va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snowboarder91 du är ju den "gammla" crippa91 så jag skrev så :D och lägg upp bilderna när du har lust, ser fram emot det :)
Jag är nybörjare grabbar så va snälla hehe...:D
upl.silentwhisper.net Står:
Over Ground / Headnod 184 voa nästa nivå Stil:
en lite taggig, torr gatustil typ Övrigt:
Overground är namnet på studion jag reccar i... Mer kommer strax upp...
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/ upload1/bite.bmp kolla den då,jag e liksom 12 år...dåligt fotto menmen iaf nått å kolla på
bite *Wow* (inte). :D Nämen den var rätt grymm för att vara 12!
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
släm>>>word, style always rules!
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla!
släm1 FETT SOM ALTID!!!!!!!!!!!!!!!!!
äh, b-aight!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
släm1 P6: fresh, style är ett härligt ord!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Style är najs som fan :) Lite segt bara att fylla i med en 0.5 penna.
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
jag är INTE drone.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
släm1 P6: jo det är lite drygt, men man får fina linjer med en sån tunn penna..tror jag har alla storlekar som finns
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
jo den var snygg
släm1 P6 grymmt tråkiga skisser
Hata eller lova det
Onke Fan va fett!!! Behövs ingen större pil! :D
det har du rätt i dede :D
whats up with that liksom..
snowboarder91 För en gångs skull hade jag rätt :D Yäääää :P
heeheheh d(¨.¨)b
upl.silentwhisper.net detta e lite gammla skisser jag hittade...jag kan göra mycket bättre skisser men denna bilden va den enda jag hade på skisser..dem e skitfula men ett gott skratt förlänger livet! :D
onke skissen är ganska ful nu behövs nån bättre bakgrund eller tjockar outlines. Sen är väl stilen OK.
Varför ens försöka?
dom va ju helt okej faktiskt
cool stil bisk! hehe,fräckish! :D
tackar!!!!
snowblablawhatever91 den första kändes lite kul dom andra var tråkiga
jo det har du rätt i :D
bite du gillar att skissa va? :D
nej..men innan gjorde jag det rätt mycket.....fast det är gamla skisser som sagt..för 1 1/2 år sen e dem gjorda..
släm1 P6<- de e rätt fult att ladda upp andras skisser.. DE E WACK!
Onkee <--
kan ingen langa nåt snyggt , har ingen kamera för tillfället men det ordnar sej snart.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
MenzSMK jag och en polare funderar på en hemsida, men änsålänge så ligger allt jag gjort på mitt golv, olika skissblock och på min dator.
SMÅLAND!
Onke Ja det är jävligt pass. Men vad har jag med det att göra?
Men snacka SKIT privat, ladda upp lite bilder nu vafan.
Intressepenisen hårdnar!
Får väl kasta upp nått själv då från början av året.
America
sköön :D
holm P17 Färsking som censurerar å gräjjer ;) Men ruskigt nice faktiskt.
snygg holm! men va e de som kan vara så hemligt så det måstes censueras? ;)
så nu blev det rätt