Producent
2004-12-24 13:59
årets: danskpilsner-och-badare: indiantjejen också :D
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
R0feman P19 och indiantjejen F3 ta in på ett jävla motell ist för att sitta o fjolla er över internet
årets sämsta badkarsvarmvattenupphällare men bästa hallonsyltsshottare: cliche ;D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
årets avundsjukaste: MunQ
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Årets dooleys drickare: Cliche
årets fjortis: indiantjejen F3
jag har redan nominerat mig själv till det MunQ ;)
Producent
2004-12-24 14:32
haha juste.. hallonsylten... blää :(
årets mest lurad mobilköpare .. nollfem4 , hehe ;)
fortsättning följer...
Producent
2004-12-24 18:12
mohaha!
haha årets misstag var nog att sälja den för 250:- :D
okej då :D de va jävligt ovärt :P men måste ha pengar till mellandagarna ;) förresten :D vare 50:- på kortet? :D
fortsättning följer...
årets skryttråd: "Jul klapp VAD HAR NI FÅTT"
kontrar på feel_the_beat: årets online: haffad
spliff macht frei
QanA Jag kan mycket väl tänka mig att det är skryt av bara den i den tråden, därför jag valt att inte läsa i den tråden. Så tråkigt att så himla många verkligen vill att andra ska veta vad dom har fått:/ Bojkott av skryttrådar!!!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Baboso P22 ah verkligen! .. men hade inte du en skryt-om-ditt-skägg tråd? .. årets-mest-saknade-skägg: baboso
Qana Det må väl tyckas vara en skryttråd vilket inte jag tycker då mitt skägg innan dess blivit uppmärksammat ett flertal gånger, jag var faktiskt osäker på ifall jag skulle behålla skägget eller inte så jag bad helt enkelt whoa folket om råd. Jag rakade mig men ja det var ett tag sen, cirka 3 centimeter skägg nu skulle jag tro. Det enda jag vet på rak arm jag har skrytit om är min senaste tråd: Ska beställa från amazon. need help please!? i blandat. Där jag skryter (såsom jag indirekt gör nu :) ) att jag köpt Los reyes latinos - bienvenido a mi barrio (latin kings limiterade spanska skiva) för 119:- inklusive frakt:)
___virre___ Jag älskar din självdistans! Keep it up boy!
Baboso P22 det e på g alltså? .. schyrre! e skivan bra?
det känns bra att jag inte blitt nämnd varken negativt eller positivt i den här tråden. det visar onekligen att mitt försök att pensionera mig lyckats ganska så bra trots allt. skönt att slippa all uppmärksamhet från förr. anyways jag tänker bara droppa några få, ni får fundera ut vad dessa betyder själva, men de är samtliga positivt (in)riktade iaf: årets admin: liza (eller möjligen daviden, eyegasm eller oracle) årets mod(s): caliber och u-nas årets trevligaste klubbsnubbe: ordell årets priyanersättare: misery chick (och du gör ett riktigt bra jobb för den delen) sen årets personkategorier: årets oracle: oracle årets mabande: mabande årets guano: guano årets suntzu: oracle
Qana Yes det är på g. Inte fått skivan ännu, dröjer väl några veckor så:/ Men hört lite från den tidigare och ja det är bra. Roligt med översättningar. ___virre___ Hehe you go boy;)
Årets fråga: Hur länge har ni varit tillsammans? av Misery_chick. Den kommer alltid när någon har kärleksproblem.
Årets "attention whore": Turkish_Raki Årets brukare av ordet "attention whore" : Ninjapinne
---------------------------------------- --- ------------ Detta behöver inte vara sant (men mest troligt)
wohooo!!
skriv kort, helst inte alls
Kjellkriminell F16 enough .
nepp det var det inte, men jag har skaffat mig 14 spänn i bonus hitils :) och så hade du 172 meddelanden från johanna kvar i mobben :O :D
Årets Rap_Queen: Rap_Queen
årets rap_queen: turkish_raki årets blonda-PA-användare: blonskrutt med vänner årets forum: SPORT!
Årets Jagtrorfortfarandepåtomten - Alla som är 13 och neråt på whoa
Årets Jagtrorintelängrepåtomtenmendetärfaninte längesenjagslutadesåjagsäkrarmigsjälvgen omattvräkapåmedliteåldersförakt - Alla som är 15 och neråt på whoa
Årets natt-tråds skapare -FLICKEBARNET-
Årets jaggörenförjävligtlångnomeneringbaraföra ttjävlasmedmunqpåwhoanärhandrivermedyngr efolk : Soulchild
Årets vi har förmycket fritid: Dom flesta som har nominerat folk i denna tråd
DIF!
neee schneeäl! * Viftar med fingret*
DIF!
årets "vardags-hirtorie: Emil_brikha!
spliff macht frei
årets rap_queen: mirella u do the math
U-G-L-Y u aint got no alibi, u ugly, u ugly. M-A-M-A how u think u got that way, yo mama, yo mama
hmm årets "jag-vill-ha-bekräftelse-på-min-ex isten-på-whoa,-och-är-i större-behov-av-uppmärksamhet-än-Jim-Car rey" tråd går till denna, och alla i den (med undantag)
La redan gjort. ;)
rowmire P26 vadå? det är en bra fråga ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
seb1 jag nominerade ju dig till årets användare
seb1 det gör du så bra själv ;)
seb1 vadå följa i mina fotspår? jag gör väl inget
Årets jobbigaste moralgubbe: Emil_Bhrika (????) Årets skapare till onödiga trådar: Seb1 Årets läskigaste: Misery_Chick Årets greenday fan: World-S1
jag nominerar admin för årets lamaste administratör.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
oneoo trist att vi inte har någon som är admin då... :D
oj förlåt "moderator"
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
jag nominerar Dj_polar eller djpolar till killen som försökt lägga till mig på "vännerlistan" flest gånger