Förstår inte hur någon ens kunde tro Lesnar skulle ta Mir, noll rutin.
Det gick till mattan, och så var det kört för Sylvia. En tidsfråga bara ;)
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Nogueria är fan grym! Jag är besviken på lesnar. Jag trodde faktiskt på honom. Mir var ju på nedgång sen tidigare å lesnar är ett monster. Dock så var submissionen ganska given:/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Anledningen till att jag trodde på Lesner är att Mir i sina senaste matcher har varit helt ur form. Nu å andra sidan såg han ut att vara i riktigt bra form. Nog har alltid varit min favoritfighter och jag var verkligen väldigt nervös inför matchen mot Sylvia. Nog känns som om han är lite på nergång sen den fantastiska tiden i Pride men han är fortfarande otrolig på marken.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Är jag den enda som tycker nog känns så skakig stående...väldigt osäker å kan lätt bli knockad:/ Vilket även skedde?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Legion P23 Nej, 7 rätt av 9 känns helt okej gissat faktiskt :P
lebanner: Nog har aldrig blivit stoppad, så att säga att han lätt blir knockad är väl en viss överdrift.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
hm sant...kanske jag som blandar ihop honom med en annan brasse som gillade att boxas på senare tid å lätt blev slagen...werdum? my bad isf.
Nog får fixa till sin posture stående alltså, han som så många andra bjj snubbar går med hakan rakt upp i vädret och poppar upp huvudet vid varje slag.
..:: A dollar short and a day late. Story of my life ::...
Big Nog har ju käken däremot att gå på som han gör.
Hm Leben Vs Sakara tog tydligen diego och davids plats på standard kortet, så nu får man hoppas på att ett par matcher tar slut snabbt. Kolla MMAjunkie för mer info.
Legion=sötast
Nåra här som ska på thezone imorn? Jag är grymt sugen men alla polare bangar. Jag måste fan dra själv. Kan inte missa gamla idolen enso!
Fedor till Dana
"Numerous times have I read mister White’s statements on Internet concerning myself. In my opinion, allowing yourself to say those things is not a sign of a gentleman or a grown man at all! If he candidly wants to prove himself right then let my fight with Randy happen or let me face the reigning UFC champion Antonio Rodrigo Nogueira. In the future I wouldn’t want to hear those statements in my address ever again and I won’t tolerate that.
My last fight in Japan proved that I’m ready to fight anybody with any height advantage, skillset or experience. I have fought and still wish to fight the best athletes. The Randy fight is my goal number one right now, he’s a great fighter and this is a very unfortunate situation when too strict and one-sided UFC contracts don’t let this fight happen.
The whole world is eager to see me fight your champions, people don’t want to listen to your press-conferences. I’m signed with M-1 Global and this promotion is ready to organize such fights under our banner or in co-promoted events."
Legion=sötast
Bra av Fedor...Får verkligen hoppas att Dana är "the bigger man" och låter fighten bli av.
Ät
dana är trångsynt å tror att ufc ska ta över hela världen. Jag tror dana backar
Det tror inte jag, han verkar vara jävligt envis. Tror inte han vill gå miste om pengarna. Det måste varit en enorm besvikelse för honom när Fedor signade m-1.
SPOILER!!! Grymt nice gala. Anderson silva är i mina ögon den bäste! Vem kan ta honom? Synd att biekelheden fick råtorsk:/
Dana är en envis jävel, han lär knappast svälja sin stolthet. Hoppas dock på att någon i hans läger ger honom en flata i bakhuvudet så att han behåller fötterna på jorden. Fedor - Nogueira: En brasse mot en ryss. Den ena har blivit påkörd av en lastbil och överlevt och den andra har överlevt ett par år in the russian army. Ah, det kan inte(!) bli annat än vackert. Fedor - Ryan: Om Chuck kan knocka Ryan så kan nog Fedor slå av honom huvudet.
