Heroes - Säsong 3 [Officiell tråd] (Spoilers)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

Heroes - Säsong 3 [Officiell tråd] (Spoilers)

Äntligen har heroes premiär imorgon har längtat länge nu. men jag får se om den blir lika spännande som första säsong det hoppas jag jag får se helt enkelt.

P!

Things arent easy at my old home.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Härligt imorgon går det i USA!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Härligt att det blir dubbelavsnitt
ouf andiii det hade jag glömt bort vad glad jag blir nu!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it.
-Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
hoppas den blir bättre än andra säsongen iallfall
soundcloud.com/ekolali soundcloud.com/miaz-laserquest
myspace.com/terrorificrekords myspace.com/miazlaserquest
myspace.com/cosmicletters iiiindependent assfuck
Det blir att se direkt när det släpps!
Prison Break
S: 4 - Ep: 5
Gossip Girl
S: 2 - Ep: 4
The Big Bang Theory
S: 2 - Ep: 1
How I Met Your Mother
S: 4 - Ep: 1
Heroes
S: 3 - Ep: 1
Heroes
S: 3 - Ep: 2

Tisdag blir en braaa dag!
Vilken tid sänds det egentligen? Står 9.00PM på tv.com men i vilken tidszon? Det finns bara en recap av de förra säsongerna ute nu. Värd att se?

Gurraa P24

Brukar väl vara eastern.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
dom brukar väl komma mellan 3 och 5 nångång har jag för mig iaf
Damn right I'm an asshole, you pussies ain't even half this tight //Qwel
Finns ett "sneakpeak" avsnitt ute, små gilmps av nya scener och lite party mingel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan, jag trodde det skulle komma ett avsnitt idag... helt värdelöst med en recap.. buhuhu
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
kallemio går ju ikväll i usa..?
Heroes.S03.E00 finns ute vilket handlar om olika karaktärer, Lite previews på nya säsongen etc.. Inte specielt värt att se.

Dom nya avsnitten visas om ca 2 timmar i usa va? tror det är så
"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."
Producent

2008-09-23 04:53
Det finns ute! Väntar bara på att den ska laddas upp på min favorittracker :)
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance
har den kommit?
har ni sett den?
spoila!!!
"Maybe we're gonna be naked..maybe we're gonna be naked in coats??"
Producent

2008-09-23 12:20
bara sett första avsnittet, sjukt nice :D
fast sylar is back :(
me hate sylar long time.

Det sjuka med honom är att man inte har fått se alla han har dödat. Så den där snubben kan sitta på helt sjuka krafter som de kan bara slänga in sen att han hade. Exempelvis när Hero högg honom och det enda man får se är ett litet kryp och en öppen brunn?
När han var efter molly och fattycop hittade henne så hade han ju dödat hennes pappa, vad han för kraft??
"Maybe we're gonna be naked..maybe we're gonna be naked in coats??"
Producent

2008-09-23 15:48
Han blev ju av med alla krafter han tagit, han har nån "tanke"-förflyttar förmåga eller nåt i alla fall, plus att han tog Claires förmåga i s03e01 och nu är helt odödlig >_> Skoj!
verkar najs! bara sett EP 1 än så länge.... men måste fan säga att jag hatar vekligen Time Travel... går fan aldrig ihop, borde fan skottat bort det skiten! och en till sak, hatar Hiro's polare, jävla wannabe japan
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!

-Katt Williams
måste fan skriva igen.... känns som dom krånglar till serien lite till.........

SpoilerSylar och Petrelli brothas är SYSKON!!! God DAMN! hade inte förväntat mig det!
There's nothing more powerful than to arrive at your womens house all ready on nut #2! you wont be bullshittin on nut #2!

-Katt Williams
me LOVE sylar long time.
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
GreenCap
vad menar du med att timetravel grejjen inte går ihop?
Fyfan vad de har rört om allt nu. Speciellt med alla tidsresor
Det går ju att döda sylar på något specielt sätt. eller så hugger du bara av honom huvudett och gräver ner det nånstans långt åt helvete. Det är ju inte så att det växer upp ett nytt huvud^^

Tyckte att domhär två episoderna var bra.

Niobe
De va ju en metafor, doh.
Det är sagt att bara kackerlackor kan överleva en kärnvapens explotion etc.
Eller nått sånt, metaforer is the shit.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
!
det borde växa ett nytt huvud. claires tå växte tillbaka.
Miaz

Hon tappade ju inte hela!
vadå inte tappade hela?
hon klippte av sig tån, och det växte ut en ny. ?
Miaz

Man vet ju aldrig hur serien kommer tvista, den är ju helt fenomenal när det gäller att hålla saker gömda, Det som är spännande med serien :)
Shit, vad har hänt med alla, känns verkligen som det är många luckor som har skapats mellan andra och tredje sässongen plus att de har lite kass fantasi. Dr. Sherez, lr hur det nu stavas. Han är väl flugan rakt av. Börjar med att bli stark, skärpta sinnen och kan klättra på väggar och nu har han fått seriös acne på ryggen plus att hon mexikanaren lär vara på smällen och föda nån larvunge. Niki, vart lärde hon sig att frysa sönder folk?

