Lost s4 [SPOILERVARNING !]
Snart børjar det ju. Nån som har nå info om det? SKAPA EN NY TRÅD. (Inlägget ändrat av Stuck 2008-06-16 15:01:31)
hejja
31 January 2008 i USA
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
så jävla taggad, väntat nästan ett år nu :D
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
Kommer bli grymt, sånt jävla avslut på förra säsongen.
jagvillocksåhaenblog.com
JA VAD KUL BARA ETT ÅRS UPPEHÅLL! jävla sär.. borde man se dom senaste avsnitten igen, eller kommer första avsnittet sammanfatta gångna säsonger?
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
mmm förra cliffhangern var svinbra. men alltså , jag trodde inte nästa avsnitt va förräns i feb mars typ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
1 feb kommer det väl ändå hit..om det släpps 31 jan
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
AEAP Nope, 31:a enligt epguides i alla fall.
jagvillocksåhaenblog.com
och det är inget som påverkas av manusförfattarnas strejk?
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.
redan 31 Jan?!?!? fan trodde de skulle komma i mars lr nått aja gött gött
fan kan knappt vænta. synd bara att charlie dog i slutet av 3an:( nån som har någon rollista før 4an?
hejja
Tror inte Lost påverkas, det är väl redan fixat lite kanske? Google! :)
jagvillocksåhaenblog.com
Som dets er ut nu kommer bara 8 av 16 avsnitt visas p.g.a strejken. Om strejken slutar inom de närmsta veckorna kommer de antagligen kunna visa hela säsongen under våren.
Stod på Undertexter.se förut om ett gäng nya skådespelare till säsong 4, kommer dock inte ihåg vilka. Men denna säsong kommer nog bli grym som fan.
Vi är överallt!
We have to go back!"
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
"*
Ett års väntan, det är ju detta man lever för hahaha Nej men ska bli galet kul och se, bästa karaktärarna, bästa handlingen. medan andra ser på prisonbreak.. haha Taggad!
DIIIF
http://www.youtube.com/watch?v=skkerYriRs4 Så underbart :D
Vi är överallt!
Ser ut som att första avsnittet blir 2 timmar! :O
DIIIF
KB-Raggs P18 ojoj, nu tror jag lætt att det ær lock som jack går på begravningen i sista avsnittet på 3an. efter som han sæger att han ska døda honom:D
hejja
Mycket trevligt länk där KB.raggs
Tippsar för 1000:e gången om http://spoilerslost.blogspot.com/ helt klart spoiler varning på denna sidan om du nu inte uppfattar namnet..
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Säsongspremiären inte två timmar. Däremot är det ett sammanfattnings avsnitt innan själva avsnittet.
åh jävlar vad nice. Perfekt med sammanfattningsavsnitt med. V ar alldeles för längesen sista avsnittet visades.
Gick ju rykten om att Peter Stormare skulle va med i Lost. Blev det nåt av det?
Changed Har för mig att han blev tillfrågad o spela en roll, men att han tackade nej p.g.a. att han inte ville binda upp sig så länge, för då skulle han inte kunna spela in långfilmer som han tyckte bättre om att göra.
Riktigt bra med en sammanfattning, finns en på sidan jag länkade också efter att man sett trailern.
DIIIF
för er som ej visste så ska michael komma tillbaka
faaaan... har plöjt 1-3 på några veckor nu och är helt såld, galet peppad på fyran
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
Syphilis P27 Hehe samma har, jag klarade av det pa 4 dagar. No life:P. Kunde dock inte forflytta mig ur sangen....
Det kommer bli 6 sasonger totalt och slutet ar redan skrivet tydligen...
-=Lek med livet så leker livet=-
En serie som borde ha begränsats till tio avsnitt på en säsong. Jävla skit...
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
varför är det bara beställt 16 lost avsnitt?
hejja
och varför byter dom sändnings dag?..har det inte alltid vart onsdagar, så att man kan ladda ner det på torsdagen?
hejja
Shante Dom har bestämt sen tidigare att det ska komma 3 säsonger till med 16 avsnitt per säsong. Alltså köra januari-maj de sista 3 säsongerna
Va de inte fyra säsonger till?
upp!! idag börjar det ju!!..nån som vet när det sänds svensktid?
hejja
Antagligen i morgon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hörde att det sändes i staterna runt 9 imorese...
Orale!
Sociopat P19 är det 2 timmars sammanfattningen eller?
när borde vi svenskar få tag på det då? vilken tid sänds det i USA?
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
I USA sänds sammanfattningen åtta och nya avsnittet nio. Lär väl vara ute på bukten vid tre- fyra. Jag ska presentera en rapport imorgon så jag sätter det på nerskaffning och kollar på det imorgon eftermiddag.
Hur många sammanfattningar kommer de vara uppe i nu? :D Typ 3-4 st.
Sociopat P19 poooh! fan vad nice, trodde det bara var sammanfattningen ikväll.. XD
Fan imorgon blir det innekväll med Lost 2 timmars underhållning!
DIIIF
Ikväll kollar jag igenom 5-6 avsnitt ifrån säsong 3.
fan va naaaaaaajjjjjjss!!!..fyfan så skööönt...väntat fan hur många månader som helst...
hejja
aa det ska faktiskt bli riktigt nice att se hur det fortsätter nu