I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Battlefield 1943 & Bad Company 2 [PS3/Xbox 360/PC]

Hobby & Fritid - Konsol & PC-Spel

2010-03-23 22:55

2010-03-24 00:08
Get Random!

2010-03-24 00:08
:P
Get Random!

2010-03-24 03:10
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-03-24 11:58
doggson
varför så mycket hat?
Get Random!

2010-03-24 12:45

2010-03-24 20:56
jaha är det du som är teizen? :p undrat vem det var jag hade där i min lista

Har inte hunnit så långt
du är kär i mig.

2010-03-24 22:32
Japp det är jag det^^

2010-03-25 22:22
fick BFBC2 i födelsedagspresent, måste skaffa nytt live nu!
SMÅLAND!

2010-03-25 22:23
köper det nog snart =)
Get Random!

2010-03-25 22:31
Jo, du har sagt det.

Typ 10 ggr i den här tråden.
Seriöst, ingen bryr sig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-25 22:41
haha >:D
klart dom gör.. jag vet att ni kommer fira då dagen kommer!
Get Random!

2010-03-26 22:25
JastwoProductions<br>"ring snubben som gör skor och kepsar av papper"<br>-Whatone

2010-03-30 00:40
föööör fett spel! :D längtar tills jag får 4x till MG ... klippte en kille och hans vapen.. en M60 med x4 och jag gick looooossssssssssssssssssssss.... slutade med 54 kills! :D
Get Random!

2010-03-30 23:40
Dom två "nya" banorna tycker jag är dom klart roligaste. Laguna presa i rush känns väldigt öppen och man kan attackera från många olika håll+att det är en 5 bas bana

Arica harbor i conquest är precis så jag vill ha det. Mycket närstird och även fast man kan köra sniper och sitta uppe vid berget så är det inte så farligt

Och det bästa av allt. Inga jävla helikoptrar. fyfan vad jag hatar dom! iaf när det är en bra förare som flyger runt runt över basen och bara mejar. Varje gång det händer så skjuter jag ner fanskapet och smyger till deras bas och när den respawnar så spränger jag den precis när dom jävlarna ska flyga iväg och fula sig igen. sug på den era fanskap!

2010-03-30 23:47
Hur fan pallar man lira conquest? Seriöst, den där jävla tutan när man torskar får mig att vilja hänga mig själv med xboxet nerkört i halsen :P

Laguna Presa äger i Rush, men den är väldigt svår att vinna på som Attacker. Tredje basen är nästan omöjlig att ta sig upp till om man inte har en grym bra squad + ett jävla bra team.

Nu vill jag ha DLC'n med alla "nya" vapen och outfits också. Och mer (NYA) banor!
Kan inte få nog av det här spelet.

Btw:
Jag lirar på 360 och efter 00:00 så hittar man bara halvfulla matcher. 6v6, 8v8, 1v4 osv. Ni som spelar på andra plattformar, märker ni av samma sak? Det är lite tråkigt då jag gillar att spela på natten :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-03-31 00:02
Dieallot
Ja tutan är fruktansvärd. Den som godkände tutan borde få en påk i röven. Men jag sänker ljudet en hel del så klarar jag av det:P

Tredje basen brukar gå bra om man kör med en jävla massa smoke, funkar offtast^^

Ja, jag spelar på Ps3 och på kvällarna så är det ALLTID lite folk. Förstår inte varför dom inte kan göra ett system som fyller på alla matcher som inte är fulle istället för att det blir så jävla utspritt. Måste ju gå på något sätt

2010-03-31 00:05
vad kör ni med för kits? :D

kör väldigt mycket medic, men även börjat köra engineer, väldigt nice faktiskt!
Get Random!

2010-03-31 00:13
Jag kör allt. byter väldigt ofta beroende på situationen jag är i/vilken bana jag spelar. Tror dock det är mest engineer eftersom helikoptrar och tanks är så farliga killar så vill man bli av med dom snabbt

2010-03-31 00:57
Spelar oftast Engineer. Just nu med USAS-12 Antitank-mina. Körde mycket medic förut men jag hatar att man inte kan göra shit på fordon med den klassen.

Men precis som ! så väljer jag setup och klass efter bana och sida.

2010-03-31 02:15
Spelar på ps3 och håller med om att det är sjukt irriterande att hela tiden hoppa in på servers med 5 spelare, hittade en server med kanske 18 spelare men givetvis blir man utslängd efter 10 min för deras server får för sig att min uppkoppling suger. Efter det har jag letat i 10 min och det har max varit 8 spelare inne, värdelöst när man vill ha lite nattspel och action. De borde fixa så att servrarna fylls eller att de stänger ner några nattetid så att det inte blir så jäkla utspritt. Alternativt att de lägger till en funktion så att man kan välja bort servers med mindre än x antal spelare.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2010-03-31 10:06
Samma här, alltid klent m folk på nätterna, när coolt folk lirar tvspel.
Men va fan är grejen med de "nya" mapsen, det står att jag har
dem nedladdade & ready to use, det har det stått sen jag köpte lim. ed.
på jävla releasedagen o knappade in vip-koden?
Men igår fick inte jag spela nåra nya krejjer inte..?
Please enlighten me...

2010-03-31 10:53
Jag behövde inte ens tanka ner Map Pack 2, startade upp spelet igår och det fanns redan där.
Står det att du redan har skiten tankat så kolla om du kan välja den innan du startar tex Rush.

2010-03-31 15:23
Aaah, nej för jag har inte heller behövt tanka nått vad jag kan dra mig till minnes..

