dede: det skulle nog bli mer pinsamt om du skulle totalbaita rilos stil, alla stilar är ju tagna av någons och utvecklad men att sno rakt av är lite lamt
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
HeskLbs : Mycket clean skiss. gillade färg valet ;D meskker P22 gillar din också
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
Herr_Berg P17: fresh as always! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
riktigt nice herr_berg p17
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack tack. jmy P0 hehe, jag vet. Jag har lite rundare saker med, vänta lite.
SMÅLAND!
Herr_Berg P17 nice nice, man ser att du har formkänsla i dig. Fast gillar dock inte stilen alls..
herr_berg fet fan
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
sköna styles
määd hiphop
upphör aldrig att avundas.. big upz!
Herr_Berg: clean transformer stil, blir det en robot? hehe
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
jag lovade att lägga upp den.
tack för alla props :D
meskker , ja det är min bodyguard :)
SMÅLAND!
Fult att du inte kan taga ;) Målar så jävla snyggt och sen förstör signen det hela.
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
hahahah, experimenterade lite, förlåt :/
SMÅLAND!
stor_eric P0 sant, har dåligt ljus hemma så ibland måste man använda blixt
SMÅLAND!
stor_eric P0 sant, men det är inget jag tänker på när jag ska ta bilder på mina skisser.
SMÅLAND!
grymt snyggt MALIK
Graffare
2005-02-15 09:52
herr berg: .....vad använder du för pennor?? och vart kan man köpa dem?
They called me Mr. Glass
tar dom slut fort elelr hur länge lever sirka dom mäst andvända färgerna?
Banal Jo jag vet :D Jag bara undrade om man MÅSTE ha en egen stil??
Graffare
2005-02-15 15:48
herr berg: thx...by the way...hur är dem? blir det missfärgningar om man råkar dra över en färg med en annan eller händer det inget spec...dom ser ut att vara jävligt bra iaf!! btw du är grym!
They called me Mr. Glass
Skithöna jag undrar också!
Graffare
2005-02-15 16:15
ded: värt att veta =/
They called me Mr. Glass
Touch markers är jävligt bra vad jag har märkt så länge jag har haft dom, alltså lite drygt 3 veckor. Färgerna blandas ju lite om man drar över varandra precis som på vanliga färgpennor, men om man målar med en ljus penna över mörk så kan den ljusa flytta undan den mörka så det blir lite ljusare där. den gröna skissen jag la upp har det i bakgrunden.
SMÅLAND!
BAARBIE konstit att du kunde skriva nu då? :S
kung_sven du klan möjligen inte ha fått "inspiration" från samma skiss av en annan på capital??
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
http://www.capitalsthlm.com/outlines/ski sser/images/droneskiss.jpg ganska lik
ohh..
mm
det stavas BIGHT!
www.youtube.com/prendel
det kallas synonym idiot!
Herr berg vem var mod1 och vem var du på bilden?
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine
Mambaa jag har sportscamp t-shirt
SMÅLAND!
det stavas BAJT =)
Efterblivet det här, sluta snacka en massa, langa upp lite bilder, vafasiken!
Intressepenisen hårdnar!
det stavas BITE :P
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
BAARBIE trode inte det :D (skojade). Fattade att du var hos en kompis :)
ska lägga upp bilder i morrn elr idag
snowboarder91 (dvs crippa91 :D) någon dag låter bra??