KingOfLyrics Tournament!
shue! jag har en idé, har tänkt mig anordna en turnering för lyricister om intresset visar sig vara tillräckligt stort. KingOfLyrics är 1on1 turnering och kommer gå till så att varje deltagare ska skriva 16 bars i vardera rond och det kan förekomma topics. Jag ska snacka med en moderator och jag behöver domare så alla är välkomna att skriva i tråden om dom kan ställa upp som domare/deltagare! Detta är än så länge bara en stor idé men det kanske utvecklas till en battle i Lyricism- eller Battle&Cypher-forumet! pz!/bigsoke
Big up till ide fan men 16 rader per rond det är fuck mycket 12 hade vatt soft
Robin (G_Lee)
anmälda: etik G_leeG_Lee 16 rader är jävligt lite att skriva på en hel vecka!
ah, kvalet kommer vara 12 bars skryt rakt av.. förresten, om ni har tur gör jag en hemsida till skiten och slipper whoa's tillstånd vilket är väldigt mkt bättre! kommer med uppdateringar imorron eller på söndag!
etik dreamcatcher glee (kanske)
Såkel imorron skicka du runt en länk till folk på whoa som tittar in här och skriver typ gör du inte det så blir jag väldigt lessen Ny hemsida:FUck that coloseum gick inte typ snacka med cliche eller nån såkel är tillräckligt kunnig för att va domare sen hittar du 4 st till kunniga typ
Robin (G_Lee)
yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah! Jag är med som deltagare!
www.myspace.com/suspectrap
Skivsamlare
2006-10-14 12:17
Blire ngt är HubHub med.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
etik glee dreamcatcher suspect fettsaft ät skit snabbt hubler meniskel anmälda..
jag är på också.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
etik glee dreamcatcher suspect fettsaft ät skit snabbt hubler meniskel Mvh anmälda..
etik glee dreamcatcher suspect fettsaft ät skit snabbt hubler meniskel Mvh Poly
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
kul arrangemang ! props till er som styr upp det ! men jag har dock tyvär inte tid att ställa upp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag är med..
etik glee dreamcatcher suspect fettsaft ät skit snabbt hubler meniskel Mvh Poly InfekteradLamberT Rise, for im the emperor
Skivsamlare
2006-10-14 14:37
ser i listan att det är väldanes stark konkurrans
Hubler Dom bästa skriver nog inte upp sig på någon lista....
skriv upp mej ifall de blir nått
etik glee dreamcatcher suspect fettsaft ät skit snabbt hubler meniskel Mvh Poly Infekterad Lambert Kreativ
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
vad vill hubler kreativ vinner över han så käften hubler
Robin (G_Lee)
engelska och svenska?
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
ååh etik är kär i mig<3
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
ahw<3
Erat roster är ju inte så beundransvärt än direkt ^^
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Så du säger Hwarang! Du kanske också är lite förälskad?<3
Lyricist
2006-10-14 19:28
Jag tror jag vill vara med. Ja det vill jag! JA etik glee dreamcatcher suspect fettsaft ät skit snabbt hubler meniskel Mvh Poly Infekterad LambertKreativ (har dubbelhaka) profileKillerzteve
:O
Ät-Skit-snabbt Jag hjälper såkel lite och snackade med hwarang sa att vi ville ha en turnering han sa att dem snackar om det i mod-forumet nu
Robin (G_Lee)
Jag e på:D:D etik glee dreamcatcher suspect fettsaft ät skit snabbt hubler meniskel Mvh Poly Infekterad Lambert Kreativ profile KillerzteveStavfel
Etik G_Lee Dreamcatcher Suspect Fettsaft ÄtSkitSnabbt (ÄSS) Hubler Meniskel Mvh Poly Infekterad Lambert Kreativ Profile Zteve-O (Killerzteve) Stavfel (Felstavningar, hahaha:P ) PerFektum zhonk ( Mr Lamz )
Sign OSTbre in,
Jag är jointen
Skivsamlare
2006-10-15 10:09
ha ett kval istället?
många tävlingar som gror.
Konstigt, alla dina flickvänner säljer sig för en mosbricka.
Först måste såkel få höra om han få köra tävlingen Sen måste såkel fixa 5 st kunniga domare jag tycker ochså vi kör kval dem 16 bästa går vidare sen lottar du ut sen åttondel sen kvartfinal sen semi sen final yeah you know
Robin (G_Lee)
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Och om jag inte är domare kan ajg alltid vara med och äga er lite
dreamcatcher och alla andra jag kommenterat will bounce for me, att jag vet vad jag gör
racapp e domare, perfekt!
blir de ngåot tuav detta då?
om vi fixar 3 domare till så blir det av har modsen sagt ungefär.. det var minst 5 domare + lite krafs som jag fixar!
jag ska fixa några ska du se
hwarang sa att dom håller på att diskutera domarna i modforumet!
okej jag har frågat Djureri, hwa, clich & spitbull
btw, jag är nog inte domare, jag ska delta och skriva, eftersom Hwarang sa att dom fixar domare som dom ltiar på o.s.v
Kvalbidrag?:O Då är det ju bara jag å hubler som får va med;)