Så sant.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Men.. Det kan ju inte hålla på o göras en ny tråd för dem som vill diskutera heroes för varje avsnitt bara för att folk spoilar hur som helst i denna tråd.. Därför är ju användandet av spoilerknappen bra(: Men god fucking damn.. nu blir ja nästan lite ledsen när:Spoiler Peter den som har kunnat hota på riktigt är helt utan krafter..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vi skriver spoiler i rubriken før att slippa bruka taggar. Det sparar tid och dessutom måste man inte pilla med sin inställningar før att se vad folk skriver (ok, jag har fått gøra det en gång i mitt liv). Om man inte är up to date på en serie så klickar man inte in på en spoilermarkerad tråd. Om syler kunde få tillbaka sina krafter så kan väl Peter det också om det nu inte var hans essense eller soul som farsan snodde. Jag är dock ledsen øver att Adam aka David sanders førsvann. har gillat honom sedan Alias glada dagar.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
de börjar nli intressant igen
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Peter har inga krafter.. Det suger, precis innan han blev av med dom sa han också, för första gången, "Im powerfull" I alla fall bra att emo bitchen inte är med!
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
En sak jag undrat, haha vad fan fyllde den där bruden i säsong 2 för nytta till Heroes hon som lärde sig allt på 2 sekunder men som blev kidnappad o bla bla? Kanske glömt och missat något men helt meningslös verkade hon iallafall. Senaste avsnittet fick mig o verkligen fastna i en hel timme vilket inte brukar hända ofta men fan det blev jävligt intressant nu faktist, undrar om de tog bort Peters förmåga att absorbera till sig förmågor, isåfall är han ju ingenting. Men jag trodde att han klara sig när han föll ner pga Claire just var där och därför tog han inte så stor skada utav det, just pga hans förmåga att ta till sig förmågor.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
menar du den rödhåriga som hiro hookade upp med lite sådär? Jag vet inte riktigt, men hon dog ju, så all is good
Nej menar hon svarta som lärde sig allt genom o kolla på tv.
Tycker det börjat bli så överdrivet dramatiskt och utspårat på senaste. Klyschiga repliker och dåligt skådespeleri.
Its darkest before dawn
Hon fick en IpodVideo och lära sig saker. Vem vet, hon kanske kommer tillbaka efter att ha pluggat in alla youtubefilmer. Vad är Molly btw? Är det bara jag som tröttnat som fan på Claire och allt kring henne, orkar inte se henne något mer, trots att hon är snygg!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
elitz Du e inte ensam, jag har børjat spola førbi delarna där det är endast hon samt random familjemedlem som snackar. Hennes existens verkar ju vara en enda lång identitetskris som aldrig vill ta slut.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
det va ju sylar som kontrollerade fallet...det märkte man ju
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Ja obv, Pappa Petrelli fattade ju också det.
Ja, såklart det var Sylar som stoppade honom... Och soft av Claire att dra och bekämpa crime i högklackat!
jag kanske va seg men de va först nu jag fatta varför Claire blir "elak" i framtiden.. det är ju för att hon tappar inte bara känseln av smärta fysiskt utan hon tappar ju allt.. hon kommer inte kunna känna nåt på nåt sätt.. ! Sylar va tråkig.. för man vet ju att han e "god" nu så varför inte bara lägga en fet fight mot pappa istället för att dra ut på de.. fighten kommer ju komma så småningom iallafall.. Undrar vad som kan stoppa pappan dock.. han har mayas kraft plus peters plus mindreading av matts pappa... Plus miljardeer andra grejjer..
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Det jag hänger upp mej lite på är att vissa har så jävla feta powers men dom använder bara dom keffa..
det finns en chat! missa inte den...
jaha aa den svarta ja, jag tror att dom la till henne för att variera lite, så allt inte handlade om top 3 människorna. Men glad att dom dumpade henne, hennes karaktär var svag, och hennes skådespeleri jobbigt. Håller med helt, Claire börjar bli jobbig som fan. Vrf dog Adam :( Han var ju bääst
Det spelar ingen roll om Mr. Petrelli har 1000 krafter som alla var för sig skulle kunna total förstöra vem som helst, för när det väl kommer till kritan kommer han använda sin sämsta kraft och dö/bli besegrad på något helt ologiskt dumt sätt.
