Whoa nominering
2004 börjar lida mot sin bistra slut, och så här i juletid kan man kanske liva upp stämmingen än mer med en liten nominering/röstning. Eller vad sägs? Vad menar gossen, tänker ni säkert nu! Jo, så här ligger det till: Man får nominera valfri person på whoa till t.ex. årets skapa-onödiga-trådar-utan-vettig-anledni ng. Eller varför inte årets självproppsare, eller årets fjortis. Ja ni fattar vinken. Jag börjar lite försynt med årets mest naiva människa: Princess_S. Anledning: Totalvägrar acceptera hur det verkligen ligger till, syftar självklart på tråden: "hur fan runkar man i lumpen?" Så, kära whoaiter: Börja nominera /b
spliff macht frei
nominerar dig till för lite fritid =P
jag nominerar mig själv i kategorin: årets-nominera-sig-själv-först-till-en-fån ig-tråkig-nomineringstävling-person. jag tror jag vann!
Kan ta en till när jag endå är igång: Årets mest hjälpsamma moderator går till..bam bam bam.. U-nas!
spliff macht frei
jag nominerar Equality för årets-han-som-skriver-onödiga-inlägg-i-o nödiga-trådar-och-gör-dom-ännu-onödigare
årets snyggaste 1990nånting
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2004-12-23 01:39
Årets tråkigaste försvinnande: Soul_Almighty Årets fuckup: Shoolen Årets sötaste: mellon
whoas snyggaste är monatumba
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Årets whoa-trendsättare går till Seb1. (att betygsätta alla jävla trådar)
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
årets "photoshopare" går förövrigt till: flajjest
spliff macht frei
årets eminem-dick-ryder går till TrumP
årets bannkåtaste shoolen
årets fjortisar: Rap_queen och Turkish_Raki jobbiga jävla båda två..
jag är också en av årets fjortisar :)
jag nominerar indiantjejen i kategorin känna-igen-folk-från-whoa-ute
sorglig nominering :P
jag nominerar cliche till årets pizzabagare
Producent
2004-12-23 02:02
jag nominerar mrsalesman till årets försäljare :)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jag nominerar fanfar till årets wannabe day one medlem
nominerar snajgel för årets absolut skönaste inlägg i graffiti
Lyricist
2004-12-23 02:09
Jag nominerar indiantjejen F3 till årets Indiantjej Sen håller jag med C_W om årets beef : GAIA vs Soy-Soy slutligen nominerar jag Platon_ till årets kock Motivering till den ^^: Du har gett mig en helt ny syn på att koka nudlar, nu får jag ner 3 nudelpacket i 1 tallrik
jag nominerar också killininthenameof till att ha skapat den konstigaste tråden
dom två konstigaste mena jag
dom två där han ville att man skulle fråga han om mat och vin
jag nominerar *..emelie..* till underbarast på whoa och sen Hörstedt till snyggaste mamma. Legoland borde ha nomineringen "fullast på hultsfred"
MAN MADE GOD!
Årets jag-bara-måste-lägga-upp-bilder-på-mig-s jälv-i-alla-trådar går till *trumvirvel* Amal!!! fast det finns nog fler heta kandidater till den platsen hehe
Amar menade jag ju såklart hahah
ehrgeiz P17 är inte 1990nånting egentligen en snubbe som bara låtsas vara brud och har en bild på nån okänd brud som presbild?
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Nominerar bästa morsan till Kjellkriminell
Årets Skandal inom WM .....Domarna i finalen som tyckte elless vann
årets fullaste admin alla kategorier: Legoland årets bästa whoare: majoriteten av dom som hänger i chatten. puss på er! ;)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
jag då :(
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden? * Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk. * Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
jag hänger i chatten! årets mest saknade: Soul_almighty
Årets mest ariska: Folket i #Alice
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
Hitlers stormtrupper släng er i väggen här kommer #Alice
"IT'S AN OLD GAME, MY LOVE..."
__Virre__ F14 haha!!
Lugn!
Årets mest saknade: Soul_Almighty Årets jobbigaste: Turkish_Raki Årets densomhängeriallatrådar: __Virre__ Årets hetastiduschen: Herr_Berg Årets bästpåbasket: Molnhunden Årest bästanyapersonpåminkontaktlista: greggan Årest jaglänkarsammabilderpåmigitusenforum: Amar Årest förnuftiga: Årest jagtrorjagsågdigochduvetinteomdet: MunQ
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Årets Jill Johnsson-wannabe - L-Boogie Årets thug - TeKoNe Årets sämsta på att göra pommesfrites - *..emelie..* Årets nattchattare - Soul_Almighty Årets skägg - Baboso Årets paintskissare - cliche ?!
böf
Årest jagtrorjagsågdigochduvetinteomdet: MunQ har du sett mig?
Battlerappare
2004-12-23 13:19
årets jobbigaste person: __Virre__
:c
Årets trådsexskapare och åretstrådbusskapare: 360 . Tycker faktiskt det.
Jag bara måste: jag kicka henne
Fusk att nominera sej själv..
böf
Årets förändring, Fraodi!
årets mest norsking : Fingal årets snällaste: baboso och tech årets snopp : Soul_almighty årets stalker : perveterad_Bäver än så länge
Moderator
2004-12-23 14:06
partner in crime : Mellanöl Gäst : Evolution plankning : greggan hårding : 4444 same : hörstedt minneslucka : tisdag-fredagkväll @hultsfred med vissa flashes av minne. min egen då förstås nogrannaste : stjärna-punkt-punkt-emelie-punkt-punkt-s tjärna farsa : addicted bride : dalit
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Årets Special Boy: Cliche is still defending is title! ;D Årets Vackraste: Trespasser!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Årets kaxigaste: F to the Raodi (finns ingen som kan reta folk bättre, seriöst) det va alla :|