hoppas på 12 me jobbigt o läsa igenom 16 bars från alla typ
Robin (G_Lee)
nej du kan inte skriva mer än 12 jag hoppas på 32 rader
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
skriv upp mig med kursiv , jag är enastånde...dålig.. men med är jag !
Aii
Jag vill va med också Jag vill va med också Jag vill va med också Jag vill va med också
Ap3 Atlanta Cleanflow Contra Dreamcatcher Di-st-an-ce Etik FoerplayFegon Fyllebult G_Lee GibionGAIA Hubler InfekteradIndirekt Jågurt JnTKreativ Kladanvändare Förfan LambertLoco Chaos Lyrix MeniskelMightyMikei Mvh NoodlestyleNeobica OSTbre PolyPerFektum Profile Racapp Suspect Servo Stavfel TenTrikkantolala Zteve-O (Killerzteve) Zhonk (Mr Lamz) ZoWZlick ÄtSkitSnabbt (ÄSS)
Robin (G_Lee)
ta bort kladanvändare frånm listan, ha ne bannad
Ap3 Atlanta Cleanflow Contra Dreamcatcher Di-st-an-ce Etik FoerplayFegon Fyllebult G_Lee GibionGAIA Hubler InfekteradIndirekt Jågurt JnTKreativ LambertLoco Chaos Lyrix MeniskelMightyMikei Mvh NoodlestyleNeobica OSTbre PolyPerFektum Profile Racapp Suspect Servo Stavfel TenTrikkantolala Zteve-O (Killerzteve) Zhonk (Mr Lamz) ZoWZlick ÄtSkitSnabbt (ÄSS)SÅÅÅÅÅ
Robin (G_Lee)
fortfarande fel Ap3 Atlanta Cleanflow Contra Dreamcatcher Di-st-an-ce Etik FoerplayFegon Fyllebult G_Lee GibionGAIA Hubler InfekteradIndirekt Jågurt JnTKreativ LambertLoco Chaos Lyrix MeniskelMightyMikei Mvh NoodlestyleNeobica OSTbre PolyPerFektum ProfileRacapp Suspect Servo Stavfel TenTrikkantolala Zteve-O (Killerzteve) Zhonk (Mr Lamz) ZoWZlick ÄtSkitSnabbt (ÄSS) SÅåååå
Lyricist
2006-10-30 17:56
ahh skitsamma ge oss turneringen istället
Robin (G_Lee)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Ap3 Atlanta Cleanflow Contra Dreamcatcher Di-st-an-ce Etik FoerplayFegon Fyllebult G_Lee GibionGAIA Hubler InfekteradIndirekt Jågurt JnTKreativ LambertLoco Chaos Lyrix MeniskelMightyMikei Mvh NoodlestyleNeobica OSTbre PolyPerFektum ProfileRacapp Suspect Servo Stavfel Ten ToppenTrikkantolala Zteve-O (Killerzteve) Zhonk (Mr Lamz) ZoWZlick ÄtSkitSnabbt (ÄSS)
Robin (G_Lee)
trikk,fegon eller gaia vinner detta om de blir av hubler,zlick,jågurt o chaos blir osså farliga
Robin (G_Lee)
jag kommer vinna, eller komma tvåa
men lägg av det räcker nu vi vet att du tycker att du är bra men jag har inte sett dej
Robin (G_Lee)
40 deltagare detta får man ju fan inte missa!!!!!!
om det då blir av det har ju gått ganska länge nu har inte moderatorerna snart pratat klart om det
Robin (G_Lee)
har redan vunnit
här e 250 inlägg i denna tråden... 200 e totalt onödiga... inklusive detta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yo, p.g.a. att alla moderatorer är överösta med jobb och skolarbete för tillfället så hinner ingen av oss vara domare. Det betyder tyvärr att ni inte kan dra igång tävlingen nu. Dock tycker vi att ni ska ha tävling, forumet behöver det, så kan ni återkomma efter ett tag igen? Tack, mod crew. Har ni bestämt er om vi får ha tävlingen eller ?? G_Lee skrev Dinkrititiker ellerhur det stavas svarade
Robin (G_Lee)
Fixa bara 4 domare till såkel så kan vi nog köra
Robin (G_Lee)
Producent
2006-11-13 08:19
Är det för sent för att anmäla sig? :O
When Life Gives You Lemons You Paint That Shit Gold
Producent
2006-11-13 13:50
Läs detta allihop: När ni vill köra en tävling så kan ni INTE göra såna här trådar och fixa anmälda till tävlingen, ni MÅSTE höra med oss moderatorer för de forumen först. lär er nångång..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Shiit jågurt du verka inte måbra nått som hänt eller uppsök i så fall hjälp mentalsjukhus hade jag föredragit för du verka ju bli arg på allt
Robin (G_Lee)
vi ska vänta i ett par veckor
Robin (G_Lee)
Producent
2006-11-13 18:10
ah, fan jag är rätt ouppmärksam av mig idag då det stod att tråden startades igår.. men jaja :)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Ap3 Atlanta Cleanflow Contra Dreamcatcher Di-st-an-ce Etik FoerplayFegon Fyllebult G_Lee GibionGAIA Hubler InfekteradIndirekt Jågurt JnTKreativ LambertLoco Chaos Lyrix MeniskelMightyMikei Mvh NoodlestyleNeobica OSTbre PolyPerFektum ProfileRacapp Suspect Servo Stavfel Ten ToppenTrikkantolala Zteve-O (Killerzteve) Zhonk (Mr Lamz) ZoWZlick ÄtSkitSnabbt (ÄSS)MARTIIIN! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
stryk mig från listan.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
vart anmäler man sig? sign me up!
