Graffen har sidogrenar, trashing är en av dom. Vissa gillar den andra gör det inte inom kulturen.Finns både gamla och unga målare som sysslar med det, det har inget med ålder att göra.Finns många målare som jobbar och betalar skatt som går till ens eget måleri eller till den egna trashingen. Bomba en hel insida på en vagn är också trashing , ingen som gillar det utav er som målar graff som är emot trashing? Jag bryr mej inte om vad folk tycker , jag kör mitt race så får andra köra sitt, enda som irriterar mej är när folk drar in ordet "skatt" i en diskution om vår kultur. En enda direktör på ett statligtbolag kan stjäla mer pengar än hela vår kultur kostar skattebetalarna i Stockholmsregionen.Men ingen jävel vill döda/spöa den direktören eller bajsa han i munnen för att direktören kostar oss skattebetalare en massa pengar. Ordet "småungar" är jag allergisk emot med. De som kallar graffarna för småungar och snorungefasoner tex..... personligen tycker jag att en sönderbombad vagn eller en målning är mycket snyggare konst än dom där stålpinnarna som stog fast svetsade på Helenelund Station. Och graff har inget med ålder att göra , det är en livsstil.Livsstilar kan man leva oavsett ålder. Sen som sista ord i debatten....graff eller trashing kostar inte ens en bråkdel för en skattebetalare utav dom 33% i skatt....det finns MÅNGA fler saker som som dom 33% ska betalas till. Och nej jag har aldrig trashat något förutom fyllt hela vagnar med mina tags både med burk och penna och nej jag är ingen snorunge heller.Sen för man tycka vad man vill om mej i do not care!FTS!