I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Battlefield 1943 & Bad Company 2 [PS3/Xbox 360/PC]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2010-01-28 15:29
Demot är ute på XBL nu...

Playing as we speak.
 Digg it...

2010-01-28 19:12
Håller på tanka betan, har förhandsbokat det så har fått en fin key.. :)

cheerz
be the change

2010-01-28 22:43
Har spelat lite nu och det verkar rätt kul men...
Vad fan har dom gjort med grafiken?...så jädra mycket bloom och skit att man knappt ser 100 meter framför sig...

2010-01-28 22:53
tankar det nu! :D
Get Random!

2010-01-28 23:15
Grafiken kan allt höja sig några snäpp tills release.

Annars är det skoj att skjuta sönder hus och sånt :)
be the change

2010-01-28 23:40
roligt faktiskt! :) dock är det lite halvlagg känns det som. kanske är vanligt på beta mp. Men man märker ju knappt när man blir skjuten? skakar lite på skärmen typ inget annat. Tar en stund innan man märker det.

och hur vet man om man har lite liv?
Get Random!

2010-01-29 00:24
Håller med dig king. Det var liite svårt att märka.
be the change

2010-01-29 01:54
Fan va spelet crashar hela tiden nu bara det är synd..
be the change

2010-01-29 08:58
Galet röj synd bara att servrarna suger kuk

Bokade spelet igår också lol innan jag visste att demon var uppe
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-01-29 11:56
Det är ju fullt ös iallafall. Man kan aldrig stå säker *<:D
be the change

2010-01-30 10:49
Demot är riktigt najs, dock besviken på lite småsaker men inga stora saker!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-01-30 11:48
Demot är the shit, fan va bra de asså.
www.myspace.com/jmellow08

2010-01-30 14:15
väntar på Collectors edition! :)

var galen med snipern igår föresten. var bajs på 1an men nu är jag farlig. bara massa HS

jääääävliiigt fett att man kan sätta red dot / "acog" osv på sina vapen.. massa attachments och upgrades typ! :) riktigt ballt faktiskt!
Get Random!

2010-01-30 15:56
Jag gillar demot, absolut. Men jag har redan tröttnat på sniperbögarna som sitter nästan utanför banan jättehögt uppe på ett berg och tror att de är bra på att snippra.
Ännu drygare blir det när de är i min squad. GAH!

(Jag tycker seriöst att man ska sluta ta med snipers i multiplayerspel. Vapnet förstör upplevelsen för alla andra när idioterna inte kan använda skiten. "Här ska jag sitta i 20 minuter, för jag kommer få asmycket kills" Sug en kuk i 20 minuter istället, du får ut mer av det.)

Hursomhelst: jag kommer att köpa spelet. Jag kommer spela demot istället för MW2. Så mycket diggar jag det.

Drop that motherfucker!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2010-01-30 18:06
Gillar att man editera sina vapen klasser mycket mera nu ! :D Blir nog att köpa detta spel till boxen istället för pc tror jag. :)
Jag är miljöaktivist, tycker det gröna är gott. Om det går att röka förstås.

2010-01-31 11:29
"Jag kommer spela demot istället för MW2. Så mycket diggar jag det."

lol kommer in på live och mobbar dig snart

fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-01-31 17:11
Dieallot

lol du är fan sämst.. avundsjuk på snipes killzzzzz

dock är jag mer än run n gun sniper... fett at tman kan ha red dot på sniper med! ..

väldigt som CODMW2 känns det som.. shotgun som secondary wepeon(!)=!=!)! och rofl WWII weps.. M1 Garand tex :S
Get Random!

2010-01-31 17:18
Läste du vad jag skrev? Jag skrev att när idioterna INTE kan snippra och inte får några "killzzzzzzzzzzzz!!!111" så blir det drygt som fan. De sitter bara där.
DU är säkert en av dem, din lilla fjant.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-31 17:20
faaaaaan att jag bytte från xbox till PS3!!! när släpper de demot till PS3???
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2010-01-31 17:47
Dieallot

aa juste... glömde bort att jag har 1.3 i k/d :P
Get Random!

