wasteapa01 P17::ha ha en sån har jag redan gjort!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
_eli4S_ skön :D
Brutal fucking murder!
_eLi4S_ P15::shysst fyll men tyckte att den var lite rörig..känns som en stor blaffa
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
HeskLbs::hur gjorde du gubben? bara målade lr?
HeskLbs båda var feta
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
aight..såg lite photoshopfilter ut
Porrflickan P19 du är ownage ..!
Lyssna först, snacka skit sen
något ska man ju göra på helgen.
SMÅLAND!
adoler, fan va tunga mushrooms :D
adoler!.. tjocka svampisar!! :P
hmmm...jag har en liten fråga. Är det meningen att man ska kunna läsa det som skrivs, (alltså ni som skissar teckningar med bokstäver i). Jag har väldigt svårt att urskilja om det står något i en del av skisserna...meeen det kanske bara är jag, eller så ska man inte se vad där står, hur ligger det till egentligen? (ps. jag har inte kollat på ALLA skisser!)
det är du som ska bestämma vad det står...
sofijaaa::det är väl upp till den som gör skissen/målningen om allmänheten/du ska kunna se vad det står
sofijaaa F16 man lär sig med tiden. Men visst, en del målningar7skisser är jävligt svåra.
SMÅLAND!
fan va nice mushrooms..me like mushrooms
upp med bilder nu!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
precis.. eller har alla visat upp sina skisser? hehe
adoler P1 nej, jag har. Vanta bara
SMÅLAND!
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
haha, bra jävla skit, fonken!! clean som faen!
Go vegan!
code ska la lägga upp nått med lite högre klass snart.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
JockeDread P21:: nice stil!
Canaz Detta var min första skiss någonsin.. Utan färger..
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Fader Måste säga att charaktern va en grym bait på kegr. Precis kollat i overground lr?
Varför ens försöka?
nej inte precis nyss.
nice med så mkt skisser..
dreams of dask vol.3 har alltid pennor att sälja! kontakta mig...
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
uranus P0::vadårå? ska du skriva upp tagsen och skicka till snuten! ohh..
JockeDread P21::ja vet vaersta gooolare shittyshitty bree.. =D
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
gillar släms bilder men inte denn
wrek_one P16: nice men gör i färg yo!
släm jag klår dig hästlängder genom att inte äns lägga upp nån bild!!
crill canaz tyvärr grabbar.. kanske skulle prova på nåt annat? ni suger som baken..
Kicka Bootica staljlen! :()
Caaz det var en av, kanske hans första skiss.. tycker den är as cool
lägg märke till svärdet som ligger bakom Z Grymt :p...kämpa på :D
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
caaz du ska nog inte säga nått, du med alla pilar
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.