^tyvärr så håller jag med ..
Undrar vad Hiro hittar på för lösningar... han borde ta och skaffa lite mer skills som då man såg framtida Hiro i första säsongen
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
lånar tråden till en fråga angående säsong 2 .. avsnitt .. 7 tror jag? :P iaf när man ser när Nathan åker upp med Peter i himlen när Peter är på väg att explode .. så säger han något cp .. jag fick knappt ihop det på engelska och förstod inte översättningen :S nu komme rjag inte alls ihåg vad han säger men är det någon som kan förklara vad han menar? :P
Get Random!
Något säger mig att Adam inte är borta för gott...
dom kan juh ge krafter till folk... så nått säger mig att peter kommer använda det och få tillbax sina krafter :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
wtf? adam är så död man kan bli .. dust va fan.. hans kraft är borta så han blev väl så gammal han hade blivit utan den?? : P kanske därför hans snabba åldrande .. hihi .. är det bara episode 7 ute? .. när kommer 8an?? :O
Get Random!
SPOILER!!!! (Eventuell) Börjar tveka på att Adam dog för evigt. På IMDB står det att han skall vara med i nästa avsnitt. Men det kan ju vara ett tillbakablick eller nått iof. Jag räknar iaf inte bort honom än. Btw så blire inget avsnitt nu på tis natt utan det blir dubbelt den 10/11.
går det på tv? :S eller vad??
Get Random!
Visar i USA, ingen anning vad som gäller här i Sverige.
när kommer åttonde avsnittet?
Heroes: 03x08 - Villains visas den 10e.elitz : Vem säger att It's coming sänds som dubbelavsnitt med Villains den 10e?
Season 3, Episode 8: Chapter Eight 'Villains' Original Air Date—10 November 2008 Season 3, Episode 9: Chapter Nine 'It's Coming' Original Air Date—10 November 2008 Källa: http://www.imdb.com/title/tt0813715/episodes#season-3 (gick inte att direktlänka :S) Imdb brukar ha rätt.
Kan lova dig att dem då har fel denna gång.
Vad får dig att vara så säker? Någon tv-tablå som säger annat eller? Imdb hämtar inte precis information från tomma intet. Men att dem har fel händer säkert ibland.
Ja, NBC's egen tv tablå.
Alltså, med allt tidsresande fram och tillbaka, borde man ju kunna hämta hur många som helst av en person till samma tid. Hiro drar sju år fram i tiden, hämtar en Peter, drar två tillbaka, hämtar en annan Peter, två dagar innan det, en Peter till osv. Fattar ni vad jag menar? Den här serien är ju så urspårad för att det är så mycket tidsresande hela tiden. En grej jag stör mig på i Heroes är alla småsaker som inte påverkar folk. Typ när Tracy fryser ett helt glas i Nathans hand och att han inte ens reagerar på kylan eller får nån frostskada. Bara såna enkla grejer som hade kunnat styras upp av att han tappar glaset eller något. Eller att Peter har ett ärr i ansiktet, fastän han har Claires förmåga att läka. Verkar ju lite konstigt, men vad vet jag.
peter tappar ju sin kraft ett tag? :P han kanske fick det då så läktes det inte när han fick tillbaka kraften? :S eller något .. iofs vet jag inte om han tappar sin kraft och får tillbaka den, men det är bara spekulationer Hiro kan ju vara supermäktig egentligen.. för att döda Sylar behöver han bara stoppa tiden sen slicea han ... i 1an då .. det kan han ju fortfarande om han ska döda alla ledarna och så ..
Get Random!
