Tack, pastasallad, yes sjukt tråkig fighter som aldrig har matchats mot världeliten i HW divisionen. Han var världsmästare i UFC men då var deras HW division sämst, det fanns 5 andra killr i PRIDE under den tiden som rankades högre. Den tuffaste matchen han gick var mot Randy som blev sönder plockad av ;) Och nu när det har kommit 6 stora namn inom HW divison så får han möta vem? joo Brandon Vera som är inte ens rankad top 10 i världen. Överskattad, tråkig helt enkelt därför ogillar vi inte Tim "the overated" Sylvia
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Dessutom har han dopat sig vilket gör att jag inte tycker han har i sporten att göra. Dessutom så är det ganska enkelt att se att snubben inte har mycket skills utan lever på sin storlek som är obekväm för de flesta fighters.
Hehe han dopade väl sig för att han mådde dåligt över hur hans kropp såg ut har jag för mig? Eller är det fel..
_Everybody_ underestimates the kick in the groin
inte för att den ser så mkt bättre ut nu :D
haha nä verkligen inte. UFC 79 verkar kunna bli bra, äntligen lite matchups som jag är taggad inför. Hoppas hughes förlorar, lidell likaså. Vilka övriga matcher är spikade på fight cardet?
Som om inte majoriteten dopar sig i eliten...
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
Drabbades just av ett oväntat och okontrollerat behov av att se en Don Frye highlightvideo. (sjukt, jag vet..) Någon som vet var man kan hitta en sån? Frågan är om det överhuvud taget gjorts en sådan. Om inte är det på tiden att någon gör en. fighten mot japanen med blond hockeyfrilla glömmer jag aldrig. Försvara sig? Vi? Neeeee!
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Här är den! Sjukaste matchen jag sett i mitt MMA liv. Minns när vi såg galan precis när det var ny, min bror och jag. Vi var helt i extas när vi såg den där slagväxlingen.
Man måste fan ha respekt för en sån fighter som Takayama. Tomatburkarnas tomatburk men fan vilket fighterhjärta han visar i den där matchen.
Alla som inte sett den matchen måste göra det med en gång!
Ja det är fan hardcore. Don frye ser lite röd ut och Takayama ser ut som han har legat i vatten i en vecka.
Minns matchen, Takayama såg ut att dö på riktigt sen när the medics kom upp till ringen... helt sjukt underhållande match, men Frye har alltid varit en tuff jävel som viker sig inte för ngn.
Förutom Goodridge's spark, då vek han sig rätt duktigt ivarjefall. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fy fan.. såg TUF-Finalgalan igår.. och jag ryser fortfarande när jag tänker tillbka på War machine Vs. J-Rock matchen! Den bästa på riktigt länge! Förövrigt en bra gala med en del köttiga fighter!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Vart har Whoas MMA-fans tagit vägen? Är det någon som ser fram emot jul och nyårsgalorna?
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Den 29e, OjOjOj! Ser fram emot Hugues St. Pierre
japp! den 29e runt 04 och sen den 30e kl 21. Jag är inte hundra på tiderna
Gsp mördar Hughes. Hughes blir heltidsbonde och jag slipper se honom och höra hans dåliga walkinmusic igen, och livet 2008 blir friden och fröjdens år.
Sweeet, Natten är bokad och tidsomställningen påbörjad...Undrar hur rädd Hughes är egentligen..
Ät
Ända sen jag såg det där med Bibelläsningen på TUF har jag verkligen gillat Hughes. Höll på honom stenhårt mot Serra i TUF-matchen och även om jag gillar GSP mycket blir jag nog tyvärr tvungen att hålla på Hughes igen. Något så vansinnigt kan jag helt enkelt inte låta bli att älska. "i am the queen.." O.o
hela TUF säsongen klargjorde bara att Matt Hughes är en sopa. Hoppas han går in med samma inställning som han hade till förra matchen. "I think my hands are as good as his, my wrestling is better, and my submissions are better."
Den enda chansen Hugues har att vinna på är boxningen eller om han lyckas slamma medvetendet ur GSP. Tycker GSP´s boxning alltid sett lite avig ut. Jag tror att om GSP är i mental form så kommer hughes inte ha en chans.
Men vem som vinner spelar ingen roll då det är en gammal förebild vs en ny förebild för mig haha
Fyfan vad GSP körde över Hughes....Lite sorgligt iochmed att Hughes var så uppgiven efter matchen och nu helt klart vet att han inte längre kan slåss om plats 1 i världen. Annars en helt jävla grym gala. Var sjukt nervös hela matchen Liddell - Silva...Som de svingade kunde matchen slutat när som hellst.
Ingen som har biljett över till UFC 80??
Ät
riktigt bra gala, förjävla tröttsamt att roberto ska få kommentera bara haha.
Men bra att de har tagit bort hans jävla mellansnack...Paolo är lite mer som "polare" iochmed att han säger saker som ibland är rätt balla istället för att exakt veta vem som gjorde vilket armbar på vem i UFC34
Ät
det har du rätt i iofs, han är som en kampsportens Glenn Hysen
Snacka om at Yarrenoka fick en att sakna PRIDE... Tyckte det var en jävligt bra gala.
