Haha gamereactor är så jävla roliga...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
det gjorde dom ju inte. lbp vann före gta
du är kär i mig.
iofs vann det på pc, ja. men dom dissade ju fallout, vilket är helt sjukt. och varför fanns inte gta med på den när dom gav den full pott på pc också?
du är kär i mig.
aha var det bara på pc. dom är idioter iaf tyvärr
1an var ju godkänt får man ju lov att säga .. inte mer .. fps på ps2 är ju ingen höjdare
Get Random!
1an var ju godkänt får man ju lov att säga .. inte mer .. fps på ps2 är ju ingen höjdare håll dig till din "jag gillar inte ps3" tråd istället OT, jag ser framemot detta spel, spelet är en del till att jag skaffade ps3 öht. Ser så jävla vackert ut.
vafan? :O jag har väl rätt till mina åsikter eller? .. jag sa ingenting om 360!!! jag sa bara vad jag tyckte!! .. OT! jag spelade dock killzone bara hos min kompis. det bästa fpset till ps2an efter TimeSplitters(som faktiskt gick att spela på ps2 :O ) .. men TimeSplitters är one of a kind!
Get Random!
säker på att det inte bara är för att du inte är van med kontrollerna? alla moh och cod-spel funkar utmärkt på ps2, lika så black. killzone 1 tycker jag var halvkasst, men 2an kommer definitivt bli årets fps, och säkert ett av årets bästa spel.
du är kär i mig.
men 2an kommer definitivt bli årets fps, och säkert ett av årets bästa spel. Glöm fan inte att Cod:MW2 kommer i höst!
Tack för mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
glömde det sry...
du är kär i mig.
Skönt att man inte behöver välja. Tror det har sagts att Cod:MW2 kommer under årets tredje kvartal? Så det är ju ett tag kvar.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Dieallot WORD!!! offT: och säkert en dum fråga men det är infinity ward och inte treyarch(?) som gör MW2? .. codwaw var godkänt bra, gillar co-op och så.. men jag vet inte.. spelade waw rätt mycket tyckte det var roligt, sen testade jag MW igen och såg vad jag missade :)
Get Random!
ja det är infinity som gör cod mw2, hoppas inte treyarch gör ett enda cod spel till, fy helvete vad fort man tröttnade på multiplayern i cod waw, sämst. cod 4 10 times better...
word! och sen att göra ett WWII spel och hoppa över USA in Germany? :O what's up wid dat? ..
Get Random!
word! och sen att göra ett WWII spel och hoppa över USA in Germany? :O what's up wid dat? .. Hur är det en dålig sak? Finns ju hundratals ww2 spel som utspelar sig där, treyarch har ju själva redan gjort ett sånt ww2 spel. Så som jag förstod det så ville de satsa på ett annorlunda perspektiv den här gången.
Hur som helst, kul med ett nytt infinity ward cod nu. Hoppas de använder en ny grafikmotor och faktiskt förnyar konceptet så det inte bara blir cod4 all over again fast med nya banor. Då kan de lika gärna släppa DLC ju.
Håll er till ämnet grabbar.
jagvillocksåhaenblog.com
marvingaye känns som att de borde kunnat ha med det också .. gjort spelet lite större, lite roligare banor, men men... sen finns det redan DLC till cod4 soz för OT det var roligt när Killzone 1 släpptes och min kompis beskrev det som "ps2s svar på Halo" .. roflbbq .. tror faktiskt inte Killzone 2 slår ODST . Grafiken förvisso, men inget annat (A) Var iofs grymt längesen 1an släpptes , detta kan nog bli ett riktigt bra spel, synd att jag aldrig kommer spela det bara. :)
Get Random!
Tyckte ettan var ganska dåligt faktiskt. Köpte både KZ och Black samtidigt och rörde det knappt efter att ha spelat Black ett tag. Killzone Liberation däremot, det senast släppta KZ spelet, var faktiskt rätt bra. Ett av de bättre PSP spelen helt klart. Fick rätt schyssta betyg också. Fast KZ2 är ljusår bättre än ettan. Multiplayerbetan slår de flesta FPS jag har kört. Väldigt likt TF2 med klasserna osv, grymt kul.
Opening cinematic ute på gametrailers för den som inte sett. tyckte den var rätt grym, vill ha nu=/
Rawwwwwwwr!
Coolt intro. Kan knappt vänta nu :)
aaaah, bara en dryg månad kvar, jävlar vad jag längtar.
phow phow.
Nu har svenska speltidningen Level recenserat det. Pär Villner gav det 8/10 och i en andra åsikt så gav en annan recensent(som jag glömt namnet på nu) det 9/10. Sen gav ju Pär Villner Cod:4 8/10 också vilket kanske säger en del.
känns ju som att Killzone är en 10 då?
Get Random!
Jo kommer ihåg att jag checka Pär's recension på cod:4 sedan dess så skiter jag i hans åsikt
Aja såg lite rader som var saxade från recensionen och det lät lovande om man säger så Thomas Wiborgh var det som gav det en 9:a btw
En månad kvar då, typ.
jagvillocksåhaenblog.com
Japp :( Vi i europa får ju single player demo den 5:te februari i alla fall.
marvingaye Whaa? var det inte typ begränsat antal på den eller nåt?
