norado
hittar dem inte där längre :O fastän det inte var såå länge sen jag såg dem där. men du kanske kan se dem
här .
Kom du inte ihåg att Ben var en av dem som satte "Lostisarna" på planet. Det var en flashback från flygplatsen innan dem skulle stiga på planet och då syntes Ben i bakgrunden What? avsnitt?
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Mjo Walt gjorde några skummar grejer när han satt inlåst hos the others. Dem vågade ju inte ens gå in till honom.
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
en grej poppa upp i mitt huvve när man såg den där isbörnsskellettet: Att dom har åkt bakåt i tiden , typ tio tusentals år år sen. O de va Sawyer som sköt den där isbjörnen i andra avsnittet av säsong 1. men detta är bara en teori som jag själv ens inte är säker på. Sen skulle jag vilja ha lite sammanfattad info från er som spelar nät spel och söker massa på nätet(jag har inte tid för dt annars hadde jag också gjort), om det där rökmonstret . Och Charlie , han dog ju!!?? Då borde Hurley forfarande va schizofren. Jag upptäckte en grej när jag såg s01e01, s01e02 igår eftersom jag inte sett de första avsnitten. Att flygvärdinnan i deras flygplan som kraschar är en av the others. Om ni kollar på sammanfattningsavsnittet där är en kvinna som pratar med Locke . Hon säger typ nåt som: "Vi har längtat efter er" eller "Vi har hört mycket om er" (kommer inte riktigt ihåg men.) en fråga: Var det nån av besättningen på flygplanet som överlevde? (tex pilot/flygvärdinna) Antingen så är det som jag säger eller så har dom bara brist på statister.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
en grej till: Lådorna som "helikopterräddarna" hade med sig innehöll gasmaskar . Samma sort som the Others använde när dom gasade ihjäl Dharma folket
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
i något av de första avsnitten sitter walt och leker hos sin mamma och hennes man, det flyger in en död fågel genom fönstret. precis som i en av the missing pieces när han dödat massa fåglar omkring honom. weird kid. cojones, vem i the others var flygvärdinna på planet?
cojones X1 hon var på andra sidan ön..hon blev kidnappad av the others o nu e hon och nåra till med dem..
det sjukaste med det här avsnittet var ju ändå att piloten var alldeles blodig även fast han landade helikoptern helt perfekt..
det sjukaste vet jag inte...
todilo P1 Kanske bara fick sig en smäll i helikoptern?
Vi är överallt!
Helikopterfolket är ju Dharma?
todilo ska checka vilket avsnitt det var sen, men är det ingen annan som kan bekräfta det? Att Ben var på flygplatsen när lostisarna steg på planet. Det var i en flashback med typ Locke eller Jin...
DIIIF
KB-Raggs P18 men ben är ju på ön när planet krashar?! de är ju han som säger åt vilka som ska göra vad. när han sitter på nån bokklubb med jacks brud.
hejja
shante Han sitter INTE i en bokklubb. Han får inte var med haha... men han skulle varit det.
"Som klockrenh säger." - oneoo
klockrenh P1 han är med ett litet tag. sen lackar hon ur på honom:D
hejja
Boyakasha, bara några dagar kvar till nästa.
shit va hände sist? jag har redan glömt!
legend nopps, dom e där för att cutta ben. ben och dharma är tighta.
http://www.myspace.com/choysmusic
choys han dödade alla från dharma...tror inte riktigt de gillar honom längre.
Shante, det har du rätt i... måste ta o kolla upp de där sen.
DIIIF
todilo P1 men vad är det för företag han mörkhåriga snubben som hänger med ben är med i då?
http://www.myspace.com/choysmusic
mörkhåriga snubben = han som inte åldras? han e väl native
.... who?? Visste folk här att för några år sen så var Sayid både alkis och knarkare?
signaturer på nåt lostforum, hittar inte en rolig som e en bild på richard så står det:
richard, the man that time forgot ....... (and abc too)
lol lol älskade den repliken
Ni får inte börja snacka om vad som händer i trailers och spoilers som behandar osända avsnitt! Det är okej att spoila avsnitt som kommit ut på nätet, men skit i att snacka om trailers och skit. Det förstör ju bara, starta en ny tråd åt det isåfall. NilsL, alkopiloten menade väl antagligen att det var han som skulle ha flygit planet (som han sa). Han kanske var sjuk eller dylikt den dagen och piloten som flög fick jobba övertid pga det.
