den va snygg bisk..men du skulle haft samma färg på I-et oxå men annars så va den snygg PROPPS!
haha! toys proppsar toys...
Hur kan ni sitta och proppsa saker som "snowboarder91 P13" grejer ?
vadå,dom e juh snygga! dessutom ska man inte sitta å säga att andras skisser e fula när man inte vågar lägga upp egna!
va heter sidan? :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bite skickar du en scaner eller en minneskortsläsare så kan ja droppa skisser.
men det jag skrev i förra inlägget va svaret på nastys1 fråga!
tackar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men vad fan? Man kan ju lägga in en streckgubbe i två färger så vet man ju att man får propps från minst tre stycken (dede , snowboarder91 och bite ). propps till herr_berg som verkligen äger ut alla på denna tråden. förrutom honom är det bara två eller tre stycken som imponerat med snygga skisser...
vad fan snackar du om fixa nån bild själv NOOB
ok kommer imorgon, godnatt whoa.
Jaaa jävla massa gnäll här. Ge oss mer skisser bara
ja precis...dem som inte själv lägger upp skissere ska bara hålla käften å kolla på skisser! dessutom kan man ha olika smak också...
civilklädd bara att hålla med..
civilklädd har en poäng i det han säger.
haha shit! äntligen får jag också lite whoafame:P nä men allvarligt... jag säger bara det de flesta håller tyst om. skissar man som en apa så ska man fan ha det!
civilklädd gilade mest 2:ans skiss.. YO! M-LINE WE COME AND WE GO!
dom va ju helt okej
civilkläd: niceness
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Kul med lite kvalitet på skisserna, big ups civilklädd
schlick dina va riktigt brutala !! alla stilar .propps !
Civilklädd Din 1a var grymm.
ååh varför lägga upp skisser om man suger ? .......
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
Erazer syftar du på mig eller bite och co?
OK alla som håller på att skriva massa skit nu...lägg upp lite skisser istället för att bara skylla å dissa allas skisser som folk skickar in...MINDRE SNACK,MERA SKISSER
Jag syftar på spec "CaaZ" å biteo co.. visst jag ska inte klaga, alla har ju rätt att lägga upp.. men ibland kan man tycka synd om folk :/
"Klotrar ni bara med sprayfärj och kloterfärj eller har ni roler och pensel mä? Jag har alla med mig jämnt när jag är ute och rappar grafittti"
gjorde en skiss nyligen, inte skissat på ca ett år, men men.. tycker iaf det ser lite bättre ut än andras så jag hustlar upp den..
upl.silentwhisper.net vore fina firren med konstruktiv kritik..
Holm och Erazer hade grymmt tunga skisser, speciellt America skissen hehehe (va bah tvungen o ta den som bakrundsbild ;) )
Kicka Bootica staljlen! :()
CaaZ P13 Inte första gången du visat den den. Så många pilar att det blir sjukt fult :/
Erazer Den blir perfekt med ifyllnig och svarta outlines!
Fan va fult med alla pilar
snygg herr_berg! YO! M-LINE WE COME AND WE GO
ja tycker okså de e lite fult me så många pilar... men den skissen e väl ett år eller nåt... ända skissen ja har uppe
Kicka Bootica staljlen! :()
ja duu rutker....där har du en poäng!
JaSy-MaN P10 RutkeR P20 bite P12 tack :D
SMÅLAND!
caaz.. den är fuuul.. sluta visa den
men 187you,lägg själv upp skisser istället för att bara hänga här å klaga! *grr*
upl.silentwhisper.net tänkte droppa en till men den är inte klar ännu!!! kan lägga in den när den är klar om nån vill.....håll till godo
Herr_Berg P17 snygg charakter.. den svarta pennan som du dragit hennes hår med vad är det för penna??
snygg skiss gräs! propps!!
sjuukt snygg asså.....undra om jag kommer kunna sommna ikväll...=)
Gräs langa en bild på skissen över, den såg ut att vara snygg
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.