Hoppas dom här flashforwardsen är säsong 5 eller nåt så man får se vad som händer efteråt
booooooooooooooookmärke, ska det verkligen vara en sci-fi serie? Tror det är mycket enklare än tidsresor, maskhål och parallella universum.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
1. Vilka Oceanic 6 är finns redan att tillgå på nätet om ni verkligen vill veta. 2. Cuse har redan gjort klart att det kommer scener som tar plats i nutid som för handlingen framåt efter det att flashforwards biten avhandlats.
f.ö är det väl bekräftat sedan länge att flashbacks/forwards bara skulle vara dom första åtta avsnitten denna säsongen.
Spännande... Nästa avsnitt ska bli intressant när Sayid kommer till båten!
DIIIF
Vilken karaktär hejjar ni på? Jag vet inte varför men jag hejjar på Locke. Med att hejja på någon karaktär menar jag att man vill att han ska överleva, döda folk eller andra coola grejor.
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
jag hejar på sayid och jack, för han är så snygg i loreal reklamen.
Bajsets färger exploderar i ett crescendo av glädje! Runda av bajsandet då känslan av njutning når sitt ClimaX! ---------*
och hurley såklart..
jag hejjar på charlie.. DOH
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Frågan är hur de kan kommunicera med personen på båten och hur Charlie kunde kommunicera med Penny "live" precis innan han dog, om differensen mellan ön och resten av världen är 31 minuter.
som nån sa radiovågor osv tar sig genom.. samma sak med satellit-telefonen isf..
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrraaap
norado: För nu är det ett jättehål i bubblan som håller ön låst, och har så varit enda sedan swan station imploderade, båten befinner sig f.ö antingen innanför bubblan redan eller så alldeles utanför hålet.
Förmodligen alldeles utanför hålet efter den där raketen kom 31 min för sent.
Riktigt dåligt avsnitt. Eller jag kanske är bortskämd efter 2:a avsnittet... hade varit bortrest sen i fredags och kom hem i natt och blev glad när jag insåg att jag hade ett lost-avsnitt jag inte sett men såhär i efterhand... nee... Bubblan? Hålet? Vad snackar ni om??
"Som klockrenh säger." - oneoo
när sänder dom avsnitt 04 i staterna ? eller rättare sagt när ungefär kommer avsnittet ut på nätet ??????
http://www.myspace.com/inredunkel
det e samma varje vecka..runt 4-5
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Rent generellt så har jag svårt att sova men torsdagarna är värst haha :) Hoppas nästa avsnitt är bättre än förra...
Tycker alla avsnitt från säsong 4 har varit sjukt spännande. Man vill bara se mer o mer
Jo det är sant... efter 2:a avsnittet blev jag väl bortskämd med hur bra det var :)
duuude. så kate har claires unge...guess att spoilerserna om claire stämde då. locke e patetisk...
Men varför vill inte jack träffa aron? trodde först att det var för att det kanske var sawyers unge, men det kan det ju vara ändå? om kanske aron dog på ön och hon döpte sin son i tribute till aron? haha
inte bränd, inte varm, bara rostad helt enkelt.
Det var väl nåt om att alla kvinnor som föder barn på ön dör eller nåt. Så Claire kanske dog eller var döende och fick barnet för att barnet ska få ett bättre liv utanför ön. Barnet kanke är en av Oceanic 6?
Och att Claire gav barnet till Kate menar jag..
Jack har förstått att han e ungens farbror såhär på efterhand. Ni kanske minns att Jacks farra hade en dotter i Australien.
your heart pump project kool-aid
norado: Aaron är inte en av Oceanic Six.
Elem// Ja, men jag minns även Claires avsnitt förra säsongen då det bekräftades att Jacks farsa var även Claires farsa.
Tycker att Kate:s avsnitt nästan alltid varit lite svagare än de andras. Detta var inget undantag även om det kanske är hennes bästa. Hänger inte med i samma klass som de inledande tre avsnitten.