2010-03-31 17:33
bluff är det... den har alltid funnits där!
Get Random!

2010-04-03 01:05
Rush är galet roligt om det är jämna lag och båda lagen försöker vinna. Blir jäkligt trist dock när man hamnar i ett lag där 80% sitter i spawn och kliar pungen med snipergeväret och andra laget är seriöst. Det slutar med att man blir analvåldtagen hårt och får bära blöja resten av livet.

Tänkte annonsera lite med då jag har brist på vänner som spelar tv-spel och ännu mer brist på vänner som spelar bad company på ps3. Så adda lightaan om någon är sugen på att lira. Kan alltid kan vara kul att ha någon med sig som inte har klister under skorna och därmed kan röra på sig.

2010-04-03 01:13
word.. riktigt nice när man spelar medic i rush vid sånna lägen... spelar d och man blir beskuten som fan.... ritkigt nice!
Get Random!

2010-04-03 02:08
Jo medic i rush med en bra squad är en jäkla guldgruva.

2010-04-03 06:43
Någon som spelar på PC och gillar att köra squads? Jag och några polare sitter och kör på vent och försöker spela lite "seriösare".
Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2010-04-04 16:56
det är även kul att vara medic! :D känner sig som allas hjälpande hand.. sen med MG36 eller vad den heter.. den som har scope från början.. feet vapen. använde det bara i ettan! :)
Get Random!

2010-04-04 18:54
KinG-PhiL

skitkul när man möter ett helt lag med bara medics och den sjukt obalanserade m60 också.. GÅR fan inte att vinna då..

2010-04-04 19:32
men asså... kan folk klaga på mer saker? först säger ni "whuuuaaaaahääh alla campar med sniper" och nu "whhuuuaaaaäaäa alla campar med m60"... get a grip son!

sen kör jag med den scope snipern som sagt epic^ :D
Get Random!

2010-04-04 20:31
var såg du "wuäh alla campar med m60"?
du är kär i mig.

2010-04-05 00:18
Klagar inte på att folk campar med m60, men det är ett förbannat bra vapen. sen är ALLA medics nästan, så man måste döda alla inom 2 sekunder om det ska funka.. :P

Någon som spelar på PC? tänkte spela inatt..

2010-04-05 03:07
tycker också det är ibland... sen tycker jag att alla är engineers.. sen tycker jag att alla är assault.... sen tycker jag att alla är sniper......
Get Random!

2010-04-05 22:30
Tänkte att jag skulle prova lite MW2 som break från allt Bc2 lirande och även fast det gick bra så blev jag fruktansvärt less. Det är värre nu än för ungefär 3 månader sedan. I varje match jag körde var det alltid minst en bög som sprang runt med kniv och var jobbig och det var sjukt många som sprang runt med danger close. sjuuukt många. En del banor går inte att spela längre för att alla bara bombar överallt.

så jag gick tillbaka till bc2. underbart

2010-04-06 07:07
Det tråkiga är att det inte finns nått att göra :(
Är rank 35, har haft alla vapen sedan rank 22(?), så nu springer man bara runt med samma vapen i stort sett hela tiden. Har tagit en liten paus nu och spelar Midnight Club istället :P

2010-04-06 08:03
Blev helt färdig med sista klassen nu, medic.
Tack för sista vapnet.. vicke crap.
Tänker lite som Dieallot, fan ska man göra nu..
Admin

2010-04-06 12:03
"Köpa Stimulus Package..."
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2010-04-06 12:31
15$ for tre st maps, samt tva gamla javla maps.

Jovisst, solklart kop om man gillar kanslan av bobby koticks giriga lem i rumpan.

Nej, kanner mig redigt maett pa mp shooters. Dicking around i Just Cause 2 visar sig vara bra mycket roligare nu. Riktigt kul spel.

2010-04-06 16:09
ofta man bara spelade för att låsa upp vapen? :P fail.. och ni klagar på doggsons cheevo hunting...

om någon vill köra squad battles är jag på! :D
Get Random!

2010-04-06 19:07
marvingaye: jag vill panga noobs och det är awesome på nya maps
Kommer bobby´s lem i närheten så stabbar jag han på direkten...äckel

KinG-PhiL: DEY JUS MAD BECUZ IM STYLIN ON EM!
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot

2010-04-06 19:08
inte kört squad dm/squad rush innan. riktigt roligt! :) dock inte lika roligt när det blir 1 mot 1 typ -.- .. händer itne så ofta, men mitt lag är ofta rätt dominanta(fo real? .. fo real..) så motståndarna quitar ibland! :O men sdm är nice! :D

har märkt av det dära att det är lite folk som spelar på nätterna, blev tillslut 2vs2! segt!
Get Random!

2010-04-06 23:23
King-phil, kör du PC? :P

2010-04-07 01:18
ne tyvärr :/ booxXx
Get Random!

2010-04-07 08:55
illa doggson. du har den redan nere i halsen om du kopt mappacket

2010-04-07 15:22
en snabb fråga bara... i början så låser man upp alla olika gadgets och sånt? typ defiblirators till medic bl.a... har man dom inte från början på vissa verisioner eller wzup? :S
Get Random!

2010-04-07 16:01
marvin:
Han har den deep. Real deep.

2010-04-07 16:33
hahah

2010-04-07 21:50
Pff mappacket var fan värt 0kr..

Men ni behöver ju inte oroa er för BFBC2 mappacket var ju gratis!...lol

Dieallot