Skiss Session Part 2#
Min förra tråd blev borttagen därför att den var för stor och slöade ner Whoa. Med andra ord, BRA JOBBAT! Här fortsätter vi, keep up! inga dataskisser!
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
tack dede å rutker.. tyyp den enda skissen som va okej å som inte va hemlig ;) hehe..
tänk före efter
-prone- tack tack :)
SMÅLAND!
fras P0 din var snajsig :) Macdahoe hähä, känner att du menar mig. glöggfunk känner jag igen, har sett er i bromma.
SMÅLAND!
prone najs.. tackar HERR_BERG din va också JÄVLIGT najsig ;)..
tänk före efter
-prone- hahah, tack tack...men det står ju att du inte vill att phik ska flytta till tyskland :P fras P0 tack tack :) på fredag så ska jag och Mod1 måla en vägg inomhus, och då kommer det bli nån sån 3D grej plus en jävligt fet bakgrund. jag langar bilder här.
SMÅLAND!
Graffare
2005-01-23 12:28
sne också skiter vi att bakgrunden blev knas!!
btw din skiss var skitfet
herr berg
They called me Mr. Glass
zoeone P19 : Fet! .
Whiskey & Cola !.
schyst som fan vad_i_helvete
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2005-01-23 16:47
Per_Silja Bra målare kan diskuteras, men många duktiga skissare är det :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
cade_one P16 Per_Silja P18 tackar tackar..
vad_i_helvete P19 zoeone P19 Alexxus P62 ni kan bra!
SMÅLAND!
Wres_one P16 Din första var sjukt jobbig att kolla på men den andra va riktigt jävla nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alexxus P62 ruskiga grejer!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
wresone du måste ju vara han som gjorde "rock tha turntable" tavlan och en tilldin mamma..
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Propps till fras:en asso!=) shit vad kul lägger upp bilder när jag kommer hem asso....
Porrflickan MUMSIG BILD! behövs inga bilder :D
Graffare
2005-01-24 14:47
tycker att det är bra att det inte finns så mycket toyskisser i denna som det troligen fanns i förra... har jag rätt?
They called me Mr. Glass
Porris dina skisser e feta
-prone- fet! varför funkar ingen annan av din bilder?
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
-prone- WOW!(som vanligt :))
Jag vet en som kommer att bli rippad av alla toys :)
schlick P19:: ja du var ju jäkligt dålig du =) jäkligt grymt att du kan lira typ alla stilar, big up som faen!!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
riktigt nice Dr.caus! mina favoriter var ju som du vet M-stylez och även Destroy tycker jag var riktigt def!! peace man!
Cobes!!
Skönt att se lite version från samma person. Det var nice helt klart.
Graffare
2005-02-02 20:23
schlick P19: Jag tyckte mest om destroy men alla de andra var också jävligt brutala! PS: vart kan man köpa copic pennor?
They called me Mr. Glass
Om ni missat det, så håller jag på att göra en bok med skisser. Vill ni vara med, skicka ett mess till mig :)
Redline!
Kicka Bootica staljlen! :()
CaaZ P13 Det var ingen tävling i att göra så många pilar som möjligt :S
jävligt nice schlick P19.. tycker de första 10 va jävligt snyggve, sen gick det lite utför
tryck uppdatera på prendels skiss...
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
Jagr KsCru Fick just upp min scanner så jag blev tvungen att lägga upp några =D
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
schlick tack det samma hörru.. du var något av det brutalaste jag sett i skissväg må jag säga =)
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS
schlick Varför bajta hotel rakt av?
Varför ens försöka?
nån liten grej jag måla igår när jag hade trisst.
fresh
F:et kunde gjorts om lite till för att passa in bättre men den va fresh.
aa jag vet, f:et passade inte riktigt in. jaja kommer fler chanser o rita så :P
pendel vad är grejen med att vara nöjd över att gjort en skiss man själv knappt verkar kunna läsa?