|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
Varför i helvete kastar de ut mig ur matcherna o skyller på MIN connection när jag inte har lagg osv över huvudtaget..?! jädra dretservers i reckon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
För att servrarna suger kuk :)
Alltid samma sak med BF spel på konsol :)
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|
|
|
ähh.. de flesta spel idag har dåliga servrar (mw2) lol!
Get Random!
|
|
|
eller aah.. det laggar i alla fall..
Get Random!
|
|
|
Du suger eftersom MW2 kör P2P, lagget beror på amerikanerna med 56k
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
|
|
|
jaa.. tänkte det. men ändå... :P
Get Random!
|
|
|
Om någon har modern warfare 2 och vill byta så har jag bad company 2,
|
|
|
Jag är nog sugen på ett byte, PM:a om det fortfarande gäller.
|
|
|
Jag undrar hur det funkar med kommandon och snack på konsol, det verkar som teamplay är väldigt viktigt i BC2.
Måste man skaffa headset?
|
Hangaround
2010-03-16 20:22
|
Jag använder bara headset om jag lirar med polare. Select-knappen funkar bra. "Attack", "Defend", "Give me shit!", "Enemy!". Du kommer ändå hamna i Squads som består av tre recon som campar längst bak på banan, inte vet hur man använder select och inte kunde bry sig mindre om du snackar i micen.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
|
|
OKeyokey så det är så det funkar!
Ska fan köpa detta när jag varvat GoW3.
|
|
|
spelade precis klart kampanjen, den var riktigt crap. början var helt ok, men oj vad ointressant och dåligt skriven story. inga set-piece moments var bra. sista uppdragen var bara blä. gillade dock gameplayn bättre än mw2's kampanj.
multiplayerläget is where it's at, jävlar vad kul det är.
du är kär i mig.
|
|
|
hur är det med reddot/acog på sniper.. är det något andvändbart?
Get Random!
|
|
|
någon annan som har problem att instalera nya patchen? (pc)
|
|
|
Jag kör 4x (acog?) på den där ljuddämpade automatiska ärtbössan till sniper. På bolt actionpuffrorna verkar det meningslöst, då man knappt hinner ladda om innan man dör ifall du inte sätter headshot. Kanske funkar bättre på hc. Men du har ju inte problemet med breathing i battlefield. så Hs sitter ju relativt ofta.
Grattis Mattias, där fick du inte ett skit sagt på 6 rader.
ps, jag hatar EAs servrar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
Hangaround
2010-03-17 06:36
|
hur är det med reddot/acog på sniper.. är det något andvändbart? Nej. Jag förstår inte varför folk vill köra RDS/ACOG på sniper.
I am Dave! Yognaut! And I have the balls! and I'll keep it Murray till I'm burried
|
Hangaround
2010-03-17 16:14
|
|
|
|
Skönt spel. stör mej lite på att högkalibriga snipers inte dödar på ett skott, och att min dator inte är den senaste. Men jag har maxat recon och vehicle iaf, nu är det assault som gäller, inte alls samma charm som recon.. =/
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
|
|
|
Har åxå just maxat recon, vechicle & assault. Jag finner det dock en smula oinspirerande o traggla mig igenom medic & engineer. Nu har jag ju motionmine, magnumammo, M95 & mortarstrike. superb. O nej, jag campar fan inte. Jag vinner skit..
|
|
|
jag tycker recon suger fet jävla hästballe, iaf första snipern. måste ju sätta skottet mitt mellan ögonen för att dom ska dö på ett skott, och den är otroligt jävla seg att ladda om, har inte ens pallat levla förbi den. kör nästan enbart assault, helt klart roligast. 14 högsta killstreak !
fick en riktigt nice kill med destruction 2.0, rusade in en hel squad i ett hus och jag drog fram granatkastarn och sprängde bort sista lilla väggen som höll upp huset och fick en trippel destructionkill :)
du är kär i mig.
|
Hangaround
2010-03-18 06:56
|
Medic = m60 = 9 Guldstjärnor = äg. Bättre än Recon :)
|
|
|
Start snipern - Gol snipern - M95:an = äger din jävla m60
Förövrigt är du bög!
|
|
|
snipers är bögar. hellre en dödad sniper än 20 dödade medics
du är kär i mig.
|
|
|
aww ledsen för att du blir snipad?
Kan komma online och smiska dig lite på ps3:an med skitkontrollen...
Jag sa ju när demon var ute att snipern var hemskt men 1 dag senare efter release så kunde man behärska skiten hyffsat och få några fina kills.
Bolt action nigguh
|
|
|
Ja du gnallde ju sonder dig om snipern tidigare i traden. Nu sitter du i busken med king phil och campar medans andra gor objektiven.
