I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Markulin - Minnets korrider [musikvideo]

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-10-29 17:03
men bra låt ;)
www.myspace.com/mcrish

2009-10-29 17:08
haha tack, uppskattar att du och så många andra orkar ta sig tid att kommentera
ni har ingen aning om hur mycket det värmer :)
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Moderator

2009-10-29 20:07
tyckte de blev mycket bättre i audio än när du bara visa texten, skön harmoniskt peace !

2009-10-29 20:10
Tack IceTail mannen!!!

Härligt att ni alla orkar kommentera :)
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-10-29 23:01
Märks att du har legat i o tränat mayne! Inte världens bästa musikvideon men hey, man måste börja någonstans

Text o känsla är annars hur nice som helst, fortsätt kämpa så ska du se att det lönar sig

Peace / Anxious

2009-10-29 23:08
Märks att du har legat i o tränat mayne! Inte världens bästa musikvideon men hey, man måste börja någonstans

Text o känsla är annars hur nice som helst, fortsätt kämpa så ska du se att det lönar sig

Peace / Anxious

Jag säger det såhär: Sålänge det finns ett enda andetag kvar i min kropp ska jag fortsätta kämpa kämpa kämpa. har ju gjort det i snart tre år, och ger inte upp för det skulle inte falla mig in.

stort tack för alla kommentarer idag!!! imorgon är en ny dag men nu ska denna rapper sussa i sin säng (en madrass som ligger på golvet för att jag råkade ha sönder benen på den i flyteh)

god bless... you know the rest

2009-10-30 08:26
Nån mer som känner för att droppa en kommentar???

2009-10-30 08:59
Mkt bättre än det man hört innan, big ups till dig :)

2009-10-30 09:05
Aight, skönt att höra att jag blivit mycket bättre från så många!!!!

2009-10-30 22:48
Har du också en JJ-Labs Usb Mick?
Har du micken sådär när du reccar också? Tänkte om du hade nå mera eller bara mixade i datan?

2009-10-31 09:37
Jag mixar bara i datorn, hurså?

Ja jag har en JJLABS BMC2 mikrofon (ska köpa en bättre såfort jag har pengar)
ett hyfsat ljudkort som jag inte kommer ihåg namnet på. och en dator. samt tre års erfarenhet av att mixa. (och endå suger jag) inget mer.

2009-10-31 13:07
fett killen
Ingen tar mig.

2009-10-31 17:17
Tack killen!!!

2009-10-31 23:21
Lite tråkig och enformig video, fast rappen är som sagt bättre än förr. Flytet sitter bättre. Håller med om att vissa adds låter lite knas, dvs när du tar i för det låter som en annan person.

Annars, gött att du höjer dig själv. Keep it up
"Wannabe? Toughguy? Want a piece of me? Here, take both of my legs and walk home peacefully"

2009-10-31 23:52
bra flow gillar verkligen texten det klaffar så jävla bra med beatet (Y) FET tumme upp för dig fortsätt i den här riktningen så kommer du komma långt

2009-11-01 00:02
Håller med om att vissa adds låter lite knas, dvs när du tar i för det låter som en annan person.

ok, det verkar vara antingen eller på den punkten, vissa äskar tillfällena jag tar i andra hatar det tydligen. personligen är jag väldigt nöjd med just dom delarna

2009-11-01 14:42
nån mer?

2009-11-01 19:56
Riktigt fet låt och du har utvecklats mycket! Inte bästa musikvideon dock men låter var feet ! :D

2009-11-01 20:06
Haha thnx dobby!!!

2009-11-02 02:55
som ja sa på msn, inte den roligaste o snyggaste videon men finns en tanke bakom och låten är najs så fortsätt köra=)

2009-11-02 10:30
Har för mig att jag hört att du var keff... :S Men det här var soft, vilket jävla flow och såna sköna dubbelrim! Usch! Detta var fan riktigt soft. Videon var dock JÄVLIGT keff.. I en video vill man inte se typ en korridor och en mick. :P Du måste ha mer shit att banda. Men låten var tung som fan. Bra gjort. =)
Dra åt helvete!