2010-01-31 18:44
1.3 är rätt asdåligt.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2010-01-31 18:53
4e februari kommer det till ps3
du är kär i mig.

2010-01-31 22:03
springsten P19
du är asdålig.. 1.3 är plus i alla fall
Get Random!

2010-01-31 22:06
1.3 är knappast(!) "SkillzzZZ" iaf. Det kan vi ju konstatera. Det är som att skryta om att man har en 13 cm kort snopp.

2010-02-01 00:41
Dieallot

har 1.4 nu lol! .. vad har du själv? bara för att du är n00b som kör engineer
Get Random!

2010-02-01 01:08
har 1.4 nu lol!

Fick du stånd?

Min K/D-Ratio spelar ingen roll. Jag har hellre dålig ratio och springer runt och spelar spelet istället för att campa uppe i en gran och inte tillföra ett jävla skit.

2010-02-01 02:11
Jag brukar vara en sån där lat sniper i Battlefieldspelen när jag äter mackor samtidigt som jag spelar. Då är sniper perfekt. Placera sig långt åt helvete...Käka mackor med vänstern och snipra med högern.
Funkar dock inte lika bra i detta spel då man inte kan ligga ner. :]

2010-02-01 11:20
KinG-PhiL: 1,4 som sniper och stolt? Polaren drog 18,0 som sniper

Sniper är kuk i det här spelet iaf, ser fram emot full versionen ska borra snipers i nacken

ROFL

Dieallot

2010-02-01 14:55
Dieallot
för du är baaaaajssssss failzoor

doggson hade ju typ 20 - 2 lol ... kör medic nu.. kung där med.. erkänn att du är avundsjuk
Get Random!

2010-02-01 15:09
vem bryr sig om den ration, det är ju scoresen som räknas :E

Lagspelare ftw, rush, plant/defuse, kill kill killl!!!!
be the change

2010-02-01 18:23
jaa men näähää? rullar ju medic .. healzzor allt och rezzar alla :D .. längtar faktiskt.. såå fett
Get Random!

2010-02-02 01:46
blir fanimej att boka das shiet imorn lr nå ;) verkar süüft

2010-02-02 11:26
KinG-PhiL: Aldrig avundsjuk alltid bättre ;) Ska också köra medic i fullversionen så galet mycket points hela tiden = högsta ranken snabbare

Du är väl inte ens 25 i bfbc1? rofl

Dieallot

2010-02-02 13:09
Jag spelade engineer i ps3 betan och ska nog spela engineer i fullversionen :)
Borra tanks för points wooh. Nej men, rocket launchers <3
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-02-02 13:20
doggson
ääähh.... 1an är överskattat
Get Random!

2010-02-02 17:06
Det ser onekligen fräscht ut. Lite rörigt kanske?

2010-02-02 21:09
Ja jag tycker banan är lite liten och linjär. Är kaos exakt hela tiden.
Gillar annars de lugna stunderna i BF när man typ åker jeep i öknen i 1942 eller springer genom risfält i Vietnam.

Grymt spel förövrigt.

2010-02-02 22:47
Köp ett bilspel istället om du gillar att åka bil i öknen. Kanske Fuel skulle passa?
Sist jag kollade så var krig just kaos.

2010-02-02 23:04
Krig är bara kaos i kassa hollywoodfilmer och i Call of Duty.

Jag gillar att kunna andas ut ibland. Men jag gissar att Conquest kommer vara lite lugnare.

2010-02-03 11:56
the_real_apa P20
men nähä.. rush heter ju rush utav en anledning... offence och defence liiix
Get Random!

2010-02-03 13:20
Länk till http://www.respawnaction.com/2010/02/battlfield-bad-company-2-box-reveals.html

9,5/10 inte illa pinkat :)

Förövrigt så kan snipern dra åt helvete, ibland ska man skjuta 5 mil över ibland 5 mil bredvid och ibland rakt på dom... CONFUSING FUCKING SHIT!

Hade jag velat ha realistisk bullet travel så hade jag väl för fan spelat Operation flashpoint. Känns så jävla oseriöst med den där jävla bög bössan, ska dom ha realism i spelet så får dom fan göra rätt. Om snipern ska vara som den är så ska folk dö på 3 kulor i bröstet.

