Är det 2 doomsday saker som sker, för peter och hans morsa ser en helt annan sak som inte hiro ser, lixom en fet svart våg som förstör allt kan inte vara viruset som peter ser i framtiden? Väntar på att den där odödliga engelska-japanen ska komma fram. Spännande att se hur det blir med han och sylar. Mycket förvirring...
SPännande, längtar tills nästa vecka! Z_z
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Men Claire dog ju i första säsongen när hon fick en pinne mellan nackkotorna så det borde ju gå att döda henne och sylar genom att halshugga dom. Men det har väl manusförfattarna förträngt..
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Dd_Dj parkman kunde först höra tankar, han kan nu styra tankar....
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Tycker de har rört till det mesta nu, jag pallar inte sitta och klura en timme efter varje avsnitt för att kunna hänga med i nästa. Och som sagt, gillar inte riktigt att de kastar in en massa nya karaktärer hela tiden utan att ta bot några gamla.
Vad fan är det här för något. Såg 3 första avsnitten av s3 nu och det verkar helt bullshit,lite lost varning på det här.
Meep meep
En lost varning eller en Lostvarning? ?
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
borde inte s03e03 ha kommit nu?
har fortfarande inte förstått på vilket sätt Sylar är bror till Peter och Natan. Dom har samma mamma eller?
// be the change you wanna see in the world
ricoyeo 2nite ;)
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Oj så fel utav mig. :s
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Mycket nice avsnitt! Liked it alot
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äh, inget är ju logiskt ändå... Hur kan evolutionen göra så att man genom koncentration kan böja tiden liksom? Det är ju bara att glo och vara glad. Men dom behöver iofs inte balla ur totalt. Varför fan kan Dr Sherez(stavning?) klättra på lodräta väggar när han "...am the same". Han behöver ju små klor på händerna för att kunna göra det vafan. Jaja... Tänk om det blir som 4400 snart. Rätt likt med deras promycene osv.. Esshå: Morsan sa ju att han var hennes son så ja, det verkar onekligen så. Det verkar ju som om dom experimenterat en hel massa för en massa år sedan. Parat folk hit och dit, låtit dom växa upp i olika sociala miljöer för att se hur deras förmågor utvecklas osv. Och nej, det är inte Nikki som är tillbaka, det fick man ju reda på på en gång? Om inte annat så Spoiler kom det ju fram i e04 att dom är trillingar. Måste man skriva i spoilertext om avsnitten när det ändå står spoiler i rubriken? Måste ändra skärmen för att läsa det ordentligt hehe. Att spoila vad som sägs i trailers inför kommande avsnitt borde dock alltid måsta vara spoilerskyddad. Hatar trailersnack.
Coolt att Adam e tbx. Jag har en känsla av att han kommer hjälpa peter, han är ju också(som claire) odödlig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Just ja, Adam haha. Fyfan vad värdelöst att ligga under jorden i nästan tusen år. Hiro är ju grymmare och elakare än Sylar och alla andra badguys tillsammans. Riktigt sinnesjukt att låta någon ligga där nere så länge. Varför hade han inte världens längsta skägg för? Och det måste ha varit tärt första månaderna innan bajset han haft kvar i tarmen slutat lukta...
Gurraa P24 hahaha ja du har rätt..men nu e du ändå för mkt, haha bajs i tarmarna.. det som däremot är jobbigt är hur de använder sina krafter...liksom peter är efterlyst men ändå springer han runt mitt på ljusa dagen utan att vara osynlig eller nåt liknande...använda telekinesis, för att öppna ett valv när han kan gå igenom det...etc
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
säsmta skiten den spårar ju totalt.. va e grejen ingen kan dö och alla kan få krafter? haha bara säsong 1 som var någrlunda bra tyvärr.
Juventus
Ja, det är sjukt störigt när folk är så störda på att använda krafter. Men så är det ju jämt, annars blir det ju ingen film/serie.
fan vad serien har spårat ur?? tycker ni inte?? den var ju hur bra som helst i början men nu vetefan...
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Jaaa...tänkte på det förut... Varför gör han sig inte osynlig för? Peter Petrelli... måste missat ngt. Roligt hur jävla perfekt uttal hon från Sydamerika har nu. Bra där. Man jag gillar serien bra jävla mycket ändå. Man kan ju inte vara seriös som Guraaa om hur noga allt ska vara, men håller med till en del. Finns hur mkt som helst att klaga på redan från start nästan. Men det kan man ju inte förvänta sig om sånna här serier
ja och......., hiro öppnar, kassaskåpet bara för han vill va hjälte.. Syler är snäller, man förlorar liksom känslan till serien när allt ska krånglas till till max.. Vägra hitta på en annan handling än att ändra allas karaktärer hela tiden liksom?? tråkigt.. lost var också bra - i början..
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Äh jag är lugn ändå. Man lackade ju ur lite på Lost men efter att man sett specialavsnitt med lite bortklippta scener och där dom förklarar lite skit så är det ännu bättre igen. Man märker att dom tänkt på allt och inte bara gått lös med manuset (som man kan få känslan av). Samma här, det blir säkert bra igen.
Fyfan vad dåligt senaste avsnittet var. fick verkligen plåga mig igenom det. Sjukt tråkigt med alla tidshopp. Dom kommer ju bara ändra tiden när dom inte kan sy ihop trådarna. Fyfan. ger det nog två ansnitt till men höjer det sig inte som fan så slutar jag med den här floppserien. Säsong 3 är den sämsta skiten jag sett, alla kategorier, när det gäller serier.