Jag gillar fan paolo alltså, han vet inte mycket men han är till skillnad från andra kommentatorer rolig att lyssna på. Hans engagemang e härligt iaf. "ja, man har ju olika sätt att strida på...vissa e långa andra e korta." "OJOJOJ! han är GROGGY! han ÄR RIKTIGT GROGGY HAHAHAHAHA!" "oj, nu sprack han upp ORDENTLIGT här.."
Någon som vet om tv4sport visar ufc 80?? Gick in på ufcs hemsida och där står det att matchen med Per Eklund kanske inte visas i tv..det är ju överbull ju
Ät
matcherna som inte visas går väl att se på ufcs hemsida typ direkt efter galan (eller?) Antar att tv4sport sänder galan. Tar det för givet.
theaerocrew X3 Haha jag måste faktiskt hålla med dig, Paolo är riktigt skön när han kommenterar.
Pastasallad. Ok det visste jag inte...hoppas det iallafall. Nåväl jag slängde iväg ett mail till tb4 och frågade dem. De kanske svarar under dagen. Förresten, någon som har köpt thaiutrustning i Thailand och vet priser osv på mitsar och handplattor osv?..tjejen ska dit om två veckor och handla med sig lite till mig.
Ät
södra malmö: det är runt halva priset, iaf på windy, twins och liknande.
hur fan kan man gilla Paolo som kommentator?? han är ju totalt värdelös...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja, det är ju det som är det härliga. Vem fan behöver någon som berättar, "nu försöker han gå på en kimura här" (nähä?! å fan...)
bobby Ja det är som theaero skriver att man inte behöver någon som är totalt insatt i varje rörelse. Kommentatorer är annars rätt överflödiga, man brukar mest snacka om matchen direkt med sina polare.
Ät
Akiyama har lagt in en klagan för den otillåtna fotbollssparken som Misaki gav han på Yarennoka nyårsgala och vann på KO för. Dessa Japaner, sålänge publiken är nöjd så tillåter dom det mesta.
Fyfan var Eklund var dålig..
Jag gilla inte heller Eklunds match, efter att försökt flertalet gånger få ner sin motståndare utan att lyckas borde han inse att han kanske borde testa något annat. Gillade dock starkt cutten i BJ penns match,
WWW.PHOTOSHOP.NU
Bielkheden möter Diego Sanchez under UFC 82.
behram japp kommer bli galet nice! Jag tycker han har en bra chans! Sanchez är på nedgång. Sen hoppas 4an sänder:) Fast fan vad jag längtar efter joe å goldberg. paulo å brorsan känns så b
grymt svår match för Bielkheden. Hoppas dock att han kan övervinna debutnerverna och prestera på sin vanliga nivå. Jg tycker untan tvekan att Bielkheden är sveriges bästa MMA fighter. Kanske ska han hålla det stående, Diegos boxning är ju inte sådär jättebra och David slår ju som bekant rätt hårt ^^
"Debutnerver" för Bielkheden verkar då aldrig någonsin ha varit ett problem när han kommer till en ny organisation.
två svenskar nu altså..såvida Eklund får en ny match vilket jag inte tror....Grymt skoj iallafall.
Ät
Om Bielkheden ska möta Sanchez tycker jag det är en drömmatchning för Bielkheden Sanchez styrka är ju marken och där är Bielkheden som bäst sen stående så är Bielkheden van också.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
skillnad på marken och marken... diegos brottning är ju lätt bättre hoppas på svensk skräll såklart..
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Davids Brottning är väldigt bra, men Diegos är antagligen bättre. Båda är ju väldigt bra på BJJ. Kanske är som sakt Bielkhedens chans stående. Vet inte hur det är med storleken. Diego har ju gått matcher i lightweight. är inte så bra på att räkna om från pounds till kilo så jag vet inte hur mycket man väger i dessa viktklasser men Bielkheden brukar tävla i minus 76 kilo i europeiska tävlingar, något som jag tycker är lite förvånande. Tränar själv på Hilti och väger lite över 80 kilo och har sparrats lite med David, och tro mig han är enormt mycket större än mig. :) han måste fan basta bort 10 kilo innan matcherna, så kanske är han betydligt större än Diego? isånnafall är det ju en klar fördel. Men Diego såg biffig som fan ut på bilderna som postats på honom på diverse forum.
UFC 81,såhär tror jag det kommer sluta:
Brock Lesnar vs. Frank Mir Antonio Rodrigo Nogueira vs. Tim Sylvia Ricardo Almeida vs. Rob Yundt Jeremy Horn vs. Nate Marquardt Tyson Griffin vs. Gleison Tibau Kyle Bradley vs. Chris Lytle Marvin Eastman vs. Terry Martin Tim Boetsch VS. David Heath Rob Emerson vs. Keita Nakamura
brock by f5!
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Brock Lesnar vs. Frank Mir
Antonio Rodrigo Nogueira vs. Tim Sylvia
Ricardo Almeida vs. Rob Yundt
Jeremy Horn vs. Nate Marquardt
Tyson Griffin vs. Gleison Tibau
Kyle Bradley vs. Chris Lytle
Marvin Eastman vs. Terry Martin
Tim Boetsch VS. David Heath
Rob Emerson vs. Keita Nakamura Mina snabba tips. Hoppas dock på Mir och väldigt mycket på Nog