spelar om demot lite grann, gillar det bara mer mer mer. fan va nice och snyggt det är! tips för alla med 1080p tv, sätt ner till 720p när ni spelar, det blir mkt snyggare.
du är kär i mig.
Vad jag har hört är servers inte igång ännu.
jagvillocksåhaenblog.com
fattar inte hur jag har missat det, men det går att låsa in crouchen och zoomen.
http://www.myspace.com/choysmusic
Choys Zoomen har en ganska svårmissad knapp i options, men crouch har jag inte sett, eller ens hört att den ska finnas.
aa jag vet haha och crouchen är exakt under zoomen, men inte i campaign. man kan använda den under skirmish och förhoppningsvis under warzone.
ah, inte i demot då alltså. har du retailen? kan man mappa om kontrollerna helt?
du är kär i mig.
nej man kan tyvärr inte det, har promo versionen.
Frustrerande jävla piss. Sista checkpointen på elite, säg till den som klarat det och berätta exakt hur du gjorde.
gaah sluta för fan det är ju långt kvar tills det släpps :P är så jävla taggad!
du är kär i mig.
jag klarade ut det på Trooper nu, tyckte mig ha läst någonstans att kampanjen skulle vara uppåt 18 timmar lång? men klarade ut på det ca 8,5 timma nu (summerat ihop "best time" som står på Select mission). överlag ett riktigt bra spel måste jag säga, roligaste jag haft med ett fps sedan halo 3.
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
Spelade precis igenom demot två gånger, riktigt nice är det. Hade problem med att få kontrollerna såsom jag vill ha dom, men Alternate 2 med lock in zoom och sensitivity på näst högsta gjorde susen. Grymt spel verkligen, aldelles för kort demo bara... Dock så är det ju bara lite mindre än två veckor kvar tills spelet släpps nu, soft att man får sin 42 tums Sharp Aquos, full HD, 120 hz i veckan också, lär göra en del för känslan :P
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Spelet är bokat. Nu måste jag bara køpa en ny tv och ett nytt ps3. Det kommer att smärta på kontot denna månaden :)
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
mdubbelc P25 De flesta någorlunda seriösa recensenterna har sagt att spelet tar cirka 7-10 timmar att klara av. 18 timmar låter lite galet för ett såpass intensivt FPS spel nuförtiden, har inte läst det någonstans.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Efter att de ärliga människorna på dvd.co.uk informerade mig om att jag inte kommer att få spelet förrän 4 dagar efter release om jag beställer från dom så avbokade jag där och förhandsbokade ett ex på gamestop istället. De har ju trots allt samma limited edition variant där. Man får det för ca 180kr billigare fr dvd.co.uk men jag är så jävla sugen på det här spelet nu att jag inte pallar bry mig. Vill ha det ASAP! :) Jag har nog spelat igenom demot 6-7 ggr. För er som torskar demot och vill ha ett nytt vapen att leka med: Försök att få ner han snubben som är uppe på det lilla taket precis till vänster där man kommer in på andra delen av banan. Det enklaste (och kanske det enda) sättet är att kasta granater bakom honom så att han ramlar ner.
gamereactor sa 18 timmar, men han spelade igenom på hard, vilket ska ta mycket längre tid. så det gör jag när jag spelar iaf :) fast jag tror ändå inte det blir mer än 12-14
du är kär i mig.
Jo just det, minns nu. Jag kommer nog också spela på högsta tillgängliga svårighetsgrad. Det har ju sagts att AI:n är galet bra på de högre svårighetsgraderna. Ska även försöka att inte använda cover systemet så mycket så jag inte vänjer mig vid det.
Helt klart värt att köra på svårare svårighetsgraderna pga AI... förrutom i slutet som kan dra åt helvete :( Men det kommer bli väldigt jobbigt att inte använda cover kan jag lova.
Hm, är det verkligen så svårt? Jag menar, om man inte redan är van vid det. Tänker att det borde funka att ta skydd bakom saker "manuellt" som i de flesta andra fps spel som inte har ett coversystem. För det är ju så man kommer att spela i multiplayer sen där det inte finns ett coversystem.
Såg reklam för Killzone 2 i dag på en busshållsplats. Kul!
jagvillocksåhaenblog.com
Svensson Men Petter på gamereactor lämnar en del att ønska. Att spelet skulle ta 18 timmar att klara är helt enkelt inte sant. Marvin Høgsta svårihetsgraden utan cover? Går det ens?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Coke P23 Høgsta svårihetsgraden utan cover? Går det ens? Näe inte utan cover, men utan coversystem. Och nej, jag vet inte om det går :)
Vid närmare eftertanke så är det nog rätt svårt att ta cover utan att bruka coversystemet eftersom crouch knappen är mappad på samma ställe. Meh, det blir väl kanske ingen större skillnad när man kör multiplayer sen.
jag måste fan ut med en kofot och ta en sån där poster som sitter på busshållplatserna
du är kär i mig.
Haha. Det räcker med stålhätta har jag hört. :)
jagvillocksåhaenblog.com
nej vafan jag ska ju inte krossa glaset din vandal! bara klicka upp "dörren", går ju att göra utan skada på själva kuren
du är kär i mig.
