va?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
snowboarder91 du är ju den "gammla" crippa91 så jag skrev så :D och lägg upp bilderna när du har lust, ser fram emot det :)
Jag är nybörjare grabbar så va snälla hehe...:D
upl.silentwhisper.net Står:
Over Ground / Headnod 184 voa nästa nivå Stil:
en lite taggig, torr gatustil typ Övrigt:
Overground är namnet på studion jag reccar i... Mer kommer strax upp...
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/ upload1/bite.bmp kolla den då,jag e liksom 12 år...dåligt fotto menmen iaf nått å kolla på
bite *Wow* (inte). :D Nämen den var rätt grymm för att vara 12!
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
släm>>>word, style always rules!
bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla!
släm1 FETT SOM ALTID!!!!!!!!!!!!!!!!!
äh, b-aight!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
släm1 P6: fresh, style är ett härligt ord!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Style är najs som fan :) Lite segt bara att fylla i med en 0.5 penna.
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
jag är INTE drone.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
släm1 P6: jo det är lite drygt, men man får fina linjer med en sån tunn penna..tror jag har alla storlekar som finns
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
jo den var snygg
släm1 P6 grymmt tråkiga skisser
Hata eller lova det
Onke Fan va fett!!! Behövs ingen större pil! :D
det har du rätt i dede :D
whats up with that liksom..
snowboarder91 För en gångs skull hade jag rätt :D Yäääää :P
heeheheh d(¨.¨)b
upl.silentwhisper.net detta e lite gammla skisser jag hittade...jag kan göra mycket bättre skisser men denna bilden va den enda jag hade på skisser..dem e skitfula men ett gott skratt förlänger livet! :D