doggson hata inte.. kommit på en fet teknik ju! :D .. ett tips är att kulan dyker en bit! :S vad menar du med att bara 1 sak är realistisk?
Get Random!
Att bara krypskyttet är realistiskt antar jag. Tycker också det är jobbigt men att snajpra har ju alltid varit svårt i Battlefield just för att man inte ska kunna ligga 1 km bort och skjuta ner hela det andra laget. Skulle snipers funka som i CoD eller CS skulle alla spelat som sniper.
sant.. 1 shottat varje person hade ju inte varit lika roligt..
Get Random!
Länk till http://www.respawnaction.com/2010/02/battlfield-bad-company-2-box-reveals.html 9,5/10 inte illa pinkat :) Sådär såg inte baksidan ut på de spel DICE tryckt upp och GVD la ut på sin twitter.
Och varför står Gamestop med på baksidan för?
Digg it...
Testade demot igår, kan säga att spelet var helt ok. Bra att man automatiskt kan läka sig själv, och bra att man inte denna gång behöver tömma 50 skott för att döda en person. Soft också att man kan ha red dot sight och andra uppgraderingar på sitt vapen. Det som fortfarande stör mig är aiming känslan vilket är en heeeelt annan känsla jämfört med MW2. Fick maxa sensen till full för att "nästan" kunna få samma upplevelse. Stör mig rejält att man fortfarande inte kan krypa.
^^Såna småsaker kan nog ställa till det för mig med. Att man är för låst i sitt mw2 tänk typ.. Men hopefully bara en vanesak.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
krypa kan man men inte kräla :P ang baksidan så är det ju den amerikanska. och gamestoploggan är ju där istället för SKU-koden.
du är kär i mig.
Läste att de tagit bort möjligheten att lägga sig ner då betatesterna förvandlades till sniperfester i högt gräs. Fick aldrig möjligheten att testa så vet inte hur det var, men drog ner demot igår och där gick det bara att sitta ner. Tar nog ett tag att vänja sig vid styrningen, ljudet och lära sig se vänner resp fiender. Men så var det ju på MW också.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
men jävlar va härjigt det är.. jag tycker nog faktiskt tempot ær liiite för högt.. men som sagt, kör ju bara med andra rookies på ett demo so far.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Airkill kommer vara en soab att få, dels för att jag suger med helikoptern men också pga att alla snor dom >< Gillar achievementslistan måttligt doable och inte så mycket frustration
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Bra nu känner man sig ju inte misslyckad med sitt whine om sniprandet. Min 10åriga lillebrorsa har tankat demon till ps3 och suttit och härjat, så nämner han att han låste upp den andra snipern så jag ställer frågan "Tycker du det var jobbigt att snipra?" Och ungfan svarar "Nä fick nästan bara headshots" FML fan gör man för fel
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
FML fan gör man för fel Alla vet att det är 10 åringarna som lirar 24/7 som är bäst på dessa spelen. Du är för dålig helt enkelt ;) Sen spelar du på 360 där folk förmodligen är bättre än på ps3. Shooters är poppis på krysslådan.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Demot till PC är släppt ju.. Men jag kan inte connecta till EA servrarna. "unable to connect to EA" står det när jag försöker logga in. Någon med samma problem?
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
På internet säger de att servrarna strular järnet för pc-lirarna. Ea twittrade förrut om maintenance.
TheMatt P28 ååh, du vet ingen ETA på servrarna då? vore nice att prova detta innan det köps. För köpas kommer det göras!
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Näe, ja råkade bara skumma på nått us-forum @ work. Kan ha varit på GT. Kör ps3:an själv.
TheMatt P28 har Ps3an bakom mej, men av principskäl så spelar jag inte FPS på konsol.. :P Kanske värt att ladda ner det där också då..
Har lirat ganska mycket nu och gillar det skarpt. Spelar det mer än Mw2. Väldigt ofta verkar jag dock möta riktiga puckon. Roligaste är nog att rusha med shotgun eller sniper. Sniper+ACOG kommer bli grymt kul
! P21 AHHH! vill lira ju! iofs bara 2.5 vecka till release, men ändå! xD Störigt som fan att det krånglar på PC.. =(
Avbokat! Är det bara jag eller får ni känslan av att det lutar lite mot MW/MW2? Små maps, få spelare, instant-action etc? Konsoll-lir rakt igenom. Rätta mig gärna om jag har fel!! Får inte alls nån battlefield känsla.. :// Blir nog att studera jäkla massa reviews innan jag lägger ut pengarna // Karkand Infantry!
