Lyricist
2006-10-18 04:11
och jag hakar på som Zdeno Chara
Jag hakar på som domare som Fegon å Jåggan. haha fan va lame.
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
varför ska man skicka in en låt när man ska vara med i en lyrecist tväling?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Sant det du skrev foerplay hade fel snyggt av mej o ragga upp fegon till turneringen genom lunarstrom pz
Robin (G_Lee)
Detta är en audiobattle tävling: Forum/ Hiphop / Emceeing : Whoa SM Kvalbidrag svårt att fatta? Fegon, eller så är det du
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vaför heter den då KingOfLYRICS ditt sneögade cpbarn, jag skickar dig och din replokal till medelpad sen lämnas du med käften full av tegelsmak saaaatttana
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
Lyricist
2006-10-18 14:13
LamberT, gud vad trög. Well, skicka info till mig hur det här ska gå till, för i den här tråden står det ingenting.
sneögda heter det.
det beror på när tävlingen är.. nu är det ju 60 sec också.. så vi får se om jag pallar :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om man tittar längst uppe så står det ju absolut inget om någon audiotävling utan snarare en textbattletävling, eller har jag fel?
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
LamberT har missuppfattat. just nu pågår 60 sec > emceeing men detta är KingOfLyrics > Lyricism. så LamberT, sluta snacka när du säger fel, din fule fan..
E tikG _LeeD reamcatcherS uspectF ettsaftÄ tSkitSnabbt (ÄSS)H ublerM eniskelM vhP olyI nfekteradL ambertK reativ=SKA VARA DOMAREP rofileZ teve-O (Killerzteve)S tavfel P erFektumZ honk (Mr Lamz)A p3N oodlestyleR acappG AIA Z oWL yrixO STbreF yllebult N eobicaZ lickF egonJ ågurt Är med Kanske L oco Chaos
Robin (G_Lee)
jag ger upp... ingen tycks ändå fatta... har postat tråden 2 ggr nu, och de ända man får tillbaka är detta sug den fede
Varför inte bara suga av varandra?:S
www.myspace.com/suspectrap
"Lyricrarna"
haha jag e din kung choker
lugna dig, bajsätare
Jag är jointen
Nej GAIA får inte vara med Haha va troru, nej han har för många färger på sin vattenpistol så han får bara titta på. Klart han får.
E tikG _LeeD reamcatcherS uspectF ettsaftÄ tSkitSnabbt (ÄSS)H ublerM eniskelM vhP olyI nfekteradL ambertK reativ = SKA VARA DOMARE P rofileZ teve-O (Killerzteve)S tavfel P erFektumZ honk (Mr Lamz)A p3N oodlestyleR acappG AIA Z oWL yrixO STbreF yllebult N eobicaZ lickF egonJ ågurtL oco ChaosKladanvändare Förfan F oerplay
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Jågurt> Jag syftade på ÄSS han kaxar alltid
Jag är jointen
E tikG _LeeD reamcatcherS uspectF ettsaftÄ tSkitSnabbt (ÄSS)H ublerM eniskelM vhP olyI nfekteradL ambertK reativ = SKA VARA DOMARE P rofileZ teve-O (Killerzteve)S tavfel P erFektumZ honk (Mr Lamz)A p3N oodlestyleR acappG AIA Z oWL yrixO STbreF yllebult N eobicaZ lickF egonJ ågurtL oco ChaosK ladanvändare FörfanF oerplayD i-st-an-ceT en
Just nu håller vi på med domare och hur vi ska lägga upp tävlingen. Det går sakta men säkert framåt.
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Soft soft 34 med än så länge kommer nog mer snart
Robin (G_Lee)
E tikG _LeeD reamcatcherS uspectF ettsaftÄ tSkitSnabbt (ÄSS)H ublerM eniskelM vhP olyI nfekteradL ambertK reativ = SKA VARA DOMARE P rofileZ teve-O (Killerzteve)S tavfel P erFektumZ honk (Mr Lamz)A p3N oodlestyleR acappG AIA Z oWL yrixO STbreF yllebult N eobicaZ lickF egonJ ågurtL oco ChaosK ladanvändare FörfanF oerplayD i-st-an-ceT enS ervo
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
är du på?
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
35 kom igen nu moderatorerna walla fixa bree
Robin (G_Lee)
skriv in mig me som deltagare
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
JAG ÄR MEED:D GIIBION :D
A p3A tlantaD reamcatcherD i-st-an-ceE tikF oerplayF egonF yllebultG _LeeG ibionG AIA H ublerI nfekteradI ndirektJ ågurtJ nTK reativ = SKA VARA DOMARE K ladanvändare FörfanL ambertL oco ChaosL yrixM eniskelM vhN oodlestyleN eobicaO STbreP olyP erFektumP rofileR acappS uspectÄ tSkitSnabbt (ÄSS)S ervoT enZ teve-O (Killerzteve)S tavfel Z honk (Mr Lamz)Z oWZ lick här har viu dom i bokstavsordning :D haha
Lyricist
2006-10-24 15:07
Likaså ska jag vara efter stavfel;D
oops ett fel där
kommer jag inte kvala?
jag är den som kommer vinna tävlingen, nah jag jävlas.. kanske 2:a eller 3:a
Lyricist
2006-10-24 23:38
haha för min del är det nog rätt kört efter kvalet. En del farliga namn:( Har ni fått klartecken än?
Jågurt , 10% som håller måttet, i'll prove u wrong.. ;) Ärligt så tror inte jag detta blir av men det hade vart galet kul om det blev.. aja iaf
"Inte konstigt att horan är fattig när hon jobbar på timlön!"
DU glömde MIghtymikei jågurt
Robin (G_Lee)
Fegon kommer ju krossa alla, dem andra har inte ens en chans.
Ap3 Atlanta Cleanflow Dreamcatcher Di-st-an-ce Etik FoerplayFegon Fyllebult G_Lee GibionGAIA Hubler InfekteradIndirekt Jågurt JnTKreativ Kladanvändare Förfan LambertLoco Chaos Lyrix MeniskelMightyMikei Mvh NoodlestyleNeobica OSTbre PolyPerFektum Profile Racapp Suspect Servo Stavfel TenZteve-O (Killerzteve) Zhonk (Mr Lamz) ZoWZlick ÄtSkitSnabbt (ÄSS) Dessa är bäst enligt mej
Robin (G_Lee)
Face it som jesus, det blir inte av....
Såkel uppdatera lite nu vad som händer
Robin (G_Lee)
men vad alla ska undersaktta mig
kom igen... nu ska vi battla! fetstil på mig!
e lätt på
Jågurt: HAHAHAHA
History is made by those who break the rules.
Uppdatera lite s nu
Robin (G_Lee)
Geee oss turneringen nuu
Robin (G_Lee)