Ja, men jag menade att använda fötterna till det. Nej, nu får det vara nog. Ska inte ge inspiration om sådant här!!! :D
jagvillocksåhaenblog.com
Två dagar kvar då!
jagvillocksåhaenblog.com
inte lång tid kvar nu
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
2½ män presenteras av Killzone 2 haha Första gången jag har märkt av så här mycket marknadsföring inför ett ps3 släpp.
Reklam på TV? Kul.
jagvillocksåhaenblog.com
Yes, det också. Har sett reklamen ett par gånger nu men blev mest överraskad av att se ett tv-spel presentera ett tv-program innan/efter reklampauser osv. zappade även förbi nåt tråkigt motorsportsprogram under helgen och såg att en av bilarna hade Helghast ögon på huven och diverse andra killzone 2 dekaler runt om. Ballt :)
Alltså, är det bara jag som tycker det verkar som om Microsoft har börjat göra löjligt mycket reklam den här veckan? Lite nervösa över Killzone släppet kanske? :S
Rätt kul. På ena busshållplatsne här är det Killzone 2, på den innan är det Microsoft. :)
jagvillocksåhaenblog.com
Asså fan jag tänkte ju va först att klara det på elite men nu börjar det bli bråttom ju. Jävla skitspel jag ska glömma bort att det finns tror jag.
Meh, jag kommer bara spela igenom single player på normal/hard en gång sen blir det multiplayer för hela slanten. Tror de flesta kommer göra så.
Jo hoppas det, att ingen ens testar... Jag hade också gjort så om det funnits online hela tiden.
Yes, så du har nog lite mer tid på dig :) Förresten, vet du om man belönas man med ingame grejor om man lyckas ta trophies som i resistance 2/uncharted? T ex, i resistance 2 så låste man upp diverse saker som extra vapen, visuella filter, nya game-modes osv genom att ta ett visst antal brons/silver/guld trophies. I Uncharted kunde man låsa upp nya skins, behind the scenes filmer, slow-mo mode osv. Fast det spelet hade ju redan ett trophy/achievement system som belönade spelaren innan trophies ens fanns på ps3. Men ja, det skulle vara kul om Killzone 2 också hade nåt sånt. Annars orkar jag sällan bry mig om trophies :/
Nej man får inget sånt genom att bara spela iaf... vet dock inte vad man får om man plockar intel-dokumenten och skjuter sönder helghastsymbolerna.
Jaha ok :(
En smått retarderad gamestopanställd ringde mig idag før att påminna mig om att jag har førbeställt spelet. Jag tackade honom hjärtligt då jag helt hade glømt bort det... Jar har även tagit ledigt från jobbet hela nästa vecka (vilket iofs inte är helt frivilligt) så nu ska det gejmas.
Jag hade planer på att ta lång helg (torsdag fredag) men det fick jag inte. Jävligt illa! Drar förbi Webhallen efter jobbet och hämtar mitt ex.
jagvillocksåhaenblog.com
Hämtade mitt ex från gamestop imorse. Collectors edition fodralet var faktiskt riktigt snyggt! Det är ett litet plasthölje över stålfodralet där loggan och de sedvanliga klistermärkena sitter (Sony, PSN, 18+ osv) man kan dra av det och under har man fodralet utan nånting, cleant och snyggt. Önskar alla mina ps3 spel kunde haft sån här förpackning :/ aja, tillbaks till helgan
Okej. Man skulle förbokat hos dom alltså. Uppfattade ju aldrig om det var metall eller inte. Aja, inget man kommer bry sig om när en vecka har gått.
jagvillocksåhaenblog.com
Näe det spelar väl egentligen ingen större roll, blev mest bara överraskad eftersom jag trodde det skulle vara nåt halvtaskigt aluminium fodral typ eftersom det inte är en "riktig" limited edition utgåva utan kostar lika mkt som vanliga retail versionen. haha så typiskt. kommer hem och så är båda kontrollerna är urladdade så nu måste jag vänta ännu mer tills jag får spela skiten :( hann inet så långt
hämtade också ut limited på gamestop, nu ere gogo pwn pwn förresten droppa allas PSN så vi kan lira tillsammans?PSN: jonathansvensson
du är kär i mig.
Fett grymt spel måste jag säga. Har kört 5 timmar på storyn ungefär. körde 4 av dom timmarna med orginalkontrollinställningen för jag tänkte att det blir jobbigt att zooma in medans man tar skydd men det var fan svårt. ställde in till alternate 2 och då gick det som smort. man lär sig av sina misstag:P Ska ge mig på multiplayer imorrn någon gångPSN: Teizen
jag älskar det. kört 2½ kapitel på singleplayern och hann dra en match online, jävlar vad det flyter bra 16vs16, fick 13-4 i stats! sen 3 deaths i rad för att jag prata i telefon och sen var jag tvungen o dra:( lyckades få den där trophien när man ska döda 3 st i rad med assault rifle utan att släppa knappen, och 3 hs i rad med revolvern, tyckte jag var rätt nice! hahah:P
du är kär i mig.
Roligaste jag spelat sen MGS4. Har klarat 5 kapitel, hur många är det totalt?
Straight from the Suarn!
Spelet ligger i min jackficka och kommer inte att øppnas førens nästa vecka. Jag gråter lite smått när jag tänker på det fast å andra sidan måste ju horderna av noobs få chansen att øve lite føre jag går online ;)Psn: Innleid