hahaha =D riktigt underhållande =P
Be kinder than necessary, for everyone you meet is fighting some kind of battle.
Reksen Dra någe gammalt över dig :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jävla horigt o bara gå ut för att trasha.. okej om man kommer från reclaim och bombar satan, men feett kefft sånt där alltså..
fuck all you haters!
blubb, ingen orkar hålla på @ vardagar..... den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge // TADCREW
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -> I'll commit a copyright crime, when I copy paste your line
Haha fett skön! Men heeelt onödigt med busskurer, det är old och kostar så jävligt. Diggade bussen alltså!
AOTP - PHARAOHS!
tillåt mig fnissa. sry men jag tror ni kan bättre...
behöver ni funkis så bjinga bilen!
Förresten, whoa-pundare... Har man sönder rutorna på pendeln/tuben gör man SL/SJ ett jobb. Då byter dom rutorna, och det behövs nog på alla tåg. Se det på den ljusa sidan!
AOTP - PHARAOHS!
blubb, jag säger inget... men du får gissa :)
Only two things are infinite, the universe and human stupidity -> I'll commit a copyright crime, when I copy paste your line
keep up the Fucking good work !
Löst folk och annat slödders fasoner. Kul att vila ögonen på nu i ottan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
reksen : Hahaha så allt är riktad mot Sl. Vad händer 1:03 in i filmen då? Känns inte som om Sl äger radhus...
jag tycker att alla som tycker att "det tråden handlar om" är bra, filmar,slårsönder,redigerar,uploadar så alla kan se varandras "arbete" peace.... yes? no? fuckoff ! no sir....
Blubb ÖÖH? *Slash slash* TULLINGE crew? WTF?:S haha TAD är från södertälje inte tullinge... läs på ungeman!.
vemfan bryr sig vart TAD är ifrån, luktar kiss iaf.
psk Tror inte du luktat på nån av dom?
Ohhyeah waddap gangstas, straight from the geeeoooo!! Skulle jag se er på gatan skulle jag nita er allihoppa oavsätt hur många ni va! Jävla fjantar ni förtjänar stryk!!
www.tbonebeats.com
folket vill ha mer!
mitt liv som hund
trashing ftw :)
Your crew is full of more faggots than greek mythology.
Twichted Mycket att läsa på om...
Ride 13"s y que?
psk, din jävla förlorare.....
blödig, du verkar va ganska "blödig" det har inget med adhd/damp att göra, vad får dig att tro det? finns "normala" folk som mördar också.... HATA SL......
de för de e kul..adrenaline rush!
mitt liv som hund
nes0ne liten orsak :P
blödig, jag vet att vem som helst kan springa runt och förstöra men poängen är ju att förstöra fuck samhället och dess korrupta anhängare
jag säger de igen de e skoj ..adrenalin rush!
mitt liv som hund
de va inte jag som dilla om samhället
mitt liv som hund
Blödig, en del grejjer kommer man aldrig förstå.. jadu, det här med samhället, ojojoj blir nog en 500 raders list och det har vi inte tid med... och detta med att lägga ut på nätet är väl förskojjs skull..... som gamle "pip" sade be destructive not creative...... over and out...
TAD CREW brings massdestruction TRASH AND DESTROY
trash is the shit!
mitt liv som hund
YES, fuck'em all
mer trash filmer
mitt liv som hund
nes0ne får gå ut å filma då ?
har inegt att filma med:(
mitt liv som hund
jo, ja bor uppe i jokkmokk med renarna.
öl ftw
haha Tad på rymen :P , oh nej den där snubben blir misshandlad haha synd om han vafan :P .. jaja filmen va grym =) !
jag tar fram mitt intresseblock och antecknar.
kan ingen langa upp en länk med filmen?
Vila i frid Daniel ! 091030
okej.thanx!
Vila i frid Daniel ! 091030
kan nån lägga upp den på ngn annan sida!jag kan inte ladda ner den lr kolla på den, det blev ngt fel förstå gången, så nu måste man vänta 83 min på att tanka den.
Blödig P37 haha skulle vilja se de där 40 åringarna komma o göra nå sånt mot mig o mina kompisar, va stryk de skulle få, jag skulle fan ge mig på alla i deras familj innan jag var nöjd. men e man med i leken får man leken tåla, eller hur.... Ganska idiotiskt att ge sig på någon som endast gör materiell skada, sånna bry gubbar förtjänar all stryk de skulle få om de försökte sig på mig sådär. sen kan de sitta o gråta ut i tidningen, buhuu vi försökte bara stoppa klottrarna men de slog oss o stack mig me kniv o nu e jag rädd för att låta mina barn gå till skolan, buhuu...hahah... Trashing kan ses som konst, en total kvaddad tågvagn kan ses som en typ av instalation, som speglar ens inre kaos t.ex. sen är ju trashing extra kul när folk tycker så illa om det.. när man hör folk klaga o bara flinar åt dem med mitten fingret i luften... haha jag är inget annat än nöjd efter att jag kvaddat en hel pendel vagn...
you might wanna borrow some pants,<br> you know first impression and all.?..<br>
'en instalation som speglar ens inre kaos' *hi5* ,D
va vare som va så fel me de nurå..
you might wanna borrow some pants,<br> you know first impression and all.?..<br>
Ja, ut och förstör. go go go.
mca word !