! P20 Nu vet jag hur det ligger till! Glöm 5te februari. Så här är det: I USA så får man tillgång till demot 3dje februari om man förhandsbokar spelet hos Gamestop. De som inte förhandsbokar får vänta tills efter spelets release för att få prova på demot. I Europa däremot, så har sony bekräftat att demot ska släppas för ALLA innan spelet släpps. De har inte gett något datum dock. Det där med femte februari var förmodligen bara ett rykte :)
marvingaye Aha på så vis. attans! får hoppas det kommer ettag innan då så jag kan stilla min hunger
Man kan förhandsboka spelet för 42.99€/ca 450kr på www.play.com . Det är nog det lägsta priset jag har sett hittils iaf.
Gratis frakt dessutom! och så får man koden till ett exklusivt killzone2 theme :)
Problemet med Play är väl att man kan få spelet jävligt sent. Jag vågar inte boka något jag vill spela så fort som möjligt där tyvärr. :/
jagvillocksåhaenblog.com
Har beställt där några gånger, kanske 5-6. Brukar ta som minst 4 arbetsdagar och som mest har det tagit 7 arbetsdagar. Har bara förhandsbokat en gång och då fick jag det på releasedagen. Men ja, man vet faktiskt aldrig när man beställer från ickesvenska sidor(detta är då UK) man har ju hört att det kan ta någon dag extra jämfört med om man beställer inrikes. Jag har väl haft tur med det so far.
Oj oj,
dvd.co.uk säljer KZ2 limited edition med "steel tin case" för 35.87 inkl frakt(1£). Alltså cirka ~410kr allt som allt. Det är nog det billigaste/bästa erbjudandet jag har hittat hittils.
Har aldrig beställt därifrån själv men polaren sa att dom är bra och snabba.
Jag förväntar mig ändå inte att få det på releasedagen men i och med att jag vid den tidpunkten kommer ha fullt upp med ett relativt nyinskaffat Street fighter 4 så gör det mig inte så mycket om jag får KZ2 ett par dagar senare.
Sparar ju ändå ~200kr jämfört med om jag köper det från en affär här + flashigt LE fodral är dessutom alldeles för lockande :)
marvingaye Fan, då måste punden ha sjunkit med några kronor alltså. Och då är det ju fan dyrare att köpa med euro på play.com än pund. Men dealen ser bra ut. Kanske skippar att byta in spel på gamestop och tjackar det här istället jag med.
Fast ja.. isåfall var ju det här priset inte så illa heller:
Shopto.net
nej alltså 199 och två spel var ju inte så där jättebra från gamestop, littlebigplanet behövde jag bara slänga in 9 kr för... men det kanske är lika bra att göra sig av med assassins creed och vegas 2... eller mirror's edge efter platinum.
du är kär i mig.
Nä jag gilla inte heller gamestops erbjudande. Jag har inga spel jag vill byta in nu ändå :( Gamereactor gav det 10/10 haha. trodde jag inte Andra reviews som trillat in: IGN: 9.4 Eurogamer 9/10 Gamepro 10/10
199 och två spel är inte så bra nej, men jag ska ändå göra mig av med fallout, och så kan man köpa det andra spelet fett billigt begagnat nånannanstans så man landar på en slutsumma på typ 350:- Plus att man får det på releasedagen. Det var ju dessutom någon form av special edition, men de specificerar inte vad som faktiskt innehåller. Ringer nog och frågar imorgon.
9/10 på Eurogamer är ju bra.
jagvillocksåhaenblog.com
omen, vaddå har gamestop special edition?
du är kär i mig.
Kampanjen Det står på affischen "Special Edition - Only at Gamestop! (Limited Numbers)". Så jag antar att det innebär att det är en special edition version man får om man förhandsbokar med inbyte.
Hmm undrar vad det är. Vilka butiker är Gamestop? Måste missat dessa helt.
jagvillocksåhaenblog.com
Midas Gamestop är.. ja, gamestop tillsammans med alla tidigare EBgames. Det ligger ett gamestop på gallerian i stockholm. Hursomhelst ringde jag dit och frågade, men de hade inte fått nån info om var SE versionen skulle innehålla än. Så jag vet inte. De sa att jag skulle prova igen av slutet på nästa vecka.
Så som jag har förstått det så innehåller inte KZ2's limited edition något speciellt. Det är helt enkelt bara fodralet som är annorlunda. "Steel tin case" så som de beskriver det.
Pepp! Får det om några timmar sen ska jag förmodligen inte sova eller göra nåt annat på resten av helgen. Kanske möjligtvis återkommer med en åsikt.
möglig Pepp! Får det om några timmar En manad innan alla andra? ar du speljournalist eller vada
ban pa moglig om han spoilar for mkt! :(
Bara cok skön. Ska inte spoila jag lovar.
Bara cok skön vad betyder det
men hur har du fatt spelet da? antingen ar du speljournalist eller mytoman. PICK ONE :)