Fedor - Nogueira är inget jag vill se igen. Känns inte som om det kommer vara någon skillnad på den matchen och dom två första. Fedor-Barnett skulle jag gärna se.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
pa_loma F21 Angående att Fedor överlevt ett par år in the russian army så var han flygplatsbrandman och jagg har läst någon intervju då han beskrev det som en bekväm tid för att han kunde fokusera på att träna Sambo.
Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com
Tämligen synd att Bielkheden fick smisk, personligen tycker jag han borde ta steget ner till LW, kunde han ta sig ner till 160 utan att vara allt för uttorkad (vilket han inte såg ut att vara) borde 155 inte vara något enormt problem. Där skulle han sannolikt stå sig bättre. Silva ser bara bättre och bättre ut ja, hade varit trevligt med Okami vs Almeida för nästa chans på titeln. Sen har ju Hendo dock aldrig sett otroligt bra ut i sina matcher i MW dock, inte för att det gör vinsten mindre imponerande dock.
Look with your own eyes - See with your own mind
Sengoku i morrn! Ännu en gång ångrar jag att jag inte fick tummen ur och fixade biljetter för att se det hela på plats, men men... det kommer att ske när min budget tillåter. Som om det inte vore nog är DREAM.1 LWGP 1st Round bara 11 dagar iväg, ah, det är en underbar tid för MMA just nu.
Hur tror ni Kimbo skulle klara sig i UFC? tycker han blir bättre och bättre och tror faktist att en liten chans finns att han skulle överaska!
Då var det strax dags för DREAMS.1 LWGP 1st Round!
Gesias Calvancante vs. Shinya Aoki
Tatsuya Kawajiri vs. Kultar Gill
Kazuyuki Miyata vs. Luis Buscape
Joachim Hansen vs. Koutetsu Boku
Eddie Alvarez vs. Andre 'Dida' Amade
Hayato Sakurai vs. Hidetaka Monma
Katsuhiko Nagata vs. Artur Oumakhanov
Mitsuhiro Ishida vs. Bu Kyung Jung
Mirko Cro Cop vs. Tatsuya Mizuno
En lineup som i sedvanlig ordning får UFC att se fånigt ut :) Som jag har längtat efter detta! Det är bara att konstatera, Japan har alltid ägt LW-scenen och lär alltid göra det.
al3 P19 Med tanke på hur tunn HW-divisionen i UFC fortfarande är tror jag han skulle klara sig alldeles utmärkt. Han blir som du säger bara bättre och bättre, med Bas som tränare är det väl bara att vänta dock. Bas kommenterade dessutom hans groundgame i sitt senaste utskick, "
Kimbo is getting better and better, for the people who think that he doesn't train ground, HELLO, you are talking to me. You think I let him make the same mistakes that I did? Of course not. So he trains ground too and I am sure it will be shown once one of his next fights goes to the ground. " Ska bli klart intressant att se hur han utvecklas framöver.
DREAM kommer velkligen bli underbart.. längtar att få se min favorit Aoki i sina härliga byxor.
Då har man sett DREAM... kändes verkligen som PRIDE var tillbaka.
Instämmer till fullo. Hela eventet andades PRIDE, vilket de inte riktigt gjorde någon hemlighet av heller ;) Alltid lika trevligt att höra the crazy PRIDE lady yla dessutom! Som nämnt tidigare, trist som fan med Aoki vs JZ, men men, matchen lär väl bli av igen inom en hyfsat snar framtid iaf. Hansen såg vass ut!
på tal om Kimbo så sade Ken Shamrock i en intervju att de kanske skulle mötas... haha det skulle vara något..
Det är svårt att tro att Shamrock faktiskt var bra en gång i tiden. Förstår inte riktigt varför han envisas med att stå upp konstant istället för att ta ner det på marken där han faktiskt har någon chans. Trots Kimbos bristande erfarenhet tror jag han skulle köra över Shamrock.
