nej mofo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bombare_på_rymmen haha varför skulle jag vara orolig när ja inte äns är med i filmen? :S:S:S:S hahahaha idiot
LOL =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
223 inlägg, bra jobbat, även om över hälften är bara tjaffs. då kanske ni nått ert mål? att få en reaktion. några kanske rycker på axlarna, vissa kanske blir förbannade och en del tycker det är rätt så tufft. Själv är jag en av dom som suckar och blir rätt trött. I en del av filmen förstår jag vad ni vill och håller på med. Men när ni ger er på en snubbe, eller vad det nu är, känns det som om det gått föööör långt, och sedan krossa glas skiten. Jävla dumhuvuden rent utsagt. Dessutom så känns det nästan löjligt när det här ska kallas konst och när ni säger "något trasigt är intressantare än något helt".... Men visst, kör på om ni tror på det... och sedan en fråga, trashing har väl i grund och botten ingenting med graffiti/konst att göra? det är väl någonting som kommit med åren ju mer folk har börjat kalla graffen för klotter och ju mer de har hatat den..
behöver ni funkis så bjinga bilen!
mca-crew P22 "Stackarn tog åt sig"? Vad skulle jag ta åt mig av. Jag la snarare märke till dom waca raderna du la. Du är en liten sketen myra som jag gärna skulle vilja trampa på.
www.tbonebeats.com
blubb Ang. att gamla tanter får stå och frysa... Tror du att glasrutorna har isolering och värmeslingor? Exakt lika kallt förfan.
Ride 13"s y que?
Bah..
http://www.myspace.com/recodprod
bombare_på_rymmen Öh är de ja som lagt upp filmen? -NEJ!. är jag med i filmen? -NEJ!. dåså, shut the fuck up little queer!
assa vad är allt de här snacket om graffitis ryckte, vad gör de för skilnad om folk trashar sönder saker de är ändå ingen som tycker om graffiti förutom graffarna själva. och en annan sak ni som protesterar så mycket mot dom som laggt upp filmen kanske klagar för att ni själva alldrig har upplevt den underbara känslan att förstöra någonting. och om ni nu tycker att jag är full av skit snack kan ni vell lägga av och taga och måla och öppna ett sluta trasha parti!
fett omoget!
(url link=http://knark.phreak.se/LSD_Simulering.exe)knark.phreak.se(/url)
Det bode fan fixa sniperkyttar på va ända jävla byggnad där så fort det ser sånna som er så trycker det av! Dagens! :D jobbig stämning i den här tråden.
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
MrFuckingT P18 självklart tog du åt dig eftersom du går på så hårt med personangrepp, för något jag skriver i ett forum på internet... tragiskt.
you might wanna borrow some pants,<br> you know first impression and all.?..<br>
Wu-Tand-Clan: Peace And Love /// Wu-Tang Clan! Väldigt mycket peace and love med sniper skyttar HAHAHAHA.. Du lever i en jävla fantasi ! Blubb: slösar sin färg på en ruta som du total kastar söder. Ni e ju keffa till 100% Blubb så du tycker Area 08 1 trashet också är kefft? Där kör dom också på en ruta som dom endå total kastar sönder ! Vilka jävla sjuka människor det finns här inne i forumet som tror att dom är så jävla kloka ! Om ni inte gillar trash ! Vad gör ni då här inne!?
NARS
Gå och lägg er allihopa
S-line
nääe nu vill jag inte va me i tråden längre!!!!....snyft
Min kuk är inte tillräckligt lång därför beter jag mig som jag gör.
ni vet att jag diggar det va?! keep going! "hit hit the switches/ drop drop the top/ pump up the volume/ smash down the block!"
okej, röv.
men fyfan
Men sluta gnäll toys.
blubb.. mår du bra, eller är du bara mobbad o måste hacka på folk via internet?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -> I'll commit a copyright crime, when I copy paste your line
vi får ju betala för skadorna iallafall och att panga fönster i radhus e en aning respektlöst eftersom SL inte än äger dom elr har med dom att göra :/
va
det är inget jevla radhus toyboy o du betalar shit.
hahahaha om ni inte visste det betalar alla skatt i nått som heter moms som läggs på på allt man köper. så allas pengar går till att laga dessa kurer och dylikt hahahahahhahaha. man slipper inte undan bara för att man inte jobbar
sporta sporta
så onödig film !!!! ren skit ska det va graff ska de vara graff ska det vara trashing ska det vara i kombination med bombing !!!!!!!
Sover aldrig/sleep is the cousin of death!
var fan ska man trycka för att se den förta länken ?
värt att skriva då...
Ride 13"s y que?
MolotovCocktail Ne men mina päron gör ju det :P
va
TOFFLA I KILL!!!
Fucking cunts. admins ta bort tråden ändå bara massa onödigt tjaffs om en liten skit sak? :s
gitta bre.
Ride 13"s y que?
haha jag gråter.... massa onödigt tjaffs..... alla som inte gillar det kan suga kuk.....
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -> I'll commit a copyright crime, when I copy paste your line
colaburk, jag håller med. Men jag lovar att det finns en anledning till det hela... Tro mig jag vet...
*börjar att grina* gå och dö....
bombare_på_rymmen skit ner dej, kom me nå vättigt istället. Blubb lägg ner du med, du tillför inget intressant iaf.
walla babak
och de där me att dom vet vilka dom är har väl fan inte du me o göra din jävla förlorare, bombare_på_rymmen
walla babak
hahahahahhahahahah skrattar åt alla
hahaha.. sjukt dålig.. snorungar
SLÄÄÄNG TRÅDEN.
haha "Cäsualle" du har rätt. GOGO TAD som dansar stripp
asså fan vad alla jävlar är larviga. och ni säger att dom hade problem med rutorna , HAH! ni e vell dom som gör den svenska scenen bra eller hur va det? ni har säkert inte ens vågat prova en buss hammare för erat rykte kan ju pajja på whoa, så ni vet inte att varrenda ruta inte går sönder garanterat! aja nog tjaffsat !
blubb.. spola ner dig själv i en toalett...
http://runescaper.com/index.swf
blubb, nu ska vi inte tala om din sexuella läggning - OUT
Haha, södertälje barn som trashar ;)
Varför är alla på Whoa så oseriösa?
blubb skit ner dej, kom med nå vettigt istället jävla skitunge...
walla babak
fy fan! Vilka blåsta jävla töntar! Känns tungt för mig som pluggar arslet av mig för att i framtiden kunna få pengar för mat när jag vet att jag även kommer behöva betala för att rensa upp sånt där...
"I like rhymes that be quick as we be takin' the bars, but I hate everybody that don't like electric guitars!"
alla kan ju gå o lägga sig.. skrota tråden?
S-line