Här ska man helst skriva nått häftigt rim. Engelska ger pluspoäng.
Vah? Tycker alla nya avsnitt är hur bra som helst!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Har jävligt svårt att förstå hur folk tänker när dem säger att säsong 3 av Heroes är det sämsta skit dem sett. Ja okej heroes har kanske varit bättre men extremt dåligt är det INTE!. Tror ärligt att folk tycker det är dåligt enbart för det blir lite svårt att hänga med, speciellt om man inte är skitgrym på engelska eller har swesub. Vad är det som blivit sämre då med serien annars då? "alla kategorier, när det gäller serier. " Inte så att skådespeleriet är sämre osv. Jag gillar heroes fortfarande!!
Jag har aldrig tyckt Heroes är världens bästa serie direkt men tycker s3 är den mest intressanta hittills. Heroes är och kommer förmodligen alltid vara fylld av plotholes. Det blir ofta lite för mycket för att författarna ska kunna knyta ihop det, så jag bryr mig inte så mycket om det. Men s3 är jävligt intressant i min mening då de visar en helt annan sida än tidigare (ja, namnet på "kapitlet" är ju villains, vilket säger det mesta)... Men ja, s3 helt klart den mest intressanta hittills..!
Pigeon_ Håller med dig till 100. Säsong 3 is the shit!
Vafan..har serien spårat ur totalt eller? Han dödade inte Ando va?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Shit, slutet på sista avsnittet var helt sjukt! Mr. Petreilli verkar ju vara GUD inom Heroes nästan, eller djävulen kanske, helt klart den kraftfullaste. Tror vi kommer få se mer av Ando, han kanske får dom där krafterna o hämnas på Hiro.
Mäh... Hiro dödade inte Ando såklart. Han är ju en nörd.
Tror Ando dog men att han kommer bli återupplivad eller något sen. Hiro kommer typ svika det där gänget han gick med i sen kommer dom typ ge Ando krafter och ge han uppdraget att döda Hiro? mina gissningar iaf vad fan händer med suresh, klistrar fast folk på väggarna, what for?
// be the change you wanna see in the world
"vad fan händer med suresh, klistrar fast folk på väggarna, what for?" Han är spiderman-groupie =)
Han kanske tycker det är fint me folk på väggarna
det är så spindlar gör...:P
-.-DMX-.-
Man ska aldrig döma konst!
Syler är fortfarande fetast av alla :P Men man börjar näsan lacka lite på att det typ kommer 3 nya karaktärer i varje avsnitt, ibland mer t,o,m.
God fucking damn! Mr Petrelli och grejer
Vad var det som hände md Mr Petrelli nu igen? Alltså varför han ligger som han ligger.
Jag blir bara irriterad, såg precis dom 2 senaste avsnitten. Kan någon förklara hur dom dödade peter? Är han bara död så länge kulorna fortfarande sitter i hans hjärna eller vadå? Så jävla ologisk och jobbigt förvirrande serie. Men jag är ändå fast och måste fortsätta kolla.. :(
peterpan: Om du inte förstår hur de dödade peter petrelli så måste du missat stora delar av s1 och s2. Om något fastnar i bakuhuvudet på honom så dör han så länge inte någon tar ut föremålet. Krafterna fungerar helt enkelt inte då.
Heroes har alltid varit kungen av plotholes och season tre tar det till nästa nivå. Sylar fick ju superhørsel efter att ha dødat mekanikerbruden så varfør gør han inte något direkt när Noah førsøker få mr vortex att trolla bort honom?
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Jag tänkte också på det, Coke. Han blev inte av med alla sina krafter då? Men så är det ju annars i alla filmer/serier där folk kan göra lite onaturliga saker. Om dom ska ta hänsyn till det varje gång det blir trubbel så blir det ju ingen handling. DOm skulle lösa sina problem direkt... Det suger såklart, men vad ska man göra...
Man får ta Heroes för vad det är och inte ta serien allt för seriöst i min mening. Det är enkel underhållning... jag förstår dock inte hur den kan ha blivit så enoooormt populär alltså, det är ju inget mästerverk precis...
Del 6 spoiler...Spoiler Shiiet, så nu har mr. Petrelli den hunger som Sylar tidigare haft. Vilken jävla farii. Helt underhållande serie fan...trots vissa brister. Tung ändå.
Jefe: Du behöver inte använda spoilertaggar i den här tråden... tråden är till för spoilers!
Om man inte spoilar en trailer då! Då måste man använda spoilertaggen.. väl? hatar trailers.
Pigeon.. nja...kan hända att nån shune inte sett 6an än och vill kommentera del 5 som han nyss sett...vill inte förstöra frågorna man ställde sig efter den delen... ...ren artighet bara. ;) Men det var bara just vid detta tillfälle :P
palla med imba pappan =/
det finns en chat! missa inte den...
Jefe: Jo, jag fattar. Det är ju trots allt en bra vana att använda spoilertaggar. Men samtidigt så tycker jag det är ganska underförstått att man diskuterar det senaste avsnittet i den här tråden så om man är rädd för spoilers och inte är up to date så bör man hålla sig ifrån denna tråden =)