finalbidraget skall vara inne utan söndagen den 8e juni. De möter varandra i Finalen: Gosk Records VS Schakephuluc Nya regler till finalen: Inga jävla regler alls. Döda dom. Ronderna i Rond3: Gosk Records vs. Hubler & Bross 4-1 Schakephuluc vs. Tygla Din Slyna 4-1 (Eller WO) Ladda ner semifinalen "HÄRHÄR "
www.youtube.com/prendel
Lyricist
2008-06-14 00:46
Shackephuloc 3-2 så jävla jämt tycker shacke är bättre
jag lägger så bra rapp att du stänger av snabbt