someone,,,najs länkning:)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ingen funkar someone
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
wreck Det är sant det är bara och keep it up!
Varför ens försöka?
glömmde säga vad jag använt: akryl, penslar, sprayfärg, watersulable oil, markers och airbrush och tandborste :)
http://sagie.se
skyssta grejjer SAGIE..... varför funkar inte mina för !!!!!!!!!! har ju jort rett ju
släm1 NICE! riktigt nice! var använder du för outline epenna till dina skisser??
Pilot VBall Grip extra fine (0.5) Artline Drawing System (0.2, 0.3, 0.5)
Cause I got lyrics and you ain't got none So if you come to battle bring a shotgun
då ska jag köpa en 0.5:a jag ville bara vet tack så mycket!
someone P1: du måste ju ladda upp bilderna nånstans ifrån som
silentwhisper
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
isseN ja meeskker sa det några sekunder före dej :)
jag laddar upp därifårn men den vägrar ju faaaaaaan funka endå minaidigare uppladningar lite längre upp funkade men har slutat att funka nu ...:(
someone Kan det vara så att du har för många "gammla" bilder??
BoQ P16 lol
skööna skisser someone
someone Du gillar brunt va?? :D
Jag hatar att skära mig på papper!
varför fan kan ja inte kolla på .pdf saker??
Fjant F19 sluta med dina PDFer, jobbigt. men snyggt var det :D
SMÅLAND!
Stod inte att man inte fick ta någon annans målade och göra en skiss av! SÅ jag såg den å skissade den! var inte tänkt att lägga ut! bara roligt att skissa den! =P Inge illa menat besk! det var bara fet!
BoQ - BoQ - BoQ
flyawaY P18: clean! stilen känns som calligrafi och färgerna var sköna!
schlick P19>>>> (info. Står: destroy. Stil: Modern 3D) (info. står: M-stylez Stil: Old school Övrigt: M stylez=million stylez) ..Dom va grymma. Speciellt "destroy" så jävla skön.
Se om man orkar rita nytt eller scanna in nå som ligger. och slänga upp här.
flyawaY P18 resistance P0 tack så mycket!!
NevsOne P16 gå in på
www.bildarkivet.net väljer rätt kategori (Ilustrationer-skisser) och trycker på ladda upp, trycker på "bläddra" där det står "Bildfil" - "upload", du hittar bilden du vill ladda upp och väljer den, därefter döper du bilden och trycker på "Skicka".
När bilden laddats upp så kommer den visas på sidan, du högerklickar på bilden så att en "meny" kommer upp och du väljer "egenskaper" längst ner i menyn då kommer ett litet fönster upp där det står info om bilden kopiera (Ctrl + C) allt som står till höger om "Adress - URL" alltså bildadressen t.ex:
http//www.bildarkivet.net/ababa/skisser/ab aba/skitballskiss .
Bildadressen klistrar du sedan in (Ctrl + V) här, markerar hela adressen och trycker sedan på "URL" knappen uppe till höger om rutan du skriver i.
Hoppas jag har varit tydlig nog :)
SMÅLAND!
najs skiss prendel
thnkz
www.youtube.com/prendel
den va grymm
Herr_Berg P17 Äh, så jobbigt är det väl inte? =) Tack!
Qpol P20 Spluffade flaffo kludds puffinsaft.... jag menar att sagie1 P25 's tavlor var Snajsiga!!
vad_i_helvete P19 nice skiss=)
kan inte nån mod ta bort allt mellan snack som inte e nytt, så ser de finare ut, haha!
Du kan sluta läsa nu, allt viktigt är sagt.
mr_kyryakin: jag målade graffiti mellan 1993 och 2000 ungefär. sen dess blir det messt digitala bilder, och en o annan canvas ibland...
http://sagie.se
mr_kuryakin. nej för tusan, mitt eget! hmm, ungefär 4 år kanske..
Go vegan!
Era F49 riktigt nice!
-Otan- P0 Massa digg enligt mig... skulle vilja se dom större dock!
Ännu ett totalt ointressant inlägg i forumet av mig.
-Otan- P0 snajsigt de me, vad folk kan de e ju helt PuffinJuice!!
Gillar idén med saxen där, ska vänta några år med att baita den och sedan lansera den som min egen, hehe.
Intressepenisen hårdnar!