Årets mest saknade (och snopp): Soul_Almighty Motivering: En vis man (och snopp) Årets konstigaste: Turkish_Raki Motivering: Behövs nog inte ifall ni har läst hennes pojkvänstrul. Tilläggning, Shoolen var nära att få detta pris men fick 2% mindre röster. Årets roligaste: Emil_Brikha Motivering: Inte ofta jag skrattar åt en vuxen man (?) och hans moral. Årets flitigaste admin: daviden Motivering: Han är inte sen med att ge en hjälpande hand. Årets bästa nykomling i crewet: Henkeee Motivering: Han är svag i skälen och man kan säkert utnyttja honom för diverse medel i framtiden:) Årets Crush: mellon Motivering: Jag är helt enkelt kär!!! Årets snurrigaste (fast på ett bra sätt): Old_fashioned Motivering: Hon gillar att röra sig frenetiskt Årets som man vill se mer av: Tech Motivering: Snabba vassa kommentarer, sarkasm, mer sånt!
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Skit! Skälen stavas natusligtvis själen, för den som nu verkligen läser alla inlägg.
Årets musikkärlekar: psk, blablajeans och DerHundt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2004-12-23 15:02
Årets jag-ska-ha-det-bästa-och-längsta-nominerin gs-inlägg-annars-jävlar : Går till Baboso
Årets jag anmärker och gör ett billigt sakrastisk inlägg: Fegon_
MunQ - Maybe maybe not ;P
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Årets snyggaste: cliche
gah
1990nånting - Det är lugnt, jag är redan övertygad, bruden på din bild kanske är din lillasyster eller nåt.....
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
Baboso nämen... man tackar, jultomten kommer att ge dig många paket i år, hårda sådana. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
daviden P23 så länge det är mp3spelare och dvd-spelare och inget från byxan så blir han nog glad över hårda paket.
Lugn!
Årets Dickrider : Prozak
History is made by those who break the rules.
årets sötaste: min lil syster, dock har hon inte whoa men ändå,
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Jag nominerar -flickebarnet- för årets skönnaste nattrådar! :)
Årets snygging: Kahrin
Lugn!
Årets Whitney Houston, Vizious Årets Mamma, theWater-Lily Årets Strulle, Degenererad Årets bästa, krampojken!!!!!! Vill oxå nominera till årets tråd en knarktråd som jag ej kommer ihåg namnet på. Men den va bra :) God Jul o Gott Nytt Pokerår från Frank
jag älskar dig!
...och så slutar vi med att utnämna årets idioter... påhopp behöver vi inte ha här.
årets lallare. Chuck_Taylor99
Årets jag-kommer-ihåg-vad-du-skrev-i-en-tråd-f ör-ungefär-ett-år-sen: Winny
Tänk på universum
Vad av det jag skrev FATTADE NI INTE? kan ni sluta med er barnsliga jävla pajkastning? SNYT er och väx upp, detta är ju fan pinsamt. wreck minns inte riktigt... men ja... det var en lirare det, gillade honom verkligen - hoppas att han tittar in igen.
catchin_wreck killininthenameof heter han
Årets... Mamma-pimp: jorego Skånng: Leogland Minneslucka: Onsdagkväll @ Hultsfred Fotboll men ändå hiphop: Catchin_Wreck Pokerlirare: SpicyF Label: Symbiot Cleanaste whoa-nick: Tjack_Norris Indiepop: bing & ordell Plankare och drygast: greggan Göteborgare med Sthlm-dialekt: slowmo Festival med fulast tjejer och bäst hiphop: Splash! @ Tyskland Fulla Boråsare: GangstaSebbe Var-tog-han-vägen?: Olzen IRC-kanal: Mod-kanalen Thug: Pluralis Vill-vara-hiphop-men-är-RNB: El-P hatare: midas Jay-Z / RA the rugged man fanatiker: floppen Nudist: hanses Up-and-comin beatmaker: meandyoursister Lammkött: R8N Årets eviga 2a: Xeilon Vila i frid: patrik
"Festival med fulast tjejer och bäst hiphop: Splash! @ Tyskland" hahaha.. respect ;)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
SEB1 vinner allt i alla kategorier! Han är inte nominerad, han vinner! Från Äckligaste o drygaste till roligaste smartaste!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Årets dummaste gärning: Baboso för att ha rakat av skägget Årets mest saknade användare: Soul_Almighty Årets Cybersex: Alice Årets-skriva och någon svarar men man inte ser det: U-Nas Årets Forum: Datorspel/Konsol Som alltid :D Årets Mixskiva: BT - Studio Sessions Årets wannabe svartrockare: Turkish_Raki Årets bästa: Solo eller Soul_Almighty
Married to the money, fuck the world, that's adultery
årets same: Hörstedt P18 och förresten horis, jag vill inte vara hiphop. jag bara ÄR rnb. :)
"Jag vill hitta någon dampad whoaklottrare på riktigt nångång och bara se om dem fungerar i verkligheten, om dem kan öppna dörrar och skala bananer och sånt." /anonym admin.