Electro tjejen, Elle. Alltså hon fick ryck när dom kasta vatten på henne. Betyder det att hon aldrig dushar :> ?
naddikk: Men hon alstrar ju inte det i duschen kanske... ...däremot warp-killen som skickade saker till ngn annan dimension... hur skickade han sig själv när han tidigare stått still som en sten... borde inte hans hand varit kvar då han framkallar det svarta hålet ifrån handflatan. Det är ju en scifi serie... film.... fantasierna sätter gränserna och utan fantasi faller hela serien rakt av... varför söka realitet i en sån här serie kan man ju undra.
I avsnitt 3 så fick man ju se Niki Sanders kista,hur dog hon i säsong två? har det visats eller har jag helt glömt bort. Sen uppsökte ju hennes dubbelgångare Tracy ,dr.Zimmerman då sa han något om att han har "skapat" henne? mystiskt. Så otippat att Sylar är en Petrelli,trodde hon ljög som fan först. Det blir intressant ska fortsätta titta!
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel-2012.php
Skridsko Nikki sprängdes i en explosion när hon räddade "the muscle mimic" ... sen att Zimmerman hade "skapat" henne och hennes syskon menade ju han att de har gett dom krafterna .. Nathan har ju även blivit given krafter ... Jefe Warp snubben kan ju kontrollera det antagligen .. efter han skapar en "vortex" så är ju hans hand inte längre attached till den .. han kan ju droppar ju en i ett hus innan och lämnar den?
Get Random!
Just det ja! Många tack! Jag kom på nu,vilken lättnad.
Tack King PhiL, av någon anledning så har just det stört mig ett tag... nu kan jag slappna av. Skitskään serie
Btw, Varje kraft är individuell right? Alltså formeln är samma men krafterna skiftar från person till person? Peters kraft är då alltså att han absorberar så då ska det ju inte vara några problem för honom att få tillbaka sin kraft, även om han måste börja från 0 sedan...
Men antagligen så tog hans farsa hans kraft att absorbera och därför måste han få en kraft genom Suresh eller nåt nu.
Blastboy: Jo det var ju det jag syftade på. Men där nämnde du trots allt ytterligare ett plothole. Suresh lyckas ju komma till slutsatsen att varje kraft är individuell och skapas av adrenalin. Om folk då kan absorbera krafter så motsätter det ju detta totalt :P Förövrigt så är jag inte sån som försöker leta fel, men det är kul när det gäller heroes då det är så mycket. Men som jag nämnde tidigare i tråden får man ta det för vad det är... =)
Nikki sprängdes i en explosion när hon räddade "the muscle mimic" ... Fast när man får se henne i kistan så har hon inte ens brännskador.
Om folk då kan absorbera krafter så motsätter det ju detta totalt :P Gör det ju inte? Betyder ju bara att vissa kan absorbera andras också, vilket är individuellt för den personen?
Vad sjukt det känns att diskutera det här överhuvudtaget :)
Antwon: Men om krafterna alltid ser likadana ut på genetisk nivå så motsätter så borde man ju inte kunna absorbera andras krafter. Peters kraft kallar vi X och Clairs kraft kallar vi Y. Kraft X = Y på genetisk nivå och kraften skapas då av personen helt. Så om Peter då absorberar andras kraft så absorberar han ju exakt samma sak som han redan har. Förstår du vad jag menar? =) Men du har rätt, det är rätt dumt att ens diskutera det. Som jag sa tidigare, man får ta det för vad det är och ha lite fantasi, annars så är det självklart att man kommer hitta plotholes etc även fast heroes kanske har lite väl mycket... =)
Ando kommer få krafter från dr suresh.. annars hur skulle han annars kunna döda hiro..
-.-DMX-.-
Det var nån som skrev om det där med Elle att hon inte lär duscha,det är ju fan sant. Undrar hur hon gör,grymt ofräsch brud i så fall. Daphne verkar riktigt skadad i roten och den där mystiska afrikanen,fast han är ändå häftig med sitt hyenabajsgegga.
Det ju bara när hon håller på elar folk hon inte tål vatten? Nu i senaste avsnittet e hon ju helt elig hela jävla tiden då ere ju knas med vattnet. Annars läre ju va lugnt?