streckkod alla måste jag svara då :D släm1 FETT SOM ALTID!
HeskLbs va cool
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hah, mistah berg
wan me tå ki yå ä?
-URB- P15 inte den snyggaste du gjort haha ne skoja den va fett nice :D
STABBING YOU IN THE HEAD THEN YOUR DEAD....
remceee det har jag inte tänkt på att han gör/gjorde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
crippa91: den sista kändes kladdig?
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Crippa den första var väll ok men den andra var inte lika bra, ta tid på dej när du skissar.
okej baarbie det ser jag fram emot
Länge sedan jag lade upp ngt sist. Hav förbarmande, det är en sloppy tuschteckning.
upl.silentwhisper.net
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
kom precis hem från lumpen, hade kluddat lite där:
nils 33
BAARBIE P59 är det en komplimang?
BAARBIE Hur fan vet du det?? Har inte laggt upp än ju! Crippa Rätt grymmt..
schlik håller ju 1an måste jag säga,han å herr berg antar jag
Ha! första 3d och man glömmer t:et
anyways:
syle?!?
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
BAARBIE Som jag sa i den tråden "jag gillar inte paint skitmycket" man kan inte gjöra detaljer där, men på papper blir det inte "fördjävligt". Hoppas dina skisser blir/är grymma men det får vi väll se på "senast onsdag" ser fram emot det för du e bra på att skissa :)
Japp någon dag baarbie men orka gjöra något bra i paint?
tummvantar:: surt att glömma en bokstav, lite färrrg skulle inte skada, enkel och stilren!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
takar tackar meskker ja gorde den i färg men den vart fuckad
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
Jokie : sorry grabben..så jävla bra var du inte..din "streetart" sög och dina skuggor på slissen vet haf inte hur du har ritat..lär dig perspektiv!!
BAARBIE P0 Tråden är inte till för att ni ska beefa, ta det i PM isf. Klart jag är toy, du med.
Streckkod nää då möter vi kanske dej!
GC Jaha så du har varit hemma hos mej och kollat??? för jag har nämligen INTE lagt upp skisser här!
Crippa:står det CLISNOR?
svårt att se att det står clisnor Meskker ?? clisnor målningen var rätt fin! vi tjafsar inte det är baarbie som MÅSTE se mina skisser
Alexxus har inget att göra på mattetimmarna^^??!;D!
!! :)
dede P0: men du och din jävla attityd! har du något personligt problem med att jag frågar vad det står! om inte så håll käften! right up att baarbie vill se dina skisser för dom du droppade i paint tråden var verkligen totalt usla! dålig ursäkt att du inte kan göra nått i paint, du har ändå inga skills..
Crippa91 Den sista skissen var najs. Direkt stulen av Swet och dåligt gjord dessutom. Tanken är att man skall lägga upp sina egna grejjer här.
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
spela roll när den inte äns va snygg. Det var inte jag som gjorde den iallafall o det e jag glad för...
HeskLbs: funkyfresh! härlig fyll och clean bakgrund, copic?
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
man ska inte kasta sten i glashus släm
bah
jag ska fixa några bilder strax..
destruktiv Qué?
meskker P22 du kunde dragit på mer me de gröna.. men den va nice..
Kicka Bootica staljlen! :()
Kicka Bootica staljlen! :()
Släm1 måste man ha en egen stil?
aa det va lite överdrivet mycke pilar asså :D
inte jätte många men rätt så :D
meskker P22 big upz!
CaaZ P13: hade inga fler nyanaser så jag lät det vara som den blev, hehe 26 pilar =) colour it dude! Streckkod : i thank you!
dede Klart att man inte behöver, men skall man skriva ett ord som används som tag av en någorlunda känd målare bör man inte använda samma stil som personen i fråga. Det ser ut som att han har försökt kopiera Swet men misslyckats totalt.
Jaha på så vis! men får jag fråga; om jag vill gjöra typ rilos stil fårjag inte det då?