Just de glömde Årets wannabe hiphop/dancehall:
Årets Panda - Hörstedt
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
jag ...typ :D
årets whoa användare:seb1 och shoolen
antagligen 2005? årets chamör: daviden, puus ;)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Word MCC, I'm the mothafucking
panda !
TeKoNe HAHA! ...oooh... internt :P
Queff är årets mysigaste.
Hangaround
2004-12-23 19:47
Årets Humörsvängningar: KjellKriminell wooord!, hon är fan mysko:D
denna kanske redan är sagd men: Årets mest-ihärdiga-nattsuddare-utan-något-ege ntligt-syfte-på-whoa-förutom detta: -flickebarnet- F22
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
__virre__ är cp :P
_-bacteria-_ Trevligt, man tackar och bockar! Gogaku Wtf? Jag som tycker att jag bättrat mig på den punkten? Nähä .. Ska åter se över min highlight i irc, då :)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Moderator
2004-12-23 21:29
Årets sopgubbe - U-nas rätt given! :D
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
årets försvara 50cent o g-unit i alla lägen: chuck_taylor99
U-Nas P19 : hehe jag tänkte mer tvärtom, alltså att jag skriver nåt, du svarar och jag ser det inte :) Så det är nog jag som måste bättra mig!
Legoland Haha, det där måste fan stämma! Ni som inte kollat - Kolla min mysiga bildserie på min presentation :) Gogaku Ahaa! Men då är jag med igen .. Skönt att vi fick rätt på det där, jag undrade nyss vad fan som stod på ;)
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Hangaround
2004-12-23 22:06
Årets jag vill verkligen ha dig på min lista: Mackan_Breaker snubben la till mig varje gång jag svarade på nån av hans frågor.
Vet ej faan som tog bort mitt inlägg, men den som gjorde det, nominerar jag som årets tönt här på Whoa!
At the gates of Eternity...
U-Nas P19 : hehe förstog att de kunde vart förvirrande, orkade inte skriva det på ett bättre sätt dock :D
Årets bästa trådskapare: Malmsten (GTA:SA) Årets sämsta trådskapare: Shoolen (Ställ en personlig fråga part2) Årets blandatprofil: Seb1
"Det är som att sparka boll mot ett plank, det är kul ett tag men det håller inte i längden." Cobra angående onani
årets sötaste djur vår admin: daviden årets gulligaste: _virre_ naaaw =) årtes vettigaste tjej: trespasser årets vettigaste kille: lynguistic årtes habibi: ruffryder hey har ja inte gjort nåt annat intryck än att vara fotokåt? haha aj aj ;)
Femme fatale
ni sa årets beef var gaia o soy soy shii ni vet inget.. ÅRETS BEEF: Paraplu vs FleppoII
Fucks your life up crew Tjabo!
virtual. va hände mannen?
Femme fatale
AgentBulldogg F6 Men det här är bara på skämt. Det blir ingen gång vi får reda på vem som vann vad.. En kul grej bara..
What we do in life echos in eternity.
breaky_grl förstår allt :)
spliff macht frei