life is a motherfucking rollercoaster so I'm starting to consider the farfarsbilarna
Ap3
Atlanta
Cleanflow
Contra
Dreamcatcher
Di-st-an-ce
Etik
Foerplay
Fegon Fyllebult
G_Lee
Gibion
GAIA Hubler Infekterad
Indirekt Jågurt JnT
Kreativ Lambert
Loco Chaos Lyrix
Meniskel
MightyMikei Mvh
Noodlestyle
Neobica OSTbre
Poly
PerFektum Profile
Racapp Suspect
Servo
Stavfel
Ten
Toppen
Trikkantolala Zteve-O (Killerzteve)
Zhonk (Mr Lamz)
ZoW
Zlick ÄtSkitSnabbt (ÄSS)
MARTIIIN! :D Desdichado
life is a motherfucking rollercoaster so I'm starting to consider the farfarsbilarna
hahaha... tävlingen blir aldrig av det är bara att ge upp!
blir den aldrig av? blir den av e jag på :)
http://www.myspace.com/akinonline
man vet ju aldrig
Robin (G_Lee)
etik fan vad du e korkad, HAHA DU STAVADE FEL! ALLA PEKAR! *pekar*
Kanske Julovet då har väll alla lov
Robin (G_Lee)
offtopic men.. moderatorerna är inte aktiva för 5 öre, jag ser dagligen texter som inte uppfyller 16raders-regeln, sen så nazkar och co's texter är det ingen som gör något åt. Jag tycker att deras inaktivitet bidrar till att lyricism ser ut som det gör. Ingen som vill lägga upp nåt längre, börjar bli pinsamt att ens vara inloggad här. Skit i tävlingen så länge och be stuck och howser värva några nya Lyricismmods istället. Och nej, whoa är inte mitt liv och jag bryr mig inte så mkt om hur det egentligen ser ut i Lyricism, men det fanns faktiskt perioder då det var roligt att skriva texter att lägga upp här på sin lediga tid - man kunde läsa BRA texter från BRA textskrivare och få BRA ris och ros från snubbar ang sina egna texter. Alltid kul, hade varit roligt om alla äldre rävar hade kommit tillbaka och skrivit, men då måste för det första, modsen börja hålla i ordning, óch admins borde börja banna folk som nazkar, och även radera alla jävla battles i lyricism, Ok om man har en hel disscollab med tanke och energi bakom, då kan den ju vara i lyricism, men det börjar ju mer och mer likna battle & cypher med skitbattles med 12 rader t.ex från nån 13åring med oknytna skosnören. bara en tanke :)
kammel: vi är mycket medvetna om att lyricism ser ut som det gör och varför det ser ut som det gör, men alla mods är tyvärr mycket upptagna på annat håll. för min egen del kan jag iaf förklara (inte bortförklara! ) saken med att jag oftast är hemma ca. 2 timmar varje dag, förutom då jag sover. dom 2 timmarna går oftast till annat än whoa. kort sagt. behöver vi förstärkning? ja. dräller det in mängder av texter dagligen? ja. uppfyller alla texter kraven? nej.borde alla läsa och respektera reglerna? ja. hinner vi kolla alla texter? nej. tycker vi att lyricism blivit lika tråkigt som ni tycker? ja. vi gör vårt bästa. det är det enda vi kan göra, även om det inte alltid räcker till. fortfarande står jag dock fast vid att det bästa sättet att få bort skit texter och en massa onödigheter i lyricism och bc är att helt kallt sluta kommentera alla värdelösa trådar som kommer upp. dom behöver verkligen int komma upp på första sidan men kommentaren DU SUGER.gamla rävar vill vi alla ha tillbaka. men hur många kommentarer får de jämfört med Kalle P11? inget. nothing. nada. dom är längst ner på sida 3 innan ni hinner säga whoa. jag förstår att dom inte vill va där, vem orkar lägga ner tid på en skitbra text som INGEN sen kommenterar utan den blir "utklassad" av hej jag knullar din mamma . Det är inget vi mods kan göra något åt, det är helt upp till er hurudana texter ni kommenterar och hurudana kommentarer ni ger. (ja, också oss till den delen hur vi kommenterar och ger feedback. men vi kan inte plocka skit texter enbart för att dom e skit, om dom annars uppfyller reglerna.)it's all about teamwork my friends. från allas håll.
Close your eyes, Just feel and realize, it is real and not a dream, I'm in you and you're in me.
mer utförligt i allmänt om whoa.
Close your eyes, Just feel and realize, it is real and not a dream, I'm in you and you're in me.
Skit bra sagt av Kammel! & även ett bra svar, men varför inte värva tex. Kammel & Jågurt som Mods? Dom är tillsammans med mig & några till som vart här längst & kan mest inom lyricsm, Fast det som skiler just dom 2 är att dom kan ge jävligt bra kritik & är aktiva på ett positivt sett! Så värva dom?
2 PJÄSER
diskussionen fortsätter i allmänt om whoa.
Ahh starta det nya året med en tävling chill
Robin (G_Lee)
Ere bara svenska som gäller eller?later folks