Fast Mrs. Petrelli verkar ju som en sjukt tung kvinna, hon har en större roll än vad jag trodde om henne från början, och vad är det med Linderman att man inte kan se honom? Är det samma som den svarte killen som Peter var personlig assistent för i första sässongen? Fast fattade aldrig hans kraft, om det var han som försatte Peter i hans drömmar eller om det nu är mamma petrelli som gjorde det. Luddigt. Vad tror ni?
Måste säga att dom dom här 2 avsnitten var dom bästa hittills! Äntligen kommer det en massa Mutants :D

Dom där 4snubbarna som satt i fängelset, dom är feta som fan! Coola krafter som fan, om jag minns rätt så hade en av kraften att styra metall, han tysken? Lite lame att dom ger en snubbe samma kraft som magneto... fast skitsamma.. kommer bli intressant :)
Grym start. Skillnaden på utvecklingen mellan Heroes och Prison Break är ljusår.
Ahhhhh! Vilken jäkla start!

Men jag hängde inte med i den dära Peter grejjen, är det nutidens Peter den framtida Peter "stängde in" i en annans kropp? Gaaaahhh... förvirring.

Tre bröder Petrelli.... hahaha.

Och Nikki... damn, hon kan alltså utveckla nya krafter med varje ny personlighet??
Miaz
Ja jo men huvudet känns lite väl på något sätt. och toppen på claires skalle växte inte tillbaka när sylar tog bort den utan han var tvungen att sätta tillbaka den. Sen om du tänker tillbaka på det avsnittet där claire får pinnen i huvudet så är hon ju stendöd tills pinnen tas bort. Så om hon dör så växer det inte ut ett nytt huvud i guess. Men som sagt finns mycket att spinna vidare på där

Hur kan ni inte hanga med i Peters storyline? Det ar ju forklarat sa att ett barn kan hanga med.

Jag tyckte dem som forsvann fran Level 5 kunde varit battre men jag hoppas att forfattarna overraskar.
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A <br> Medlem i The Skåne Crew aka The Dirty South crew! <br> www.legalize-art.cjb.net
Man fick inte se så mycket av dom tyvär, men man förstod ju att dom var rätt speciella på bensin stationen.

Skulle hellre ha haft lite info om dom först.
Vore också skönare om de var lite klipskare, och inte som ett gäng galna hundar. Som Står och eldar på lik o.s.v.
SpoilerDet var alltså nutidens peter som var instängd för er som inte hängde med, Han som var ute kunde ju ta andras skepnad? och hadde dessutom ett fett ärr i ansiktet.
Moderator

2008-09-25 16:35
Om man hugger huvudet av Claire borde det väl snarare växa ut en ny kropp från huvudet än tvärtom.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
Inget snack om själva releaserna och sådant i denna tråden utan bara om själva scenen. Det är inte av intresse om ni får hem den i 10mb/s eller att ni inte hittar subs till era avsnitt.
Hon mexico chicken som Indiern satte är så fin ! :(
my name is xelly smelly
Sylar och bröderna Petrelli har samma mamma (kanske t.o.m. pappa)? Börjar kännas som nåt avsnitt ur Days of Our Lives eller nåt....
hu vilken dålig början. Vad är vitsen med att visa en massa klipp från framtiden när peter eller Hiro ändå kan "ändra framtiden" genom att fisa på fel ställe.

Stör mig också som fan på deras oförmåga att ta död på karaktärer. eller snarare att låta dem vara döda. Är det någon karaktär som överhuvudtaget försvunnit ur serien ännu?

Och nej, att byta namn på dem och påstå att det är nån annan eller att slänga in någon som ett "spöke" räknas inte som att döda dem. ;)
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Jag tycker det känns lite som dom bara rör ihop allt och gör en enda röra av det, som Lost. Kanske bara är jag, men jag kan inte komma ihåg att man ens har fått svar på allt från de tidigare säsongerna.

Ska ja va helt ärlig fatta jag inte så mycke. Men det va ändå soft att mykcet hände:P

Fatta absolut inget av suresh's doktorsuttryck på engelska. Men jag kommer igen, att krafterna blir olika på olika personligheter verkar rimligt:D
Cent’anni di storia …… di serie B non ho memoria!
Västerort..
12 juni, dagen legenderna föddes. Sia The Man, Philipe Coutinho, Diego Alberto Milito.. O Interistan Adriana Lima.. Ödet?
härligt att serien spårar helt ur redan i säsong 3. kunde väl iaf vänta till säsong 4 med det.
Vad skulle Hemliga Arne göra?
Sjukt mycket grejjer som hände i dom här 2 avsnitten...

Varför skulle Suresh bli en fluga?
Finns ju iaf en sorts koppling varför killen i Flugan blir en fluga. Tycker det vore tråkigt om Suresh vart en fluga. Jag hoppas att det händer något annat med honom.

Vilka dagar kommer det nya avsnitt?
// be the change you wanna see in the world
Idag Esshå.
I'm a relatively respectable citizen. Mutiple felon perhaps, but certainly not dangerous.
Syler <3
Han gör i princip hela serien värd att se.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Fan ville ju se nått från Dr Suresh! Jobbigt att behöva vänta en vecka till
// be the change you wanna see in the world