redan bokat kostar 1kr /care :P Blir väl som bcbf 1 med bättre campaign snyggare grafik och "DROP THAT MOTHERFUCKER"
doggson : Hur man kan föredra ett spel som använder sig av hitscan över ett spel som faktiskt använder bullettravel och bullettravel är fan bortom min förståelse.. Fattar inte varför mw2 får sån jävla kärlek av alla, kan du snälla förklara vad som är så bra med skiten?poorks : Hur kan du tycka att detta är likt mw2? mw2 är en arcade-shooter som är inriktad på kills, solo och.... inget annat? Vilket är raka motsatsen mot vad bfbc2 är! Mapsen är ungefär 4-5 gånger storleken av MW2's maps 24 players (32 för PC) på Conquest och Rush, 16 spelare i Squad Deathmatch och 8 i Squad Rush är mer än nog jämfört med MW2's 16 max rakt igenom om jag inte misstar mig? Vet inte riktigt vad du menar med instant-action dock? :O Och självklart är det konsoll-lir rakt igenom då det är en console-port... /facepalm
Dalroc: Mw2 är Simpelt och beroende framkallande :) Om du ändå ska börja snacka om arcade shooter så kan du ju sluta måla upp BFBC serien som något annorlunda. Vill du ha Bullet travel så spelar du Operation flashpoint. Men som sagt spelet är bokat och jag kommer spela det iaf, men det kommer få slåss om tiden med MW2. Hade spelet varit som PCspelen hade dock Battlefield ägt på konsol, tycker hela comic stilen inte funkar riktigt. Känns mer leksakskrig.
åååh, får mitt spel snart :O Men, så insåg man inte att datorn behövs att uppgraderas en bit för att få ut optimalt av spelet :(. Men men, blir att lira ändå ^^
*snaark*
Spelet skickades idag så jag lär väl få det imorgon. Äntligen.
Spelet skickades idag så jag lär väl få det imorgon. Äntligen. Tror du ja, mitt ex skickades igår morse, jag har inte fått de ännu. Jag lär få de imorgon, skulle tro du får de på release.
Var beställde du ifrån? Själv beställde jag ifrån Game och jag har bra erfarenhet därifrån. Alltid fått spelet dagen efter det skickats. Men vi får se, får jag det på torsdag så är det cool ändå.
Jag bställde från discshop, har dåliga erfarenheter från game, bl.a. med mw2 där jag fick de 1 dag efter release. Men discshop brukar vara i tid, oftast tidigare. Har fått spel som släpps på tisdagar fredagen innan därifrån.
Betalade lite extra o drog hem det via steam ^^, 60% kvar och en nedladningshastighet på 4mb/s inte helt fel. ;D
-- Mellanslagsanvändare --
9.1 på GT. Är peppad på ett nytt hc spel nu, inge jädra casual dret. Tur i oturen att man e sjukskriven veckan ut..
Kan ni lägga till Battlefield 1943 på battlefield veterans sidan eller? jag kan ej och om det inte går så får man ju inte M1 Garrand i BC2. Me want my M1!
här är sidan för dom som inte visste om det
Länk till http://veteran.battlefield.com/
verkar stendött o ens logga in nu?
Mja, dom har tydligen ganska mycket trafik just nu.
jag köpte mitt exemplar (PC) på EAstore och har spelat sen 12slaget grymt kul!
Kom idag iaf
Fick mitt idag också, nice. Deras servers verkar inte vara särskilt stabila, lite som BC1, hoppas de är tillfälligt bara.
Men bra! Samma dag det kommer ner i lådan dör modemet. 2-5 dagar utan internet.
Segt utan internet, spela SP, som vad jag hört ska vara sämre än 1:an och jag tyckte 1:an var riktigt trist och sömnig. Men jag skaffa de ändå för MP, synd bara att servrarna varit rent av skit för mig idag, ständigt moonwalk-lagg.
Lyckades pilla ihop det med internet, men kommer inte inte på några matcher. "Loading" i fem minuter, sen orkar jag inte mer och quittar till dashboard.
failz .. tur att man inte förhandsbokade...
Get Random!
Får matcher nu. Helt laggfria också. Mattbanan som man tankar med vip-koden är sjukt ball
Nattbanan*
ARGH vill spela nu. Köper det tidigt sedan hem och gibba järnet!
Ah märkte nu att man bara behöver lägga till två spel på battlefield veterans för att få till gång till M1 Garrand. Yay då får jag den
No, no, no! He'll just send some special ops douche bag with pussy ass heartbeat monitors on their guns instead of us! :D
Haha, andra är också skön. Tyvärr så är bortsett från de inte mycket att hänga i granen i BC2 kampanjen. Väldigt trist story än så länge.
Ska kolla om jag har bättre tur med multiplayern idag.
Ryktet går att dieallot gick vilse i multiplayern...
Mjo. Men nu hittade jag ut.