Richard är inte med längre för att han fick huvudrollen i en annan serie. Förövrigt kommer den här säsongen att kortas ner till 13 avsnitt. Det blir inte att tre avsnitt bara skärs bort, utan deras story kommer tryckas ihop till färre avsnitt. Sedan kan det bli så att nästa säsong blir längre. Detta p.g.a. strejken. Och efter att åtta avsnitt sänts blir det en en månads uppehåll innan de återstående tre visas.
"återstående tre" ska vara "återstående fem".
Japp, då är det dags snart då... Taggade? Jag sitter här med skolarbete, vaknade hyffsat sent så jag tror jag ska plugga tills det kommer ut, se det och sova sedan. :) *timing* Jag kan inte bärga mig...
Fan då, kommer man pajja ration lite för att jag inte kan ta hem det förrän sju imorgon bitti grr
gurra ta det från en torrentsida som inte kräver medlemsskap då
känns som igår man satt uppe o väntade på 2a avsnittet. tiden mäts i lostavsnitt för mig nu... veckan börjar på tors
Kommer ihåg förra veckan. Jävlar. Blir inte samma visa den här veckan. Blir en sjuk hets vid 5 när folk gapar om fejk etc..
The Others är kvar på ön eller hur? Kommer ihåg att Locke tog Ben ifrån the others till stugan, sen dess har man väl inte sett dom. Men dom är väl kvar på ön?
Jäävlar vilketavsnitt. Klassiskt. Holy shits fuck vilket slut.
haha ^^. hoppas bara Ben inte
tycker inte alls det var såå bra? 2a var bättre. they'll know I'm coming for them. gooooooooooooooooood. umm ok... det som var bra var att man fick veta att det är 31 mins tidskillnad mellan ön o "verkliga" livet. läste en bra teori om det igår på nåt forum. att det var en gardin med tidsskillnad där ute nånstans o de små radiovågorna från telefonerna går igenom lugnt men flygplan o helikoptrar gör det inte, de blir störda av det så det var därför fysikern sa till piloten att han skulle åka exaakt samma väg tillbaka till båten för o komma igenom hålet i gardinen de redan skapat. som föresten e försvagad efter de sprängde stationen ute i vattnet. o så var det den som syndes när himlen blev lila i gårdagens avsnitt. hmmm det här lät bättre imorse runt halv sju efter jag varit uppe ett dygn i väntan på nya avsnittet. men men...
Fan, lite besviken, tyckte inte Said-historien var särskilt bra, det liksom satte ett helt annat tempo på serien (som den inte riktigt lever upp till). Iofs OK med att Ben Linus var ute och konspirerade + pass etc som visade att han rest runt mycket (och att verksamheten är jäkligt stor), men mja, vet inte...
mmm det blev nån sorts kass wannabe bond känsla....
var väl inte så oväntat att dom skulle börjat jobba med ben...
Det intressanta är varför nu Sayid går ihop med Ben!? Vilka är det de vill hämnas på? Kommer Ben av ön, men inte Locke och de andra som Hurley och Jack snackat om? Tvingas Ben komma av eller kommer han komma och gå som han vill? Jävligt grymt sätt att bygga upp historien på. Nu har man i princip ett slut och en början, men ett sjukt intressant mellankapitel som förklarar både början och slut.
Elsa hade likadant armband som Naomi. Så dem måste ha arbetat tillsammans. Dharma?
Jag börjar tro att Penny inte är så nice som hon verkar vara. Alternativt är att hennes farsa sen som gav Naomi bilden på Penny och Desmond. Legend// Widmore?
Och om de jobbade tillsammans eller var anställda av samma organisation, betyder detta att Sayid är ute och dödar de som beordrade dit fartyget och "räddningsaktionen"?
bokmärker... fett avsnitt. Ja vart är resten av the others?
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Eastend// Jag tror faktiskt inte att Sayid jagar O6. Tror att Sayid planterades som en av O6 för att komma ut i världen och kunna agera åt Ben. Sedan håller jag med om din lista förutom Michael och Walt. Tror att Jin och Sun är med där istället. Suns farsa är mäktig....
Ben sa juh till resten av the others att gå till nått tempel. jag tro dessutom att sayid börjar jobba åt de företaget som e på ön för att "rädda" dom, o förutom jack, kate, hurley o sayid så tror jag att ben kommer bort från ön, den sista kan vara sawyer men jag har inte bestämmt mej än=) tråkigt avsnitt denna vecka.