Varför inte starta en ny organisation UOC - Ultimate Oldies Championship - och låta alla de avdankade gubbarna slåss mot varandra. Köra en GP med Shamrock, Frye, Coleman, Tank Abbott etc.
Haha tanken har faktiskt slagit mig tidigare och jag tror seriöst det hade kunnat bli lyckat ^^ Tänk lite kortare ronder så gubbarna inte blir för trötta.
MMA Oldboys, 2x2 min och inga benlås, måste tänka på knäna och lårbenshalsar
Utan kneebars och heelhooks är det ju ingen mening för Shammy att vara med :(
Sen får man vara rädd om höftbenen med hos de gamla gubbarna.
Alla vet väl att man går till
http://www.mmabloggen.se först blink blink..
Vill man ha senaste nyheter på engelska så finns där en hel del bättre än cagepotato.
Eller så hänger man bara dag in och dag ut på sherdog istället, så kommer man även dagligen i närheten av att ge upp på mänskligheten och hoppa ut för ett stup ;)
How about EliteXC? Shamrock vs Le ^^ Bra med action alltså!
UFN ikväll! Kommer bli göddans som man säger. Tror dock att Ken flo rullar över J-lau relativt enkelt.
Legion=sötast
Kan ju diskuteras om det gick lätt, tyckte det var ett småfånigt stoppage, han gjorde ju 0 skada, även om det var en dominant position. Rätt ok gala allt som allt, några småstaker som störde mig... som att Diaz alltid hittar ett sätt att vinna, jag vill tycka om honom men det går inte med hans påklistrade jävla gangsterattityd, samma sak med hans brorsa. De ser så OTROLIGT fåniga ut när de står och försöker se stenhårda ut. Det smärtar mig att de faktiskt har talang.
Tycker det var en fruktansvärt het gala. Främst glad att Karo förlorade, trots att det avr ett väldigt tvivelaktigt stoppage. Pendragon Yar, det var ju betydligt svårare än jag trodde det skulle vara för Ken flo, å andra sidan tyckte jag en hel del slag kom igenom J-alus försvar där i slutet, kan ha fel dock. skall kolla igen.
Legion=sötast
Haha, jag är också överlycklig att Karo förlorade. But do you know who Karo is bro?! ^^ Saken är den att jag i regel gillar att se honom slåss, men så fort han öppnar käften tröttnar jag på honom. På toooook för stort ego. Jo det var väl inte det värsta beslutet jag sett i mitt liv, men det känns ändå lamt för han gjorde i princip ingen skada, även om han som sagt hade en väldigt dominant position. Märks hur som helst att J-Laus träning med BJ hjälpt enormt, han utvecklas ju verkligen för varje dag som går. Med tanke på hans ringa ålder har han onekligen en ljus framtid.
Ska bli kul och se Coleman tillbaka i UFC tycker jag.Hoppas han tar Lesnar,han hör inte hemma där.
Njaaa, Coleman har trots allt inte gjort ngt ens halvt intressant på jag vet inte hur många år. Och nej, en match mot shogun, mirko, eller fedor räknas inte nej.
Legion=sötast
Nej,han är kanske inte så kul men är alltid kul när de drar dit folk som man inte sett i oktagonen på länge.
Och nej, en match mot shogun, mirko, eller fedor räknas inte nej. Uh, jo, det gör det? Dock presterade han inte speciellt hett i någon av matcherna (däremot räknas inte en bruten arm på Shogun). Sen klarade ju sig trots allt Coleman längre mot Fedor än Lesnar skulle kunna drömma om :) Men jag tycker det jag och dryice (och säkert nån till) pratade om innan hade varit kul, Senior Citizens FC ^^
Finns lite balla matcher i kommande galor. Själv längtar jag efter att få se sogodjou mot nakamura i ufc 85 tror jag. Har ni sett nya tuf?
Hoppas Fedor gör Sylvia handikappad....eller iaf nästan.