Na, haller med svensson.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
jag brukade springa runt och noscopa :P Sitter förövrigt inte i nån fucking buske eftersom jag varit bfbc2 fri i typ en vecka
YOU JUS MAD BECAUSE IM STYLIN ON YA
|
|
|
Eh, valjer nog istallet att tro att du satt o runka i en buske till du 1kade sen salde spelet eftersom du var for dalig for de andra klasserna. *trolltroll*
|
|
|
maxxade alla andra klasser för att jag är så fucking awesome + har sånt otroligt pro team runt mig när jag spelar
<3 to Dieallot och resten av EMO/FISK
|
|
|
finns inget bättre än när man blir skjuten av en jävla fittsniper som sitter och trycker bakom en sten på en kulle när man har sprungit halva banan, och sen lista ut vart han sitter, smyga runt och sätta kniven i bakhuvudet, F.U! Assault ffs!
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone
|
|
|
varför hata på mig! :( alla vet ju att jag är run n' gun sniper! plockar ju folk som sitter i buskar!
sen har jag inte detta spelet än men ska nog försöka kirra på fredag, om jag inte väljer Final Fantasy :)
sen gillar jag nog Medic mer. L34 eller vad den nu hetter på 1an var ju feeet
Get Random!
|
|
|
Varför syns inte mitt nästa rank; pp2000, ikonen är en döskalle istället?
|
|
|
Sista vapnet + att det är overpowered antar jag ;)
alla vet att du utav alla inte är bra på något phail....
|
|
|
nae.. tror det har med rank o göra, för jag fick inte skiten ikväll fast ja levla bajset ur medic.. tror jag iaf, är shitfaxxed nu.. googla svaret är f.ö för houwmous.
|
|
|
ur medic.. tror jag iaf, är shitfaxxed nu.. googla svaret är f.ö för houwmous. haha say whut?
|
|
|
Nykter översättning: Jag levlade upp medic-klassen, men fick inte light machinegun grip upgraden iaf. Tror jag, för jag är duktigt berusad nu. Att googla efter svaret är för homosexuella.
|
|
|
Ifall ni kör Engineer, skit i att skjuta ihjäl folket med bössorna, använd raketgevären och spräng väggarna de står bakom. De dör direkt.
*snaark*
|
Hangaround
2010-03-21 11:41
|
Det där var nog det sämsta jävla tipset jag någonsin läst. Hahaha. Noob on the run.
LEWLZ ROCKITLAUNCHÄR DÖDAR DIREKT! PJUNGPJUNG!
|
|
|
Ifall ni kör Engineer, skit i att skjuta ihjäl folket med bössorna, använd raketgevären och spräng väggarna de står bakom. De dör direkt. mind = blown
|
|
|
Bra tips!!!!
jag vet också massa tips gå in på min sida för att sätta in cash på paypal så får ni pro lessons
|
|
|
men ge er nu.. killen är 19 o vill va snäll. mobbartroll.
|
|
|
men det är ju sant? :S klart man bara använder s0par0ssimr4kket-lawnch4iR. 1shotkillz. även n00btuub ee epicz.
Get Random!
|
|
|
haha tog ett tag innan jag kunde "uttala" superawesomerocketlauncher". well played, king-phail.
du är kär i mig.
|
|
|
Det är ju skitkul att hänga med Carl Gustav och spränga folk. Vet inte hur många kills jag har med skiten men det är fan i mig många
|
|
|
skämt och sido.. är detta spelet värt att köpa nu? :) funderar starkt på det..
kul att man kan sänka hela hus till botten nu också.. blev riktigt paff när jag satt i det och detonerade en C4 i botten på huset :(
Get Random!
|
|
|
Det passar säkert dig och dina noob vänner no doubt
90% av folket online är sämst och det känns alltid som man måste göra allt för att vinna, några till amatörer dör dom säkert inte av :)
|
Hangaround
2010-03-23 01:14
|
skämt och sido.. är detta spelet värt att köpa nu? :) funderar starkt på det.. Gör inte det. Det finns tillräckligt med buskluffare i BC2 som det är. Vi behöver inga mer, speciellt inga göteborgare som kommer och tror att det kan campa bättre än nån annan. Håll dig till MW2 istället.
|
|
|
Köpte mitt igår, inte hunnit spela än, men om 1 timma drar tjejen hemifrån i 2 dygn.. DÅ JÄVLAR!
|
|
|
Vikktorius P22
ska antagligen köpa det på fredag. då tjejen åker hemifrån i en vecka! >:D
Get Random!
|
Hangaround
2010-03-23 22:09
|
|
|
|
|