btw. kalsipper är det absolut mest avtändade ordet som finns.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aniii F16 läskigaste? varför då, jag som är så snäll ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
seb1 gör ju dom roligaste trådarna. sluta klaga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Misery_chick: Det är en fråga som dyker upp hela tiden. Alltså blir det årets fråga.
Årets Ställ en personlig fråga Part 3 killar - NollFem4 & filip
fortsättning följer...
haha! : ) de här var skoj! Årets bästa människa och vän : jorego och påven_one Årets bästa son : Queff Årets adoptiv barn : Queff.. igen.. Årets roliga tjej : Kristella_ Årets du-kan-underhålla-mig-som-underhållning : VeronicaN Årets telefon abonemangs säjare : DegenereraD Årets fylla : Hela hultsfreds vistelsen.. orkar inte mer..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Årets jag-ska-stöta-på-så-många-jag-kan : Fraodi
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
årets "uppare" : BACTERIA :D
spliff macht frei
*..emelie..* - HAHA klockren!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
world1-ps frågan är om det är nåt och va glad för
oneoo P3 vad har jag nu gjort? ;)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
world1-PS you're welcome.
årets eminem look-a-like och neger wannabe: mystic- årets hund: derhundt
Misery_chick tycker bara att du är lite creepy :P inget illa menat.
world1-PS , wohooo! spank you! nu kan jag dö lycklig!
en-som-tröstar-bäst: agentbulldog nattråds-mamma-style: agentbulldog motivering: hon ville
Jag nominerar också agnetbulldog till den-som-tröstar-bäst & nattråds-mamma-style Motivering: Hon ska nominera mig =D =P
Credit crunch crunch baby
=D=D
Credit crunch crunch baby
jävla konspiration ni som nominerar varandra!!! tyyst!!
årets tråkmåns (iaf just nu): davvie P18 300 TILL MEJ!
jävla fjollnomeneringar det börjar bli
Årets: Människa: Kjellkriminell Soldat: FingAl fylehest: __virre__ pundare: Tech dumhuvud: Shoolen (borde inte ens nämnas egentligen) broder: _ak4 heilare: r0feman snygging: Gogaku par: Keffoo och Stinis admin: xzon ban: Rap_queen (we want back) skägg: Baboso onödiga-inlägg-som-jag-tror-alla-bryr-si g-om: Emil_Brikha (iloveyou) snuskis: maguz knäpping: MurmelMan ananas: Fueld0g granne: Keffoo (2) Peace
skulle ju påstå att Emil skriver intressantare trådar än den flesta skiten här iaf som tex seb1 eller vad han heters trådar
DIF!
Jag nominerar mig själv till följande: årets FjOrTiZ årets hatare årets wannabe poet
Redan de gamla grekerna trodde sig leva i nutiden.
bob ja vi kan inte alla tycka samma
årets skadeglädje: Tokfan och _ak4 som tror att dom sitter med en tjugalott med 100.000 kr vinst, och det visar sig att det är 20 kr vinst.
Helt seriöst så ser man vilket folk det är som tar whoa på allvar! ;)
bangbang är årets fisk!
årets pojke i kjol: mystic-
Årets Bartender: Bangbang! Årets musikkärlek: mellon Årets mest yo: Eccan
årets hej jag tycker inte jag är snygg utan att fixa till mina bilder i photoshop: flajest... årets fjortis: flajest... årets geni: doggland... årets rappare: allyawan... årets redhead: hörstedt... årets recensent: oracle... årets audiogroupie: schri...
What would macgyver do?
MrB No offence taken, jag har slutat att vara social.
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
OMG 1. baboso är för skön :p OMG 2. är hörstedt redhead?
Mer nomineringar : Årets jag-är-så-jävla-hiphop-så-jag-måste-klaga-p å-alla-som-inte-är-lika-coola-som-jag : 98% av alla på whoa typ.. Årets klädföretag : Queff, mitt och psyjuntas så klart!! Årets soulmate : Mäki.. ; )
årets jag försöker synas och vara jobbig går till: Fleppo 2
Årets geni / Årets superhjälte:
Mabande aka
BAN-MAN Årets vän / Årets stackare:
_Ak4 Årets mest saknade / Årets Rap_Queen:
Rap_Queen Årets förlorare:
Paraplu (muhaha, de finns inte ens längre)
Årets mest ohyfsade kändis:
PAPI_FOUL Årets skönaste rappare:
van-yek Årets rapsmurfar:
c-dwoRF &
b-raz Årets blodtörstige neonazi-typ-homofob:
DUNK Årets skämt / Årets Rap_Queen-wannabe / Årets besserwisser:
Fleppo2
Jag har inte blivit nominerad än! Yay me!
Me? What? naw, I'm the kid closing curtains<br> Perfect? No, I'm a brew slamming guy with a purpose<br>http://www.thewrestlinggame.com/wg.asp?w=110101
Årets sötaste, underbaraste, finaste, den jag hjärtar mest : Fraodi Årets stjärna #1 : Angiiie Årets stjärna #2 : Cat a.k.a Grisen Årets coolaste-med-värsta-inlevelsen-när-han-berä ttar : Sacho Årets salsa-dansare : Jakobone Årets spring-för-livet /akta-getingar : Keffo Årets bruchaa : KajsaJanajna Årets bebi : Sasso_14 Årets flummigaste-tillsammans-med-mej : Paraply_Angelica Det va allt från mej! Fridens - Naty
årets mest saknade:seb1
årets "pinsamt-när-mor-min-kom-in": ehrgeiz, ahah :D
spliff macht frei
world1-PS Räkna inte med dej själv i dom 98% då! hehe..
Årets streckkod ; Går inte att utnämna någon annan än mig . Årets nolla; ak4_ Grattis till 20kr Årets beef; Streckkod vs Threesome (-reality- , lounge , och Rizmo ) Årets byyg och gaymer; 1984 Sen tycker jag att alla ni är cp
aniii F16 men varför tycker du jag är creepy?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Årets Chi Town shoppare: jaquil Årets katastrof: självklart asien tragedin :( R.I.P Årets MMS:are ... : jag själv så klart :D
fortsättning följer...
som vanligt så utvecklas dessa trådar alltid till en orgie i Blandat-människor som kysser andra Blandat-människors röv. you make me sick! årets presentation: Hasch_Boy
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Doomen bara för att du rösta på Rebeldude så röstar jag på Mannan i kategorin: Årets Värmlänning!
sen måste jag rösta på Whatone till Årets Expedit och Årets Rånoffer!
årets mest Wu:Pancho_Khan årets såpa:Jbrasco-Nino-Soy-soy triangeldramat årets mest underhållande beef:Soy-Soy - GAIA årets mest utan nämningar i den här tråden:Hwarang & ThePharaoh