Damn, nice. I'm on, signa mig!
hoppas jag får pris när jag vinner detta
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
gl BYB. ahahahahahahahahahahaha
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Jag hoppar in, har inget bättre för mig, men ni kan lika gärna säga upp turneringen och ge mig vinsten direkt, har vunnit samtliga turneringar jag varit med i, ^^
Etik G_Lee Dreamcatcher Suspect Fettsaft ÄtSkitSnabbt (ÄSS) Hubler Meniskel Mvh Poly Infekterad Lambert Kreativ Profile Zteve-O (Killerzteve) Stavfel (Felstavningar, hahaha:P ) PerFektum zhonk ( Mr Lamz ) ap3noodlestyle
http://www.myspace.com/noodlestyle
Du kan hitta mitt kval i Lyricism...
Etik G_Lee Dreamcatcher Suspect Fettsaft ÄtSkitSnabbt (ÄSS) Hubler Meniskel Mvh Poly Infekterad Lambert Kreativ Profile Zteve-O (Killerzteve) Stavfel (Felstavningar, hahaha:P ) PerFektum zhonk ( Mr Lamz ) ap3 noodlestyleRacapp
Spitbull är klar domare.. Modsen skulle snacka mer om domare vad jag hört.
Etik G_Lee Dreamcatcher Suspect Fettsaft ÄtSkitSnabbt (ÄSS) Hubler Meniskel Mvh Poly Infekterad Lambert Kreativ Profile Zteve-O (Killerzteve) Stavfel (Felstavningar, hahaha:P ) PerFektum zhonk ( Mr Lamz ) ap3 noodlestyle RacappGAIA
Robin (G_Lee)
tävlingsupplägget diskuteras för tillfället bland modsen. mer info på kommande.
Close your eyes, Just feel and realize, it is real and not a dream, I'm in you and you're in me.
kanske att jag kan va med som domare :P
CCK vann crewbattle 2k7.
Jag hoppar in med...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag kan också hoppa in för att ge alla kiddos lite motstånd.
Unweaving the rainbow.
Är GAIA med så måste jag vara med också
2 PJÄSER
Etik G_Lee Dreamcatcher Suspect Fettsaft ÄtSkitSnabbt (ÄSS) Hubler Meniskel Mvh Poly Infekterad Lambert Kreativ Profile Zteve-O (Killerzteve) Stavfel (Felstavningar, hahaha:P ) PerFektum zhonk ( Mr Lamz ) ap3 noodlestyle Racapp GAIA ZoW LyrixOSTbre , aboo
Jag är jointen
Etik G_Lee Dreamcatcher Suspect Fettsaft ÄtSkitSnabbt (ÄSS) Hubler Meniskel Mvh Poly Infekterad Lambert Kreativ Profile Zteve-O (Killerzteve) Stavfel (Felstavningar, hahaha:P ) PerFektum zhonk ( Mr Lamz ) ap3 noodlestyle Racapp GAIA ZoW LyrixOSTbre , aboo Fyllebult
History is made by those who break the rules.
*styckna *
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Känns som att GAIA kommer squasha alla här^^ Varför kan inte Kammel och några vara med. Så det blir lite riktiga matcher..
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Lyricist
2006-10-16 18:04
Haha du skojjar Hw. Vi kan lika gärna skita i hela tävlingen redan nu då man vet vem som vinner haha
Hubler är farlig
E tikG _LeeD reamcatcherS uspectF ettsaftÄ tSkitSnabbt (ÄSS)H ublerM eniskelM vhP olyI nfekteradL ambertK reativ P rofileZ teve-O (Killerzteve)S tavfel P erFektumZ honk (Mr Lamz)A p3N oodlestyleR acappG AIAZ oWL yrixO STbreF yllebult N eobica
Skippa GAIA han får va med i andra tävlingar där kammel o dem är med i om de finns nåra då
Robin (G_Lee)
Ja det e schysst, GAIA får inte vara med. Haha whut? Jag vill vara domare.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Lyricist
2006-10-16 22:50
www.whoa-sm.se
tack för smygreklamen kreativ fast att linken var fel men posta inte upp det här !
E tikG _LeeD reamcatcherS uspectF ettsaftÄ tSkitSnabbt (ÄSS)H ublerM eniskelM vhP olyI nfekteradL ambertK reativ P rofileZ teve-O (Killerzteve)S tavfel P erFektumZ honk (Mr Lamz)A p3N oodlestyleR acappG AIA = Får inte va medZ oWL yrixO STbreF yllebult N eobica
Robin (G_Lee)
E tikG _LeeD reamcatcherS uspectF ettsaftÄ tSkitSnabbt (ÄSS)H ublerM eniskelM vhP olyI nfekteradL ambertK reativ P rofileZ teve-O (Killerzteve)S tavfel P erFektumZ honk (Mr Lamz)A p3N oodlestyleR acappG AIA = Får inte va medZ oWL yrixO STbreF yllebult N eobica Zlick
2 PJÄSER
WTF? Jag skrev att jag skulle vara med så tar ni inte med mig ändå -__-
E tikG _LeeD reamcatcherS uspectF ettsaftÄ tSkitSnabbt (ÄSS)H ublerM eniskelM vhP olyI nfekteradL ambertK reativ=SKA VARA DOMAREP rofileZ teve-O (Killerzteve)S tavfel P erFektumZ honk (Mr Lamz)A p3N oodlestyleR acappG AIA Z oWL yrixO STbreF yllebult N eobica Zlick
Folk som tycker att det blir oschyst om kammel, fegon och dom inte får vara med, kalla inte tävlingen KingOfLyrics om inte den bästa FÅR vinna. "Nah vi tar inte med karolina kluft till nästa OS, vi vet ju ändå att hon skulle vinna"
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Lyricist
2006-10-17 19:20
Hur går denna turnering tillväga? Kvalbidrag? Deadlines? 2 miljoner i prispott? Finns ju ingen direkt info?
Foerplay, Det där måste vara det mest idiotiska jag hört/läst.
www.myspace.com/suspectrap
Lyricist
2006-10-17 19:27
Jag tyckte att det foreplay skrev, var mycket riktigt
Men det är ju lite jämmnare motstånd i OS, men jag förstår principen.
Har skickat iväg kvaltexten, hoppas jag kommer med nu, skulle va kul :)
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
ska man skicka in kvaltext nu? missat den infon
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
ni ska skicka en 1minuts låt, ingen text
Ska man skicka til Såkel?
Ja men var ju några som skrev där upp "ooh men kul om dom "bästa" får vara med " ..klart man reagerar !
Suspect- ; Inte i sjukamp...
Nej, men om jag skulla vara med i sjukamp då jävlar:P Ska man skcika till Såkel?
ja man ska skicka till mig..
Texten?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Det är fortfarande inte säkert att turneringen blir av än.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
kvalet är i full gång.. under emceeing n00bs
Lyricist
2006-10-17 23:38
LamberT, du är ute och cyklar på hal is, tillochmed
wtf.. är detta audio eller keystyling??
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"