Sociopat Ja precis, men dom är ju inte medvetna om att dom är syskon.
8 överlevande från plancrachen enligt jack i rättsalen, undrar varför han vill hålla resten hemligt och vilka de där 8 är (som troligtvis är tillbaka från ön) Annrs jävligt segt avsnitt för att vara lost.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Elits// Han sa ju sen att Kate räddade fem av oss. Detta lär ju innebära att två dog.
Sedan undrar jag om Aaron räknas som en av O6?
Sociopat: Nej det gör han inte Jack Kate Sayid Hurley + Två stycken som har ett band.
naeor/ Jag vet vilka som ingår i O6. Jag läser Darkufo som sagt. Försöker få igång en debatt dude.
hur vet ni att det var aaron? hon sa väll typ erik eller nått? kanske bara jag som hörde fel.
i'm always telling the truth even when i'm lying.
Har ni tänkt på att Miles kan vara kinesen från dharmas son? Ni vet han från filmerna.
Elem// Och Daniel och Charlotte är syskon och barn till Kelvin som var i hatchen i början. De är ju av samma ras och okej ålder. Nu när jag tänker på det kan fan Claire vara Lockes dotter. Vem vet, kanske är Roses bror den där Abbadon som var med i Hurleys flashforward?
Sociopat Men! Den där snubben är typ en ledare i dharma, och folket som kommit till ön är eller har ju något gemensamt med just dharma, så det är inte helt omöjligt. Eftersom att Miles säger till Ben, "do you know who I am, do you know who I work for?" och jag tvivlar på att han snubben från the wire och oz är högsta ledaren. Sen så sa han till Daniel att inte nämna hans efternamn. Aja, en teori iaf. Men ska du bara försöka vara rolig så behöver du ju inte svara.
någon som kommer ihåg vart Michael och sonen tog vägen? har glömt;D , hunden finns ju kvar så;P
-.-DMX-.-
Miles Leung. Han heter Leung i efternamn.
Dmx_4ever michael ska tydligen va med på avsnitt 8..
naero hur vet du att aaron inte e med i Oceanic 6? räknas han inte bara för att han föddes efter kraschen?
todilo: För samtliga får flashforward centric eps, känns det troligt med en flashforward ep med Aaron?
naero..ok vet du vilka två flashforwards som kommer härnäst?
Miles Straume heter han tydligen, Ken Leung är hans riktiga namn.
Lock e riktig jobbig! Han är fett skum. Kate har stora issues, hon hoppar runt hela tiden och nu har hon Aaron? wtf? :P
your in for the money? you need to get out the Game, motherfuckers need to think before they spit out my name
Får lite Heroes vibbar där allas föräldrar verkar ha ett finger med i spelet hehe
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Det e ju Kates unge! Hon ljuger ju för Sawyer när hon säger att hon inte är gravid. En klassiker. Sen dyker ungen upp på 18-årsdagen utanför Sawyers hytta och frågar varför han aldrig involverat sig. "För att jag har varit vilse på en bermuda ö i hela ditt liv ungjävel" svarar han då. Sen kramas dom och tillsammans ryggsimmar de med hjälp av walts koordinater tills de kommer till luckan i slutet av himlakulissen. Fan, om det blir manusstrejk igen är det bara dom ringer mej ;P
Im the motherflippin...
Kommer ni ihåg att Desmond kunde "se in i framtiden"? Om nu världen därute är 31 minuter före, vi kallar det "nutid", så kanske han på nåt sätt har fått se "nutiden" genom sina drömmar. Han kunde ju inte se så långt fram, bara en teori
Legend// Snarare tvärtom att Heroes har Lost-vibbar då Lost var ett par år före ;). Nprado// Faktiskt jävligt intressant. Men han har ju ändå sett långt fram i tiden också. Som när Claire blir räddad av en helikopter. Men intressant ändå.