2009-11-02 17:51
haha, måste ba säga lol @ 0:48 =PP.

Nä men bra jobbat, du utvecklas.
Rappare

2009-11-02 19:42
Klart gillar du legenden så... nej jag gillade inte, du har attityd men det ska vara på en hårdare beat isåfall, gillade helt enkelt inte
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2009-11-02 21:50
Du har utvecklats som fan !
www.myspace.com/Sagoztyle

2009-11-03 08:06
riktigt bra imponerad som faan du har utvecklats sjukt mycket lyckatill med musiken
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-03 10:13
Tack allihopa, kul att höra att jag utvecklats så mycket!

Har för mig att jag hört att du var keff... :S Men det här var soft, vilket jävla flow och såna sköna dubbelrim! Usch! Detta var fan riktigt soft. Videon var dock JÄVLIGT keff.. I en video vill man inte se typ en korridor och en mick. :P Du måste ha mer shit att banda. Men låten var tung som fan. Bra gjort. =)

Jag var jävligt keff innan, men jag fortsätter kämpa för att bevisa att även den sämste kan (med tiden) bli riktigt bra!!!

tack igen för alla kommentarer :)

2009-11-03 17:23
upp!

2009-11-03 17:29
Hehe skulle precis upp den själv faktiskt, din låt förtjänar fler lyssningar =)
Hörde lite äldre grejer med o som alla säger, du har verkligen utvecklats som rappare, grymt kul o se!
Främja fantasin

2009-11-03 17:33
Tack åter igen :)

2009-11-03 17:37
jag gillar det män:) upp

2009-11-03 18:52
Thnx!

2009-11-04 08:13
upp!

2009-11-04 13:59
Ingen mer?

2009-11-04 14:23
tkr inte videon var särskilt bra tyvär, den är typ som dom flesta andra svenska "underground" videos !!
lite småmissar i flytet och så, men jag tror garanterat att du kan skapa feta grejer så småning om !!

keep up // Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-04 14:25
Vart missade jag i flowet? /:

2009-11-04 15:36
Låten går dessutom att tanka på min hemsida WWW.MARKULIN.TK

2009-11-04 15:46
Som jag sa att jag tycker låten är skit fet. Videon är inget jag tycker om.. Ser så riktigt B ut när ni går i källaren & när du filmar dig själv framför micken. Men ser man inte på videon & bara lyssnar på låten så funkar det.

Har tankat ner Videon & gjort om den till mp3 format nu istället;):P Den kommer att spelas.

2009-11-04 15:48
Nice :)
varför tanka ner den från tuben när den går att tanka från hemsidan????

2009-11-04 20:26
Låten va riktigt bra men videon va hyffsad, de känns som något fattas på något sätt men för att vara första videon va de riktigt bra keep it up

2009-11-05 10:01
Tack :)
kommer göra en ny video snart på denna också, en lite proffsigare. det tycker jag den är värd.

2009-11-07 01:17
Du har blivit grymt mkt bättre på allt inom rap shit du flowar skönt och dina rim är fina :P! Men videon är inget att hänga i granen.
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet

2009-11-07 10:13
Tack Allerhed!
nej videon är ju inte jätte välarbetad heller. men men...

2009-11-07 15:46
upp!

2009-11-08 11:56
sista uppen

2009-11-08 12:34
Kom igen nu whoa, fortsätt kommentera! =)
Främja fantasin

2009-11-08 15:03
Haha tack Kiwano!!!

2009-11-08 18:57
Hehe är bara ärlig, den förtjänar fler kommentarer o views enligt mig =)
Främja fantasin

2009-11-08 20:57
Tack igen!

2009-11-11 11:07
Måste bara säga att låten finns i mycket bättre kvalite på min hemsida Min hemsida

2009-11-11 13:00
På vilka sidor finns din musik förutom här, youtube och hemsidan?
Främja fantasin