reksen sluta toffla
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
reksen sluta toffla det är i kill time!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för dom som inte vet hur det går till att ladda ner därifrån: gå ner, tryck på free och sen knappa in dom färgade bokstäverna och vänta 20 sek, och tryck på länken och ladda ner.
www.gbg031.se
Fyfan vilken fittig jävla sida, det går ju inte att ladda ner filmen!
NARS
det såg fan kul ut haha besserwissers: fuck you, forsätt lösa klart matteboken istälett för o svara
www.gbg031.se
asså vadfan är det för fel på folk? keffaste skiten någonsin, även för att vara för någon 14åring med bekräftelesebehov
HMOR
vad heter låten ?
damdidam!
propps till alla tunga WHOA kids som står emot o jiddrar om färsking hit o dit fuck u all vafan.................... gå ut själv o trasha om ni e så tunga då!
S-line
alla h8rs kan ju dra åt helvete, rekksen keep up the good work.. I wanna be a moviestar!
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -> I'll commit a copyright crime, when I copy paste your line
eller så ger man fan i trasha överhuvudtaget..., Något mer ovärt bettende kan ju fan inte finnas...
hoola, eller så håller man käfften ?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -> I'll commit a copyright crime, when I copy paste your line
kommer mer men inte idag
sporta sporta
KEF.. Eller så ger man fan i att trasha.. Skall man göra det kan man väl lika gärna gå hem till morsan sin och slå sönder hennes vardagsrum....
hoolabandola vardagen ser inte speciellt ljus ut i dina ögon va?
S-line
Thrasha är skiten!!!
Vad har det där med graffiti och göra? Jävla snorungar för övrigt
ni är ju inte så bra på att thrasha, och "fighten" var ju meningslös. thrashing är meningslöst, har ingenting med konstformen att göra överhuvudtaget.
http://www.myspace.com/localexpressions
fyfan va tungt. när bussen rullar o man hör *smack* efter *smack* av rutor som splittras. Instant classic
3 å andra sidan tycker jag att sl borde "straffas" för all den smutskastning dem ligger bakom mot graffitin. och om du såg i klippet var allt riktat mot sl. äh skitsamma jag vet inte. men det verkar som om vissa writers skiljer på graffiti och trash precis som "folk" som inte målar skiljer på graffiti och tags.
sporta sporta
Ca 00.56 sekunder in i filmen... Vad e det han har som gör att rutan går isönder så snabbt och lätt?
glashammare..
www.gbg031.se
haffad Sån som man har i tex bussar ?
japps, går typ inte o sno längre, alla är snodda redan från 2002-2003 här i gbg..fins bara en längst fram.
www.gbg031.se
JA LACKAR PÅ ER SOM HATAR TRASHINGGGGG.
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
haffad Vad menar du? Fixar dom inte nya? Borde gå rätt lätt och sno, precis innan man går av ;)
mrwhoo Nepp 05 för min del.
haha jävla luffar film.
CHILLNANI
oi! oi! oi!yo, go tads!!! haha kul att se på... destruction is creation..
you might wanna borrow some pants,<br> you know first impression and all.?..<br>
Jävligt fett!! grymmt roligt att kolla på....bättre än graff!! mer sånt här.........!!!!!!!!! fast jag saknar eld....
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för ovan skriven text.<br> §2 Allt är skrivet i rent informativt syfte.<br> §3 Uppmaning till brott kan därför ej styrkas
Jag saknar ett rejält tag i örat om er småpojkar. Ryck upp er.
spliff macht frei
Det är tråkigt när det bara är EN ruta som ryker, men å andra sidan är baksidan av att dra rutor i gamla pendlarna att man slaktar ett kilo 90talsristningar.
trashing är vackert blubb. under rätt omständigheter, dock inte dessa.
hahaah this is it y'all
mitt liv som hund
3 Som man bäddar får man ligga. I det här fallet SL.
Ride 13"s y que?
oj oj skön film, men onödigt att ta med "fighten" reksen fixa fler
REKSEN SLUTA TOFFLA I KILL!!
Färsking svårt o fukka rutan eller haha.
langa upp den trashing som var utlovad! (på begäran av folket)
haha....puss
Börja spela bandy eller något istället...
kan alla jävla schack-nördar hålla käften, trashing är viktigt!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Ska vi ta det där ute över ett parti schack?
Hahaha vilka jävla töntar.
varför ens klaga? de e bara kul att se på och för den delen att göra själv är kul också, men för er som klagar säger jag bara en grej, ALLT FÖR ATT FÖRSTÖRA FÖR SL!