Imorgon är det dags att se en del igen. :-)
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Riktigt skön del.... snart börjar kriget.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Please don't take HIRO
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vad händer?!?!??! NÄR KOMMER DEN NYA EPISODEN ... med text
Get Random!
Såg avsnitt 8 nyss. Det känns som det bara blir mer intressantare för varje avsnitt nu :)
Eyy,You Cant Hustel With a Hustler, Bitch!
Hiro!!!
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
King-Phil...lär ju komma senast fredag...torsdag lär jag tippa med inbränd text men sub filen finns redan ute.
Undra hur det går för hiro där i slutet, ingen hiro inge heroes! Tyckte det var ett ganska intressant avsnitt överlag
sant .. avsnittet var mycket bra : ) .. hoppas verkligen inte att hiro dör .. tror inte det .. tror han stoppar the time eller något .. Siaren måste ju ha vetat att han ska dö eller?
Get Random!
Ska vi inte byta namn på topicen nu till Villains? =) hehe.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
jävla stjärt mr petrelli är.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
mkt bra avsnitt speciellt i slutet. Men något säger mej att hiro fortfarande "sov" o han såg sej själv i framtiden så han kommer säkert vakna o sticka därifrån. Att Afrikanen som brukar se in i framtiden missade detta o dör låter lite väl klantit
-I need to hear you say it arthur, did you order linderman to kill arthur? .... -No! Gudfadern anyone?
Its darkest before dawn
Ganska brutalt att han negern med sitt hyenabajs fick huvudet avhugget,han var grym alltså Bra med alla flashbackssaker och ting blev så tydliga,bra jävla avsnitt! Sjuka är ju att Bennet har hållit koll på Sylar since day one hahaha
http://www.inminds.co.uk/boycott-israel-2012.php
han kanske visste att han skulle dö och att tack vare han dog hände något bra? .. just my guess :) nytt ep. i natt?
Get Random!
nytt ep redan ute... kom ut en timme efter sändningstid
vad är på väg seriös... jag håller på o blir lite förvirrad o Sylar alltså ja trodde jue han var god.. ja fattar inte..
Rapping: jo, men saken är det den ja trodde hela tiden att sylar skulle bli ..god för en gång skull men ....va fan ja blir jue besviken.. och ja det verkar ju som att det blir solförmörkelse men ..men va e grejen
Kriget är på väg.Save the cheerleader, save the world.
Grejen är att man inte längre kan veta om någon är god eller ond. Det återstår att se, allt man fått sett i framtiden behöver ju inte hända. Hoppas Syler dödar alla! :P
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
elitz: hahahhahahah jag hoppas sylar blir god han är bättre så men det kommer förmodligen inte bli så ...
Sylar är ju fan det onda ansiktet det är han som är grym.. dock skulle de va soft me sylar v petrelli farsan på slutet:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Undra hur Ando ska lösa det här med Hiro.
Det tycker ja lätt är det bästa ando och hiro.. även om det är ett "war" som stundar..
hatar o väntar.. kommer hiro få tillbaka minnet o peter tillbaka krafterna under solförmörkelsen tro?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
varför skulle ando hämnas på hiro för ?... har inte sett att hiro gjort nånting för att få ando att hämnas på han!
mitt inlägg vart fel pga att det buggade :)
Mangan45 Ando kan ju vara trött på att alltid behandlas som den andre efter hiro..? Och att hiro är den med krafter medan han inte har något utan är "ospeciell", sen får han en kraft av petrelli senior & co och vill visa hur mäktig han e
Senaste avsnittet var om möjligt ännu sämre än den förra.
Fan va tråkigt det är utan powers..:P
Förra var ju skitfett.. men de här sög verkligen
Dör syler i nästa avsnitt är det de sista jag ser av denna serie!
Jag gillade avsnittet som fan!
Tror inte sylar dör......
Vafan va alla klagar, jag tycker bara att det blir bättre o bättre.
Blastboy P19 Samma här, TILLS detta avsnitt..
Rätt bra avsnitt blir nog bättre nu :)Spoiler när sylar blir mister evil again
Mangan45Spoiler tycker personligen att Sylar redan blivit mister evil igen.. Han dödade ju hon.. öh.. från veronica mars :p och sen så skulle han ha dödat Bennet också om det inte var för Hiro.
bästa vär ändå när hiro poppar up o transporterar bort folk och alla är bara wtf mate?
Jahapp...en sista del att vänta sig. Få se vad för något vi ska hängas på...til next season.
bästa vär ändå när hiro poppar up o transporterar bort folk och alla är bara wtf mate? Haha ja fan va bäst det var =)
Grymt avsnitt! Scenen med Hiro och hans mamma var rörande och fascinerande, tänk att få en sån chans... Kanske bästa avsnittet denna säsong! Var det samma kille som blev molested av framtidsmänniskorna i 4400? Han som fick injektionen på slutet? Jävligt lik iaf...
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
aa det va kyle..
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Åh det är klart mongot fuckar upp det igen. Precis som han gjorde när han skulle vakta formeln och lät crippledaphne ta den efter en sekund. Fuck alla japanska fans, döda hiro för i helvete! Han fuckar bara upp saker. Det jag vill veta nu är vad som hände med ljuset eftersom arthur tog det och sen dog, det verkade som att den försvann?? Lite överdrivet hur 4400-Kyle visste vad han hade för kraft när det tog de andra rätt lång tid att lista ut vad det var och hur det fungerade? Serien blir bara sämre och sämre, mer och mer poltholes. När ska de sluta med 40 manusförfattare till en serie? Usch, jag kan inte sluta titta på varje nytt avsnitt även om jag blir förbannad på Hiro och måste pausa.
Så jävla fett avsnitt
Det finns ingen genväg till det perfekta ljudet<br>The Power Of Christ Compells You!!<br>http://www.myspace.com/miomusik
Hiro lost in time.. undrar om Ando kommer att döda honom på riktigt, men ja fett avsnitt
Svårt för 4400-Kyle att hitta sin kraft då det första han gör är att rycka sig loss. -Wtf!? lär gått igenom hans huvud och då måste man ju testa med att slita upp stolen och skicka den genom rutan.
Säger som jag brukar, Syler is the man!
Är inte ljuset helande, hur kan hiros mamma vara sjuk om hon kan hela? Samma som Clair har clair blir väl inte sjuk? Och visst ja fattar hon dör för att hon ger.. Hiro ..ljuset men då borde inte Arthur kunna dö eller.. alltså cp.. i varje fall syler is back...