Dieallot

2010-02-03 13:58
Såå, ni som lirar, är det rauwligare än mw2,
kommer ni gå över fulltime till detta liksom?

2010-02-03 14:02
Japp!

2010-02-03 16:53
Inte för att jag direkt lirade mw2 fulltime, blev distraherad av massa andra spel hela tiden men om det är nån multiplayer shooter jag kan se mig själv nöta ordentligt i år så är det nog bfbc2. MAG-betan sög saftigt babianarsle i jämförelse.
Fast det känns som att man ändå kommer bli distraherad då Mars ser crazy ut. Yakuza3, God Of War3 och Heavy Rain nu i slutet av Feb. Tur att jag inte bryr mig ett piss om Final Fantasy 13 iaf, annars hade Mars varit ännu jobbigare.

2010-02-03 18:18
TheMatt P28: Roligare ibland men för många idioter oftast, sen får man inte glömma alla fikusar som sitter uppe på berget och snipprar.

Har mitt bokat och klart men tycker MW2 är bättre i helhet, acog sniper i mw2 > random sniper i BFBC2

Kommer sluta spela MW2 när jag fått 60-70k kills då tycker jag att jag är klar :) Ligger på 29k just nu så har en bit kvar

Dieallot

2010-02-03 18:36
Hmm.. ja det kommer mkt sk A-titlar nu framöver.
Får kolla in demot imorrn o ta en funterare.
Men plockar det säkert bara för omväxlingens skull.
Heavy Rain ja, det kan ju bli helt fantastiskt,
eller totalt bullshit. Jag har bara sett QT-events &
färdigscriptade in game grejer än så länge. kul o "spela"
en interaktiv b-thriller i 20 timmar.

2010-02-03 18:57
Så, vilka ska styra det här till Xboxet då? Eller äre bara en massa PS3nötare around here?

2010-02-03 19:19
TheMatt P28

Testa deras förra spel, Fahrenheit/Indigo Prophecy. Det borde ge dig en hyfsad idé om hur Heavy Rain kommer vara. Det spelet var faktiskt riktigt coolt fram tills det ballade ur helt med all sci-fi bullshit. Heavy Rain ser iaf ut att hålla sig någorlunda jordnära och thriller-aktigt.
Men förvänta dig inget vanligt "spel". Rent gameplay-mässigt så är det här är mer som en mordernisering av gamla click&point äventyrsspel som typ Myst, Grim fandango, Tales Of Monkey Island etc. Bara att man går runt och triggar saker med QTE och gör massa beslut istället för att klicka omkring med en muspil och lösa pussel. Inget vanligt spel.

Ontopic:

doggson

Så du säger att det är "svårare" att spela som sniper i bfbc2 jämfört med mw2? Bra isf. Jag är nog på samma spår som Dieallot när det gäller snipernördar. Fanns inget värre än när man var det attackerande laget under betan och man var den enda som faktiskt försökte göra objektiven medans alla andra i ens lag satt utspridda längs med kanterna av banan och försökte snipra som nötter.

2010-02-03 21:04
marvingaye:
Ja, jag spelade & gillade Fahrenheit, iaf idén med det.
Hoppas det blir bra hursomhaver.

Typ Ontopic:
Jag pers har inget emot snipers per se,
det är ju väldigt kul o sikta så liksom, det är
tokcampandet jag blir helt stôllig på.
Hur fan orkar man sitta o inte röra d-paden på 20 min?
Värsta som finns när man kollar killcams/väntar på respawn
o ens teammates inte rör på sig ÖVERHUVUDTAGET.

2010-02-03 21:24
marvingaye: Jag är måttligt taskig med snipern i BFBC2 så finns väl säkert folk som tycker annorlunda, tex king_phil som är beast med snipern och bara får headshots etc etc ;) Föredrar MW2 sniping vilken dag som helst, ska man ha ett realistiskt spel så ska man fan se till att ha med mer än 1 sak.

TheMatt P28: Där har du 360 demon just nu, väldigt mycket kramande på berget (Port valdez)

Dieallot