I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Markulin - Minnets korrider [musikvideo]

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-01-09 18:23
du e grym bra video okså
skivan kommer snart

2010-01-10 02:25
ja du verkar ju må kass

2010-01-10 10:34
Nej vaddå ?
jag mår prima mannen, driver du eller?
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-01-10 10:36
ta det i PM btw
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-01-10 18:11
Någon annan som fattade Pajsarns inlägg "ojojoj, krya på dig"?
jag fattar ingenting :/

2010-01-10 23:03
Jag fattar inget av va han menat men samtidigt så bryr jag mig inte haha.

KOM IGEN MER KOMMENTARER PÅ MARKULINENS LÅT!

2010-01-10 23:03
Förlåt mena Markulin för det är väl ditt artistnamn va?

2010-01-10 23:17
Haha, ja jag kallar mig Markulin det trodde jag var glasklart om man kollar på trådnamnet?

Ta det lungt Simonen, alla trådar dör till slut :/

2010-01-11 12:32
nej, denna får inte dö än! UPPPPPPPPPPPPP!!!!

2010-01-11 22:31
UPPPPPP!!!!

2010-01-12 03:24
Haha, chilla mannen

2010-01-12 16:19
Går att ladda ner minnets korridor från min hemsida igen... den har ju varit nere för underhåll ett tag och ja lägger upp en simpel design tills vidare...

2010-01-13 00:03
Nu jobbar vi i "The Markulin crew" med att producera Markulins album för fulla muggar och vill be alla som lyssnar på hans musik att vara tålmodiga va gäller nästa släpp, vi har nämligen fått in flertal önskemål om tidigare släpp än vad som är spikat (den 19:e Mars). Vi som hjälper Markulin Productions är 2 privata killar (vi känner Markulin privat och kommer endast att producera honom, inga av oss andra sjunger eller rappar - vi hjälper bara till i studio sammanhang.)

Anledningen till att vi hjälper Markulin att producera albumet är dels pågrund av att vi är nära vänner men det beroror också på att vi relaterar till texterna han skriver på ett mycket personligt sätt - vi har också sätt hans intensiva glöd för musiken då han flyger fram och tillbaka mellan olika skeden i studion.

Vi kan inte påstå att vi är mycket bättre än Markulin på mixnings delen men det kommer gå snabbare att produceranu än det gjort innan tror Markulin.

på albumet kommer följande gästartister medverka:
Tomas Fredin - sångare med en stark stämma - sång
Markulin - En kille med den mest intensiva glöden för musik vi nånsin har sett.
Pojo - föredetta medlem i Ordupp - rap
Michael - Föredetta medlem i bandet Korsfest som verkar ha lagt ner för tillfället. - rap

Litanol -pruducent till beatet på "minnets korridor" - producent.
Dino Da Don - denna killen har langat så många feta beats att vi i the Markulin productions nästintill räknar han som en i laget. - producent.
Markulin productions Bestående av Markulin och två andra som vill vara privata pga. att vi bara producerar Markulins musik och ingens annan INGEN. - producent i storgäng.
.

2010-01-15 23:43
Tufft, men varför byter du design på sidan så'ofta?
låt de vara ett tag, de e bra som de e

2010-01-16 12:26
Har inte riktigt varit nöjd med designen fram till nu men jag tror jag nöjer mig med den jag har från och med nu.

2010-01-16 13:15
men förresten, ingen annan som vill kommentera?
Redaktionschef

2010-01-16 13:22
Seriöst. Ni sitter på samma IP adress. Kul att ni backar upp varandra men lite sorgligt att sitta och prata i en tråd för att hålla den uppad.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!