Holm: äkta burner
Away From Keyboard
upp med saker nu:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
15 years of Graff and counting !
wtf P17::nice shit!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
Muhjmathil_Ahmd:: ruskigt cleana grejer, du kan blyerts ser jag. Enda kritiken jag kan ge är väl att jag skulle vilja ha sett lite mer skugga eller svart/vit kontrast i den sista bilden..gillade den andra bilden uppifrån som fan, den med ansiktena! woord
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
thx Meskker , jag håller med, tack för att du pekade ut det! trevligt, med positiv respons.
vill inte vara oschysst eller nått...men jag tyckte inte att Ahmd''s grejjer va så jävla cleana :s men d va endå nice :p
Drick Mjölk! *Muuuuuuuu*!!!
Ahmd's Grymmt bra!! Älskar att hålla på med blyerts jag me, Har ett motiv ( i huvut) du skulle kunna rita, Liksom Ett huvud från sidan, Ena sidan är det ett vitt ansikte,andra sidan ett mörkt ansikte,så ponschon döljer det mesta av det mörka anletet,vore fintfint,har försökt men jag får inte ut det:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Suckie P1 den va jävligt fet
jag kan inte stava...
deppigt värre på whoa...
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
wrek_one P16: nice, har du suttit och fadat ut i prickar prick för prick? sköna färger
http://www.upptown.eu.org/upload/view.ph p3?id=12870
å tack så mycekt:) e inte så high på detta
schlick P20 sweet! Va som en resa genom tiden like an exhibition. den här tråden var intressantare än väntat. hoj!
www.myspace.com/psyenceuromaniac
plixi P15 .. håller fakktist med era lite där.. de där e långt ifrån oldschool.. oavsätt om man tar oldschool som gammal graff ellr en stil meskker P22 tack :)
15 years of Graff and counting !
nice one brother!
nice jocki =))
Jag bara skämtade.<br><br>
Gjord 100% i OpenCanvas. Med mus.
Fader han ägde alla, utan tvekan.
k1337oris
Skiss från 1989 Letade reda på min första helt färglagda skiss.
Vet att den är grymt ful men kul att ha kvar =)
för att vara första helt färgade skiss tycker jag inte den va så ful..
jag kan inte stava...
fintfint
lunatics..säger bara aaaah..den var skit nice..shit:)
lunatics hur gammal var du då?
tror lunatics e nåt sånt...han kan svara på det själv..men har läst att han har nämt det nån annan gång..men spelar rulle
Jepp. Va 12år där.. Har även kort på när jag sitter o skissar när jag är runt 9-10år typ. =)
tog det dig 3 år å börja använda färg ? de låter lite segt där !
3år att börja med färg.. nä men den första helt klara i färg. Gjorde en heldel som vart halvklara ..m.m Skissa mycke med Pennor. Hadde inte så mycke färgpennor på den tiden.
Den första man kan kalla Färg-laggd skiss. Dom andra va mest test o kladd. försök att lära sig..m.m
aaa fett soft face_the_facts P3 nice going =)
Lunatics P27::fresh mullet =)
Love your kids Fett nice
Du var bättre på att rita än skissa.
http://www.deviantart.com/view/17648912/
Funk Valley Records Gratis musik, beats och trumsamples!
-ToaD- P18 den var riktigt tung !!