Markulin - Minnets korrider [musikvideo]
Min första musikvideo, love it or hate it. (Inlägget låst av Oracle 2010-01-16 13:22:12)
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Du har blivit sjukt mycket bättre, tummen upp
Tack :) Ja jag jobbar ju för att bli bättre haha, härligt att det verkat gå åt rätt håll :)
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
bra jobbat , _Ak4 word man
Märker att du tränat, det har verkligen gjort skillnad! Rimmen är bättre och flowet med.. Kämpa vidare
dålig video, ganska dålig låt också :P
http://www.myspace.com/akaamusik
Märker att du tränat, det har verkligen gjort skillnad! Rimmen är bättre och flowet med.. Kämpa vidare Musiken är min glöd och passion vet du, din kommentar värmer verkligen.
gomserapplife tack till dig också!!!
HighlightSWE aight, alla kan inte älska.
HighlightSWE skulle dock uppskata mer konstruktiv kritik, vad är det du tycker är dåligt t.ex, jag kan ta negativ kritik, men skriv inte bara "Det är dåligt" då vet jag ju inte vad jag ska förbättra. only love
Tycker låten är ganska skön faktiskt :D Du låter jävligt mycket som Legenden måste jag säga :OTvå Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Tycker låten är ganska skön faktiskt :D Du låter jävligt mycket som Legenden måste jag säga :O Det va fan jävligt kul att höra, diggar ju själv legenden :)
STORT TACK
Ingen mer?
jag diggar det, å du är rätt duktig ju !!!
Let's kick it !!
jag diggar det, å du är rätt duktig ju !!! Tack:)
Upp!!! kom igen nu, nån mer?
oj! har hört dig nåra gånger innan.. o då va de inte särkilt bra, flowmissar osv men de här diggade ja. du har utvecklats som fan!
1992 P17 Gott att höra :) jobbar ju som sagt för att utveckla min musik så mycket det går.
tkr det inte e katastrof men inte så bra heller .. lägg addsen lite mer ovanligt och inte bara rakt på .. sänk dom också till nästa låt !
Vice Versa!
Sänka addsen? haha, ok. tack för att du orka droppa en kommentar mannen!!!
är det bara addsen och inget annat då?
Kallar du detta video när du större delen av filmen är vid micken sen är du i källaren ibland och sen påväg in i källaren. Mer fantasi till nästa gång mannen. Låten var inget jag direkt gillade. Låter inte alls bra när du tar i i vissa rader men jobba vidare
www.myspace.com/anarkirapp
det va bra. videon va helt ok. låten gillar jag, nice text o så :) Bra jobbat kort o gott! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
helt ok låt bra video för att vara första
Tack alla :)
ska börja med videon.. som nån sa så va videon ganska tråkig, den gav liksom inget.. lite mer variation till nästa gång.. men big ups för att du hooka video.. låten är.. helt ok.. varken mer eller mindre.. asså.. temat är helt ait, och din text förljer temat hyfsat bra.. rimmen är kanske inte på topp men dom funkar. Flowet sitter, men blir lätt tråkigt och enformigt att lyssna på, så lite variaton där hade vart nice.. plus för att du typ ändrar på några rader i andra versen, det lät nice.. Som folk säger har du utvecklats, men du kommer behöva en del till innan du hamnar i min playlist :) keep it up, keep em comin peace
plus för att du typ ändrar rösten* på några rader i andra versen, det lät nice..
tack tack, ska tänka på att variera mer i nästa låt
Upp!
Producent
2009-10-27 09:43
helt ok låt . videon va rätt tråkig
:)
HighlightSWE skulle dock uppskata mer konstruktiv kritik, vad är det du tycker är dåligt t.ex, jag kan ta negativ kritik, men skriv inte bara "Det är dåligt" då vet jag ju inte vad jag ska förbättra. Finns inte så mycket att säga, de va dåligt. Eller alltså inget jag gillade,
http://www.myspace.com/akaamusik
videon känns som något jag själv kunde gjort på en halvtimme... tyckte allting var kefft, men du har iaf något på gång
http://www.myspace.com/akinonline
Ja tyckte inte detta va bra nånstans faktiskt. Men fortsätt spotta å se var de tar dig! Peyz!
Joshan-NoBrainProductions-Joshan-HomeRecStudios.
aight aight, alla kan inte älska men ack för att ni tar er tid att kommentera iallafall
Finns inte så mycket att säga, de va dåligt. Eller alltså inget jag gillade, tycker det är konstigt för på msn ville du (Tamminen) lägga refrängen åt mig.
och på msn sa du att fu gilla de?
haha vetifan men du påminner om ngn.. kan inte säga vad eller vem men det påminner om ngt.. Aldrig hört dig förr men asså tycker du har en skön känsla när du kickar.. Jag har alltid gjort min musik efter bara det mitt innersta säger och det känns som om du gör det också.. som fan. På det negativa planet krävs en bättre mix, ljudbilden är inte 100 %, panoreringar inte på topp och du borde använt ngn d-esser och även ngt som tar bort vissa P i låten som blir för skarpa. Sen är den inte mastrad va? Good man! //L
I always tell the truth, even when I lie
Aldrig hört dig förr men asså tycker du har en skön känsla när du kickar.. Jag har alltid gjort min musik efter bara det mitt innersta säger och det känns som om du gör det också.. som fan. Haha ja det är sant jag gör musik direkt från hjärtat broder! kul att du av alla har tid att droppa en kommentar i min tråd! det värmer.
På det negativa planet krävs en bättre mix, ljudbilden är inte 100 %, panoreringar inte på topp och du borde använt ngn d-esser och även ngt som tar bort vissa P i låten som blir för skarpa. Sen är den inte mastrad va? Jag suger på och mixa. haha om nån vill så kan jag skicka ljudfilerna för omixning :)
men om jag mixar sjäv ska jag tänka på mer D-esser och att ta bort P:na.
Upp!
Gillar verkligen den mörka känslan. Väldigt unik stil, tror du är ensam om ditt sound på scenen just nu! =) Videon är passande o förhöjer känslan, mörkerkamera i studion var nog min favoritdel
Främja fantasin
Gillar verkligen den mörka känslan. Väldigt unik stil, tror du är ensam om ditt sound på scenen just nu! =) Videon är passande o förhöjer känslan, mörkerkamera i studion var nog min favoritdel Just det med mörkerkameran var liksom grejen, men ingen annan än du verkar gilla det. men big upp för att du kommenterar mannen!!!
upp!
Låter soft! Fortsätt så
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack dino!!!
Nån mer?
upp!
den låten var riktigt skön faktiskt big up till dig markulin
vers 2 börjar du rappa mer me personlighet o ja hör en stil bakom,, till skillnad från 1 versen
vers 2 börjar du rappa mer me personlighet o ja hör en stil bakom,, till skillnad från 1 versen aight, tack för din kommentar :)
tråkig video:(
www.myspace.com/mcrish
Haha, mcrish, de vore kul att få en kommentar om låten också.. hehe